3.21.2017

9男女5天大阪自駕遊 Day 4 ~Legoland

踏入第四日喇~ 點解點解咁快架??

第一站Lego Land 
早餐食咩呢?已經唔記得添!
好似係買左啲麵包牛奶喺車食,
好快又好順利就到!
未行到過去見到個麼天輪都已經好興奮,
等過馬路到自拍一吓先!


好大隻長頸鹿呀!


到此一遊~



兩個未入去都超級興奮!



一入去,就去呢個lego factory製造lego人。


我掛住幫妹妹整,唔知道自己個整成點


初時以為真係會送返自己整嘅比我哋,但真係諗多咗!

之後就玩個射槍遊戲,小檬黐住兩個舅父,

我哋就同婆婆妹妹一架車

睇吓婆婆嘅英姿
小檬好鍾意婆婆呢張相 

空中飛車

要一路踩住車先會飛高,好好玩!


小檬同妹妹豬,分別同爸爸媽媽/兩對舅父母玩!


佢地唔玩我哋都冇得玩
因為呢個遊戲唔可以淨係大人玩,調返轉
要有小朋友陪同大人先可以玩
wakakaka
因為係小朋友遊戲,
希望比返啲機會小朋友

跟住就睇有3D效果嘅lego movie 



婆婆好似睇緊牙科咁




跟住睇吓成個場有咩玩先
任砌lego


sir滑梯

可以自己組合lego車車


lego車車比賽

有入冇出的擒鋼架!


展品










好靚嘅lunch box

不過冇買,淨係飲吓野比婆婆坐下休息一吓

專心的小檬


妹妹豬學埋叉晒腰

唔客氣喇





其實砌lego都唔係小朋友嘅專利!

玩吓周圍影吓相
佢兩個真係好癡纏

















買吓野
以為小檬實想買lego點知佢話一個minifigure就得!
妹妹豬都有,多謝舅父
玩完買完,就落樓吓lunch
多謝舅父母照顧小檬,我睇住妹妹豬就得

Legoland souvenir

食完就到下一站....

1 則留言: