11.15.2016

舊鄰居小妹妹出嫁了!!

兒時相識嘅舊鄰居小妹妹出嫁了!!
當時相識嘅佢,仲係手抱BB,
成日過嚟我哋屋企玩,果時仲係媽媽身分嘅婆婆同佢沖涼,
玩完到時到候就自己擔BB凳過嚟食飯!兩個媽媽就係長期麻雀腳!
我哋成班小朋友就係走廊玩,屋邨生活真係好熱鬧!!

為咗打麻雀,呢兩位媽媽仲派咗同佢相差十幾年嘅哥哥(我呀哥!)
去接讀緊幼稚園小妹妹放學,
個幼稚園老師仲問咗好多次小妹妹識唔識我哥!!
真係太經典!
如果係而家,呢件事呢兩位家長應該已經比人影低放咗上網公審!

當天嘅小妹妹呢日大日子,咁啱小朋友學校假期,
於是我都請咗假 做陪姊妹

新娘爸爸朱公公(小檬稱呼)拖小妹妹出嚟時突然激動喊,
我都好感動有少少眼淚,真係睇住佢大,睇住佢出嫁!!
好替佢地開心!!

睇住佢大嘅婆婆都有份飲茶,
我哋兩家人就好似變咗親戚咁

接左新娘,送咗出門之後
喺樓下商場修吓手(平時真係冇時間!)
就返屋企休息一吓,
等小朋友瞓醒就準備去飲!

之前妹妹豬見到婆婆有搽指搽指甲油好鍾意,
於是見到又好開心買咗比佢呢日試

(係。。反而係婆婆有搽 =_____= 
好在我都喺搽左指甲油,唔係比佢兩婆孫靚晒

貪靚嘅妹妹豬真係坐定定比我油
其實只係好淡嘅粉紅色,唔記得影相添!

新娘有好多小朋友親戚,
話全部都做花仔花女行出嚟,
點知後來話小檬同妹豬

小檬兩年前嘅花仔衫,而家仲啱著!!
不過係西裝仔短咗啲, 唔理喇, 著一吓 =p 
褲就買咗條新嘅, 襯埋Jordan型晒!

妹妹果件就啱啱好,因為之前係大咗嘅
冇買新鞋仔喇。。淺紫色都得吖!
頭cool就係當年做比佢去舅父婚禮嘅果個

對比之下就知兩個大個咗好多!
而家嘅妹妹豬就好似之前小檬哥哥咁大

前一日已經不停洗腦同妹妹講行完有禮物,
其實做花仔花女嘅媽媽好大壓力,
因為唔知道佢地係咪真係行到!
小檬就未擔心過,係妹妹豬
好在最後都有行到全程!!!!
不過去到最後有啲驚,喊咗出嚟!
不過肯行冇喊已經好叻!!
(又仁慈母上身!)

我小時候都好想可以著靚裙做花女架!
不過冇機會,好在趁佢兩個小時候都有個機會做吓花仔花女!!
等佢哋開心吓(其實佢地媽咪仲開心!!)

夜晚等埋檬爸,我哋都有份飲茶呀!!我係姐姐嚟嘛~ 
見到妹妹終於結婚,真係好開心!!

主人家全部親戚/我哋啲舊鄰居/新娘子啲同事我都認識。。
 舅父舅母婆婆都有嚟,可以幫下手照顧小朋友,
我就周圍傾吓講吓! 是日飲宴都好夜先完,
好在兩個都乖乖係檯到玩玩具,不過臨尾妹妹豬都開始眼瞓zzz zzzzz

祝白頭到老 

2 則留言:

  1. 抱歉,我想講,你個Blog d字好細......

    回覆刪除
  2. 花仔花女好靚女同型仔呀﹗

    回覆刪除