11.29.2016

同學仔@假日農場

一年前和其他blogger去過假日農場,
今年我哋同小檬啲同學仔又去玩過!

今次以個人名義入場,其實都好簡單,只要電郵申請表,
好快就有人回覆會員號碼。一個會員帶6個人。
(多謝晉晉媽提供寶貴意見)

我們四個會員就可以安排全部入農場玩!

小朋友見到咩都擒玩一餐。。。其實都唔使咩遊戲設施

呢個用手攀住轉嘅架。。小朋友都禽得一餐

爸爸們排緊隊,我哋就玩住先




玩有時間限制的幾個遊戲
到小檬喇~ 
上年我同佢一齊sir,今年大個仔可以自己sir喇!

順利完成

上年小檬玩到面容扭曲咁,今年就叻仔喇
完全唔驚~

齊齊排隊


再嚟空中飛人
餵羊

有啲羊仔放咗出嚟,小朋友可以近距離餵羊


跟住就返去休息一吓

食吓茶點飲吓水

休息期間,兩個重型嘅爸爸居然坐喺到叫小朋友拉車!!

點拉得郁呀??
(其實爸爸佢地用腳行!)

小朋友又再出動! 






我哋行咗去呢片草地玩,上次我哋都冇嚟到呢邊!


原來呢邊都好多野玩架,
一大班小朋友咩都玩一大餐!

巨型搖搖板   成班玩好開心架

餵兔仔

開心小檬

有個小朋友爸爸拎咗大機呀~啲相好靚呀!



呢位妹妹嘅媽咪咁啱係舅父嘅舊同事

呢個獨木橋好好玩,用patpat訖吓訖吓就過到對面!

秩落去係水黎,不過好淺,最多濕身啫

好野。。去玩都有張靚相

最衰妹妹豬呢日唔知做咩事又唔合群,唔肯影相,
唔係好肯同我哋一齊玩!
唔係都有張全家幅睇吓!

佢好悠然自得咁用樹枝畫圖畫

又同另一個細B做幼兒組一齊玩

最重要佢地開心!

4 則留言:


  1. 呢度真係幾好玩, 好想再去~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同同學仔一齊再去囉!可以以個人名義入,好簡單,email 份form申請做會員就得,一個帶6個,已經有七個人入得,我哋七個family,四個做會員已經夠

      刪除
  2. 原來上次有咁多嘢無玩,而且佢哋大咗一年應該仲啱玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。今年仲啱玩! 個大草地發現得遲喇,真係好多野玩架!!心動不如行動啦!

      刪除