2.04.2014

新春年初二 ~ 小檬魚缸

年初二
到了舅公舅婆屋企拜年,
與焯焯表哥合照

表哥仔好高 雖然只係三歲,但睇落有三四歲身高,
不過佢爸爸媽媽又唔係好高咋喎~ 

之後返婆婆屋企等表舅父嚟!
見親佢地實有禮物,
呢份係生日禮物~ 
嘩~ 係一個 。。。。。。魚缸呀!!!!!



話明係魚缸,就真係要入水!!
仲有三條電動魚,條尾會擺嚟擺去魚

初時就睇吓睇吓


好快就同佢地打成一片,用手撈魚!!
啲水整到成地濕哂~ 

連件拜年衫鞋仔都都未除得切,已經急不及待咁玩,

終於玩到成身成地濕哂!!

佢仲自己潑啲水落塊面到,
自己笑到傻咗

真係玩得好開心!!

我真係好鍾意佢地買啲我地根本唔會買嘅玩具比小檬! 
比我地實會驚整濕晒啲地方,好麻煩,
可能表舅父都算喺外國長大,
所以會比以佢地開心為大前提~

不過等表舅父有小朋友之後,
我都會禮尚往來~ 哈哈哈

之後我地就撇低咗小檬去睇金支,
歲片輕輕鬆鬆咁笑吓咁啦!

我地四個臨走小檬仲喊到豬頭咁,
梗係啦,啱啱玩到咁高興你地就走哂!

    

9 則留言:

  1. 送番個室內泳池俾佢地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好喎。。。我地又可以去玩~

      刪除
  2. 送個室內bouncy castle、吹氣波波池過佢地嘆:)

    我聖誕送左個spider man 會噴蜘蛛絲(即係party個d塑膠噴噴條)嘅玩具俾我姪仔,佢媽咪想殺左我咁劑!

    回覆刪除
    回覆
    1. wahaha,真係好正
      其實啲玩具真係好好玩,不過自己嘅話又會嫌麻煩,所以我之後都決定送啲人地呀媽唔會買嘅玩具比小朋友,唔係啲小朋友就冇機會玩。。yeah

      刪除
  3. 玩水又真係個個小朋友都岩,不過我就唔會放係自己屋企,哈哈,懶得清潔呀

    回覆刪除
  4. 小檬媽,小高祝你們一家健康平安、新年進步、心想事成、大吉大利!恭喜發財 ~

    回覆刪除
  5. 你講得好啱,呢啲玩具係絕對唔會自己買,因為唔知煩到自己...wakakaka

    回覆刪除
  6. 新年快樂呀, 小朋友真係好鐘意玩水~~~~:P

    回覆刪除
  7. 依啲玩具我唸玩過一次唔會想再放出黎 XD
    不過小朋友真係好鐘意玩水,肚B飲水都會伸隻手入杯搞搞陣架!

    回覆刪除