3.07.2017

9男女5天大阪自駕遊 Day 1 ~ 蟹道樂

我哋酒店揸車好快到心齋橋,以為要搵吓停車場,又好快就搵到。
拍好車,行左一陣就到。
可能嚟之前果個星期睇天氣報告話仲係好凍,
所以嚟到天氣比想像中冇咁凍!

Book咗個early dinner,呢間東店冇咁多人

比咗間單邊橋景房我哋。

影返張合照先
表舅父同小檬都唔食蟹,於是兩個拍拖去食拉麵!

妹妹豬就識食喇。。同我一樣好鍾意食蟹,
呢餐全蟹宴就啱哂!

開餐~ 

咩煮法齊喇!








妹妹豬真係食到lamlam脷    

幾滿足

最後order 咗啲白飯,再加啲蟹膏,做蟹湯飯。。。好味到不得了!!
太滿足嘅一餐!!

跟住就做遊客喇。。帶婆婆行吓大阪嘅夜街
  



跟住行咗一陣Disney store。。好快好多店舖都已經關門,
不過要行街嘅女士們仲有啲藥妝店
於是 小朋友,表舅父, 老人家需要休息嘅Team A~  由檬爸做司機返酒店休息

 行街嘅Team B繼續行街
 
見到迷失理智失心瘋嘅檬媽嘛?

淨係藥妝都行到關門!真係勁!
一班可以安心行街嘅女士們背後,除左有老公幫照手顧住小朋友之外,
就係有好哥哥踎喺到等我們
(我諗應該burger king都關門冇得坐先會踎!)
巧簡棟呀!

行返停車場攞車時經居酒屋,真係唔食唔得啦!

突然間變咗喜愛夜浦!
 
都唔知幾耐冇拋低夫棄子去浦。。(都係食吓串燒飲吓可樂啫)
喺香港都未試過,硬係覺得唔想dump低佢地自己走去玩。。。


  邪惡之物,炸雞皮!太好食喇!
       


呢間啲串燒實在太好味喇!!
我都好想檬爸可以一齊食,
好多謝佢主動提出照顧小朋友, 返酒店沖涼休息!
食完小檬舅父就車我哋Team B返去酒店教教豬

17 則留言:

  1. 原來世上除咗只有媽媽好,仲有爸爸好和舅父好呀!一家都係好男人,小檬大個一定可以繼承呢個優良傳統,愛惜家人啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好興幸佢地個個都好好,唔計較!
      小檬一定會學足舅父爸爸嘅

      刪除
  2. 妹妹豬真係識食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係啖啖蟹肉!

      刪除
  3. 睇妹妹豬食嘢真係好開心﹗
    世上只有爸爸同舅父好,努力讚多D等佢哋再畀機會你去蒲多D,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 到佢咁鍾意食真係好滿足,自己搣咗隻拑,都心願比佢食
      係呀。。真係要讚多啲...wakakaka

      刪除
  4. 一屋好男人!

    回覆刪除
  5. 你家啲男人真係好好呀~ 好期待等睇你既戰利品呀~ 有咩推介呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已家先出day 2 上半日,有排先到戰利品呀。。。推介係我啲玩具~哈哈

      刪除
    2. 哈哈~ 我會一路追晒你既遊記~

      刪除
  6. 有2個好男人真幸福呀~羨慕c人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你第時有三個添呀!!仲幸福

      刪除
  7. 凱蕎都好鐘意食蟹!啖啖肉!
    你就正!可以喜愛夜浦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真識食! 可以夜浦真係冇咩幾何架!!

      刪除
  8. TEAM A TEAM B , 安排得幾好喎...
    有哥哥嘅細妹我覺得幾幸福的, 所以妹妹豬第時都會好幸福~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。哥哥妹妹係我最心水嘅組合!!
      有team A,我先可以浦吓!

      刪除