2.06.2014

小檬 2nd Birthday @ Disney Hotel

今年小檬生日,有咗B be,唔想太操勞,
所以冇攪生日會最後去咗disney飲中午茶

點解話最後?? 係咁嘅
因為初頭諗住都係簡簡單單同佢去佢鍾意嘅地方玩吓。
於是第一想法就係去disney慶祝。
上網搵資料,喺disney慶祝生日,
除咗最大型bookfunction room 之外,
就可以book佢地嘅自助餐,終於"自己" (係自己) 打去問到,
於是便快手快腳book位,因為"我地"做好多野都慢人幾拍
(永遠都會係full唔夠時間呀果隻

拿拿林book好諗住安心,但諗深一層,
我地一家人7個人大一位B晚餐buffet連蛋糕
(一定要同佢地訂)埋單要成$5000落褸!!! 
忽然間又覺得好貴我都覺得自己好遲鈍
仲要時間,只得2個鐘(之前網上睇有4個鐘)
雖然到時會有卡通人物陪同staff拎蛋糕出嚟,可以合照,
但除此之後我地啲時間應該非常趕,坐低安頓好。
影吓相,出去拎野食,餵小檬,傾吓講吓,
食吓蛋糕又影相,相信呢兩個鐘會超快過,
小檬又唔知會唔會話驚啲米奇
咁快又要交檯,顧住個仔,
大家都唔知道食出個咩
....
下刪一百字
好唔化算所以我都係決定唔食dinner buffet!! 
(英明決定, yeah! )

轉去中午飲茶,order啲特式點心,都一樣開心!
book10點半,大家都好準時,
入去之前仲早到咗少少,要喺面間舖行吓先
(之後就知蠢咗,因為小檬行完之後已經成日心思思要再去)

一坐低啲點心未嚟,就影吓相

送吓禮物,爸爸媽媽送嘅金元寶仔!
好難都影到張靚嘅!

錫錫媽咪

親親daddy

之後到爺爺嫲嫲
唔知發生咩事,好快就整喊咗佢 =____=

主角需要再陪養情緒過一陣
到舅父同姐姐

婆婆送禮物

有點心到,於是便食點心先。
特式點心要預先訂

米 奇  煎 薄 餅  (四件) x 1 $68

  
“雞 丁 ” 蓮 蓉  包 (兩件) X 2  $72




“Duffy 迪  士 尼 小  熊” 紅  豆 蓉  包 (兩件) x 1 $72


綠 色  小 人 菜  肉 包(三件) x 1 $88

  “大 眼”雞 包 仔  (兩件) x 2 $68


好明顯貴在個樣

其他點心好鹹。。。係個飯正常啲,
不過算啦,掛住影相同玩,個個都冇咩心機放喺食到。
好在冇食buffet啫,明智決定)

小檬每十分鐘就要到對面巡鋪...好勤力

好在舅父送嘅禮物可以留住佢喺一陣



好難先捉到佢影張相

(啲玩具上次內disney佢朋友幫我地用半價買,
而家先拎出嚟當生日禮物)

臨急臨忙先去訂嘅呢個蛋糕
(唔。。。本來呢。。。想。。。。點知。。。算啦!)

最後算係咁啦!(自我安慰中)

淨係玩插蠟燭都唔知玩咗幾耐


成個人蛋糕啲位都差不多比佢插暈 @@

終於成功~
不過調轉咗=___=

吹蠟燭喇!!

好鍾意佢吹到咁~ haha

生日快樂!!

切蛋糕喇~ 


比佢玩咗好耐

切餅費都唔貴,一百元

之後到咗樓下草地玩

小檬自己落樓梯

最後一步仲自己話"好叻
比佢笑C

有得走就開心


佢一開心自己就打筋抖

見都斜坡就自己用腳sir梯梯


仲要我一齊sir (滴汗中)



Magic ~ 


扮心心相印~ 

難得有人揸機,快啲影先

玩到3點幾,返屋企小檬小休,
我就沖咗個涼,真係太熱喇。

夜晚去咗食pizza
舅父誠意拳拳叫我地影夜景照
(但其實咩都睇唔到嘅=-=)

食檸檬先啦~ 

希望小檬都玩得開心啦!!

