3.16.2010

晚裝.婚享

同大家分享之前試過的晚裝.


這件粉紅橙色的晚裝,很barbie !很似仙子





但,我並不喜歡前面這塊布,很奇怪! 後面都OK!




我一見到這件紅色EG, 就覺得靚!!!其實我cfm 咗,但現見到自己穿起好似好肥!!高腰衫就是這樣! 現在會放棄這紅色EG, 在這間改要送客的衫




對比起右邊的收腰款, 高低立見




銀色EG,上身幾靚




但唔鍾意腳的泡泡...成隻水母咁...




好煩....

3 則留言:

  1. Karen HaPpy Mum16.3.10

    好靚喎~你o係邊間租呀?
    [Gen Mami回覆03/18/2010 13:17:00]TIME OF ELEGANCE. (同呢間hold 咗1件EG)

    回覆刪除
  2. 李師奶17.3.10

    我係果度rent 了一條EG, 其他就係Scent of bride rent 呀~
    你全部都係time for elegance 租? 可以放的嗎?~
    [Gen Mami回覆03/18/2010 13:13:00]i only booked one EG, i don't know if I can sell it or not...if the shop can let me sell it, i prefer to sell it in a lower px, then i can fix all my EG/WG in one shop!

    回覆刪除
  3. CHERRY27.3.10

    你個條紅色著肥人個條嘢好似我係zara hold 咗個條呀有9成似.. 我都諗緊要唔要放棄佢.. 但係又覺得個款清靚, 同埋呢d款少d人著. 無奈自已個身型唔靚
    試咗上身就知點解呢d款少d人著
    [Gen Mami回覆03/27/2010 09:21:00]我已經揀咗第條放棄咗佢喇!不過我仲末去轉款!
    老實講我係細細粒果隻,都唔算肥,但着起都覺肥!真係好難攪!當日因覺得紅色難揀,所以見靚就心急hold 咗囉!

    回覆刪除