2.11.2014

密謀作反

星期六約咗NT哥哥,不過今次唔係影相,而係去食tea,
天氣突然轉冷同有雨,好在喺室內,唔係實凍僵!





我部O仔嘅測光麻麻
(其實係我呀哥講,我唔係太識嘅,
總之喺室內就永遠唔識tone返去啲啱嘅顏色到)

但你睇呀NT哥哥求其拎架機仔影啲相都咁靚







見到佢部機, 真係令我太羨慕 ~ 
於是乎我又密謀作反喇。。。

(其實可能比到我都係咁=___=)

17 則留言:

  1. 作反啦,有部大機影相真係唔同啲呢,你地又有揸車,拎多部機出街都方便呀^^
    其實我地都係大機當傻瓜機咁用架咋 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. me 2,雖然當佢傻瓜機咁用,但用慣咗用返電話影就覺得出來效果差好遠

      刪除
    2. 尤其當小朋友已經坐唔定,用手機張張鬆郁檬嘅時候 XD

      刪除
    3. 你講得好啱,而家叫佢定一吓都好難,有時都好啲,第一下佢會EEEEEEE(淨係比個E聲你聽,但係又冇笑容)之後又話驚驚(佢要走開嘅藉口)婆婆年初一想同影張相都難,後來舅父拎腳架反而又得可以定啲喎。。神奇!
      或者有時就算老公喺到都叫路人甲幫手影,佢就會定啲望住人!
      講返我嘅作反,其實係想買架容易啲又靚啲嘅細機出街用,我都有大機,但如果遲啲有埋B be 出街三抽兩lung仲要有大機應該仲麻煩,我而家部O仔雖然係焦好快,但啲測光好水,成日要我自己教,教得嚟我個仔都走咗啦~見到哥哥呢部影出嚟咁靚,就心CC,同埋唔識都又哥哥教吓我吖~嘻嘻

      刪除
    4. 我以為NT哥哥淨係得大機添 XD
      咁有埋B be,作反有理呀,小檬爸都想有多啲靚靚全家福架~

      刪除
  2. 幫小朋友影相真係好難,我又係有部大機,但真係set得嚟佢又走咗,所以有機都影唔到靚相......

    回覆刪除
  3. 哎呀...小檬媽媽,其實你影d 相已經好靚啦,不過小檬咁可愛,點影都靚啦 ^^
    不過我都支持你 "作反",嘻.....XDDD

    回覆刪除
  4. 無錯,用大機set得黎嗰個想capture 嘅moment 已經無左,用auto又怕佢flash, 但細機嘅效果又唔滿意,NT哥哥嗰部係咩model 呀?介唔介意話佢知?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係話我知!

      刪除
    2. 佢果部係FUJI film 唔知咩model(不過佢話焦好慢,因為影BB或者小朋友應該要對焦快嘅好,
      我覺得佢要求高啫.其實我部Olympic對焦好快

      佢叫緊我睇吓fujifilm XM1應該都唔錯。(佢部應該係新過呢個model)
      我又另一朋友又係用fuji都好靚吓,不過佢果部好似都要成萬銀,真係一分錢一分貨

      刪除
  5. 我嗰部係x100 舊野來。 出名「慢」 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. NT哥哥&小檬媽,老爺俾左部fujifilm x10我,未係好摸得熟,我用sony rx100多~

      刪除
    3. 我呀哥都叫我買sony,但NT哥哥反對(佢講我就聽架喇)佢唔鍾意sony喎。。(靜雞雞問,sony容易用嗎?)
      你湊B上咗軌道未呀?

      刪除
    4. Sony 聽人講幾易用, 係我個人唔鐘意呢個牌子啫。fujifilm 我就不嬲都好鐘意 仲密謀緊買多部玩 :D

      刪除
    5. 係喎,感覺影相的朋友都唔多like sony相機
      (細細聲答︰sony好易用…)
      木木一喊我就束手無策…
      檬媽送的衫好靚呀,本來諗住著得點知又凍成咁><

      刪除
    6. 我見到係你最鍾意嘅顏色波點組合,所以即刻買埋比你。
      初生喊有時真係唔知道點解,雖然話唔係肚餓就片片唔舒服,不過我覺得有時係冇理由嘅,唯有安撫佢,我果時不停咁唱歌仔,或者比啲風筒聲佢聽,你試吓得唔得!


      刪除