32 則留言:

  1. 簡單複雜都好, 最緊要開心呀!
    啲點心好正
    原來小檬英文名係Ernest?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得個樣,不過都算OK嘅。
      諗咗好耐,都係呢排先有靈感確定。
      問咗專業人士(其實只係表舅父..哈哈),話佢都似呢個名喎

      刪除
    2. 係呀靈感既野, 話唔埋既, 要黎既時候擋都擋唔住

      刪除
  2. 小檬生日快樂啊!!
    去飲茶既決定真係好明智呀!
    小檬又唔知會唔會話驚啲米奇<-- 我想講, 呢個情況真係會發生既, 我仔驚D真人米奇驚到狂喊... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。比咗錢但時間咁短又食唔到野,好似唔化算
      之前小檬都驚架,不過唔知道大個咗啲會唔會好啲啫。佢上星期喺商業場見到財神行埋嚟都喊啦。。哈哈

      刪除
  3. Happy birthday 小檬!下次ee補番份生日禮物比你!
    查實最終食lunch 食左幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks EE...kiss kiss~
      千幾之嘛。。六個大人,不過唔係話叫左好多,因為個個t都顧住同小檬玩

      刪除
  4. thanks EE...kiss kiss~
    千幾之嘛。。六個大人,不過唔係話叫左好多,因為個個t都顧住同小檬玩

    回覆刪除
  5. 小檬生日快樂!! D 相影得好好呀... 好鍾意小檬吹candle, haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 我都好鍾意,吹到豬哂咀咁
      舅父都有啲好嘅架生,鍾意影吓相。小檬真係好幸福~

      刪除
  6. Magic果張影得好正喔!
    我都計劃yin B生日正日同佢去迪迪尼玩~
    希望佢地大個仔都聽教聽話啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有想過如果真係要使幾千蚊,不如入場去disney,不過後來舅父話不如遲下再等佢朋友帶,又千蚊都慳返。 =p
      yin B都一定會聽教聽話嘅

      刪除
  7. 驟眼睇....以為舅父送咗罐奶粉比小檬 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴C光年奶粉。。。wakaka

      刪除
  8. 小檬生日快樂 聰明伶俐!我都覺迪仕尼咁食好唔抵 太趕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。係啦,尤其是有BB,真係唔係你想像中可以準時做到所有野。到時都唔知食出個咩

      刪除
  9. Happy birthday ! 入埸玩仲抵,Disney buffet 一般咋,唔係好好味!相信大啲總會去一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。其實都唔係至在食佢嘅buffet架啦。(我本身都唔係好鍾意食buffet)
      我都有諗過入場,不過後來呀哥話等佢朋友又可以免費,所以都係冇去

      刪除
  10. 小檬生日快樂呀 ^^
    你地d 相好靚呀,小檬媽媽有左都好靚,一家三口好sweet,遲d 一家四口仲更更sweet 呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。你一家都好sweet 呀,不如要又快啲啦!!

      刪除
  11. 小檬生日大快樂~

    回覆刪除
  12. 唔..即係呢...個蛋糕, 係咩一回事呢? hahaa... 我覺得幾靚喎~
    你無錯呀, 食 buffet 真係會好趕, 但有得同米奇佢地合照又好開心, 所以都幾矛盾~~ haahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我想訂果間由於時間太趕,揾咗另一間,不過冇原本果個咁靚囉。
      都係架,有公仔出嚟又真係好開心,不過如果小檬驚都幾麻煩,要佢同佢影又唔係。。

      刪除
  13. 小檬生日快樂呀﹗
    好鐘意佢個豬咀吹蠟燭樣呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。我都好鍾意佢吹到咪哂眼仔

      刪除
  14. 小檬生日快樂!
    小檬媽英明,5千不如搞個生日會都冇咁嬲,既然係一家人慶祝,簡單飲下茶都好好啦!迪迪尼原來連點心都咁靚,好正呀!
    哈哈,小檬吹蠟燭同食檸檬個樣好搞笑呀~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。book果時好似好容易,但係諗落好唔化算! 終於醒悟,轉呔~

      啲點心都幾得意,都唔平,不過算啦,又唔係成日食

      刪除
  15. HAppy birthday 小檬, 祝快高長大~~好鐘意DO咀吹CANDLE個張, very cute~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。係呀。。我都好鍾意佢吹到咪哂眼仔

      刪除
  16. 多謝呀。。。係呀。。我都好鍾意佢吹到咪哂眼仔

    回覆刪除
  17. HAPPY BIRTHDAY AR 小檬. 搞生日會真係出錢又出力. 我都係比較喜歡參加朋友仔的生日會多d, hehe.

    回覆刪除