2.10.2014

B be @ 35W

啱啱過咗B be 35W (就嚟36W)
上一星期嘅checking已經話BB有5磅,
如果到時足月太大隻就可能要開刀。。。好驚! 
不過老公話之前小檬果時都係咁講,
不過到出世又野生變咗中碼,
而家仲係細粒B添~
啲人話係因為第二胎會容易啲大隻喎。

小檬果時手腳到中期已經開始腫,但B be呢,
到尋晚先發現突然間腫(可能前一晚食咗韓國BBQ)
到尋晚long對腳加老公按摩加今日勁飲水就好似好啲,
不過啲戒指好似又唔啱啦。

好多親戚話生女又會早啲,第二胎又會早啲,
攪到我成日要諗定點安排,有啲緊張。
萬一老公真係出咗差,呀哥又返咗工,
搵定哂啲朋友做backup

呢個星期真係行都辛苦咗,
差不多每晚四點幾去完廁所就瞓唔返,
碌嚟碌去,轉身都辛苦!
兩邊腰位同尾龍骨又淵! 

上一次檢查嘅相片,睇到之後我問
"點解老公喺我肚入面嘅? "

仲好似有鬍鬚添~ 

好多人都話小檬似我,睇返d朋友,
都係仔仔似媽媽,女女似爸爸。
唔同B be 真係會似爸爸???
噢。。。

15 則留言:

  1. 進入大直路, 加油呀~
    be b 下巴尖尖, 美人胚子呀

    回覆刪除
    回覆
    1. B be: 真係??EE真係識氹我

      刪除
  2. 唔一定既, 見 hannah 同我咁餅印就係好例子。妹妹應該似媽媽一樣咁靚靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言~靚媽咪加靚女女 yeah ~~~

      刪除
  3. "點解老公喺我肚入面嘅? " => 笑左~

    老公身邊既朋友, 加埋我地, 都係生囡似daddy... 我都想生囡似自己呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快就開估。。好緊張呀

      刪除
  4. 35W好快啦,祝一切順利,聽講第二胎真係生得好快,你記得執定野,到時拎個袋走得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 袋就執好咗喇,但係好似成日驚嚇執漏咁,因為冇咩時間再睇嚟睇去。

      刪除
  5. 眨下眼就快陀完第二胎, 祝一切順利!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係眨下眼.....你都快啲action啦

      刪除
    2. 小檬媽你真係醒, 知我未action... 哈哈哈~~~ 我真係尋日先突然醒起要開始食葉酸, 好在未action!! XD

      刪除
  6. 真係幾似你老公WOR!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係似架,我試過用老公張相加啲假頭髮,睇吓個女會係咩樣。。哈哈

      刪除
  7. 咁快就35W,真係睇到都替你心情緊張呀﹗
    BTW,我都想燒腩仔似我,點知...似十足佢阿爸...

    回覆刪除
  8. 蘋果仔99%似爸爸, 希望b be 99%似你, heheh

    回覆刪除