11.18.2016

學校假期~澳門遊 Day 1

家長日/觀課小檬都表現良好,於是獎勵一吓佢
(其實都係藉口趁有假期就去玩)
問他想揀去迪迪妮還是澳門,以為會揀好耐冇去嘅迪迪妮,
但原來佢更想去同功夫熊貓食早餐!
剛好有兩天學校假期,weekday價錢酒店比較平,於是出外走走!
又來過一年N次嘅澳門遊

前兩天預備好嘅長袖衫,一朝起身發現比之前一日更暖,

於是急急更換短袖。出門都尚算順利~
今次冇帶姐姐喇。。免得佢喺船暈船浪唔舒服!
出發!!


之前妹妹豬船扭計嘅慘痛經歷,我仍然揮之不去,
於是我揀咗小檬做partner wahaha


爸爸同妹妹豬一pair,由爸爸照顧佢!


小檬上咗船唔夠10分鐘就不停問到澳門未。。。
又係時候學習忍耐/be patient
講吓東講吓西就好快到,而妹妹今次都好叻,
睇吓書,唱吓歌,就到!


妹妹豬都大個喇。。過關已經識講自己個名
過完關等爸爸同小檬仲遇到漿漿媽咪!

早啲到酒店試吓check in又得喎!
上房前見到又要影吓





放好行李之後


就梗係跳床


同碌床啦!


見到啲卡通人物出現,又要影吓先




肚餓喇。。好在有uncle auntie攞定位


開定茶等我哋!!


跟住uncle就車我哋去玩!!!!我哋淨係同uncle講滑草,
唔記得講邊到,於是uncle就車我哋黎咗黑沙果到。


落咗車發現同之前果到唔同。。。不過唔緊要啦。。反正都係咁滑!
唯一唔同呢到大人唔比滑!

上到去,雖然星期日,不過唔太多人。




小檬著急不及待啦。。。


為咗玩,真係拎幾重都得



妹妹豬sir落去就冇咩野,不過一落到黎就喊。。。
同小檬第一次嘅反應一樣!跟住已經唔敢玩!

小檬一落到黎又去排過隊。妹妹豬又想玩又驚,
於是個叔叔比佢係草地玩


由哥哥拖..推..


小檬玩咗幾廿次之後@@ 就周圍行下!



可以撐船仔呀!

不過要夠六歲先可以 =___=

於是行吓水霸


鐵索橋














迷宮










差不多5點就走喇。。呢度可以搭巴士
咁啱有的士,好快就返到酒店休息一吓。。。
行一陣商場睇玩具




彼得叔叔嚟接我哋

 今次都係葡國菜


妹妹豬比較慢熱,要少少時間先可以破冰
為咗氹佢,我攞咗啲殺手諫出嚟!!唇膏!仲要係有色嘅!
一到手就放上咀到,呀梅上身!


食完慢慢散步去攞車,一路行,一路傾吓心事,
好鍾意呢種同好朋友好似親人咁close嘅感覺,真係好warm。

每次過嚟都接送我哋,又同我哋周圍去食野!
做你的妹妹好幸福!



3 則留言:

  1. 每次睇你哋一家去澳門嘅blog都覺得好好玩,搞到我都想出走埋一份添

    回覆刪除
  2. 請問在黑沙水庫個度, 多的士的嗎? 我月中也打算去澳門一轉, 但擔心走的時候少的士出入~

    回覆刪除
    回覆
    1. 的士真係唔多, 我哋一路等巴士,架的士都見唔到(大約8分鐘)
      我哋都諗住搭巴士走!點知好好彩就見到架的士就搭到。 如果有巴士都好方便,出返氹仔市區就得!

      刪除