3.09.2010

Invitation card for bridesmaid

星期六買完paper art, 星期日又到$10店買些配件! 如膠盒載起閃粉, 
好等做咭時較容易方便些…

我是一個心急人, 每樣事情想到, 便立刻要做! 心想到要做JM invitation咭, 
便立刻去paper art逛逛! 然後,回到家亦很心急, 因現在心有着太多的東西想法要做, 
所整天都想盡快完成這些card 先!

card 的背後打算用embossed pen 寫上, 但在paper art 時忘記了買,
 如果我放工再到.paper art時, 己經關門了..
 於是昨天放工前便先打電話到旺角的"中南"問問有否此種筆, 
回覆我的店員說"有", 我便出去買! 結果...空歡喜一場 
到原來他們說的只是寫上t-shirt 布上的油彩筆, 用風筒加熱後便有凸起的效果.... 
果時又凍又肚餓又落雨..嗚嗚…仲要得個吉!!!!!!

之後, 回到家開工, 由於資質及經驗問題,已遇到很多問題
 e.g. 由於我用的是剛古紙(應該係呢個名) 紙身有坑紋的




所以有些閃粉藏於坑紋未清到時, 或枱面末清得乾淨, 令背後都沾上閃粉, 
有一些點點出現! 做出來總是不夠完美!!

亦有試過一連做兩個圖案而時間太長, 用熱風機吹很耐也末有embossed效果! 
連紙也有少少卷起及燶燶呢……(汗顏)

最後 這就是我的咭




雖然簡單了些,(BB班差不多了) 不過至少是我的一番心思.

加蝴蝶好嗎?







後面仍然末完成

沒有留言:

張貼留言