4.30.2010

DIY decoration 試驗辦

 由買第一次花材到現在已經數月,上兩星期才的起心肝動手.....

花形不算太大,正面看

其實我未扎實它..想看看是否要修改.

我有諗過不要那朵紫色玫瑰..



側面看

"高炒"





未扎實,鬆哂..







後面,如果沒有了玫瑰,就是這樣



真假花材植物



假如沒有修改便再做6個 (白色花花沒有用過)

7 則留言:

  1. Germanthea30.4.10

    其實你係想扎花個尾係散散地定點架?! 如果唔係近尾果度再扎一扎咁上面咪唔會散囉...... 又或者扎開果個位扎得闊啲可能都會好啲.....
    [Gen Mami回覆05/01/2010 10:39:00]其實我末整好...想試吓個color combination 得唔得,所以個腳係未完成!

    回覆刪除
  2. 芝士30.4.10

    我覺得冇紫色玫瑰好睇o的, 如果要有, 旁邊o既花就清o的會好o的!!
    [Gen Mami回覆05/01/2010 10:37:00]其實第一個感覺都係咁,所以先問...佢係買左的紫色玫瑰點算?!
    一係做 reception table or 証婚table 啦! 
     

    回覆刪除
  3. 忌廉火柴1.5.10

    好似係無紫色花會統一d咁呀~
    [Gen Mami回覆05/01/2010 10:35:00]我都覺得..所以先兩猶疑...

    回覆刪除
  4. bubibu*1.5.10

    我覺得無左果朵花會好睇D~
    [Gen Mami回覆05/01/2010 15:38:00]其實我都係咁諗....好啦
    決定咗就開工喇

    回覆刪除
  5. 請問d假花係邊到買的?
    [Gen Mami回覆12/23/2010 01:11:00]E&M decoration company

    回覆刪除
  6. Where is E&M?

    回覆刪除
  7. 想找代理孕母的朋友可到biotexcom.cn,他们的方法绝对是一流的,可以到网站观看他们的影片,绝对可以让你相信,尝试了后可说是无法形容,对特殊的患者提供广泛的辅助生殖妈妈和卵子捐赠资料库,近年来彼奥泰珂斯中心已对孕母项目管理和实现拥有独特的经验。我们具有高品质的服务,最专业的医生。以满足您的个人需求,让您不必等待太长时间以便即使开展合作治疗。签了100%保证的成功配套,真的非常值得,合理的价格和效果都很让人满意,欢迎来询问噢。

    回覆刪除