2.28.2014

玩驚喜的B be @ 37W 出世喇!!!

續。。。

舅父車到我哋返屋企,已經10點幾,
瞓落床11點幾,點知1點又要起身去廁所!
好在好快瞓返,點知2:15突然感覺到her一聲~穿水!
(我都有預感佢會早啲出嚟架喇,
因為果幾日B be個頭仲好似鑽緊出嚟咁,
我真係感覺到佢郁吓郁吓咁,
隻大脾條筋位扯住好痛,連行都痛,
不過就真係冇諗過早到咁!)

第一胎都係咁穿水, 好冷靜咁標去廁所,其實都有少少拗
跟住同自己講"冷靜"(真係講出嚟架!)
之後叫婆婆起身,話穿咗水,叫佢打比舅父嚟車我。
又係第一次咁,係咩巾都冇準備,
求其攝條毛巾就出去打電話比老公,

檬媽:喂,老公
檬爸:係
檬媽:穿水...你返嚟喇!
檬爸:哦,好!

再通知醫生我生得,好在之前都有執咗個走佬袋,雖然未係全部執好哂,
我媽係緊張大C,話要同我落樓,我話梗係唔得啦。。
落個樓我都仲得!
我叫婆婆咩都唔使做,淨係睇住小檬就得,
等舅父其間不停咁諗仲有咩要安排....
不過個腦都係一片空白!

舅父飛車唔使15分鐘已經到我屋企樓下車我去醫院,
佢明明話識路,但我send咗個msg比老公之後就發覺佢行遠咗啲啲嘅第二條路....
不過都好在係遠少少,到咗大圍之後,佢問我點行。。。。。(汗)
今次真係大佬喇。。我唔係揸車果喎!
好在坐得老公車多,我認路都OK,
可能舅父驚我大肚,揸到超慢,慢到我真係驚要喺佢架車生!
 我就同佢講而家我穿咗水要生仔,理論上係應該揸快啲!!
 終於到醫院, 辦手續,  check係兩度

有冇驗血報告?冇喎,吳醫生話幫我同醫院追
有冇驗B鍊嘅報告? 14/2先做,未知有結果。。要問吳醫生

你睇我地幾咁準備好!!

3:15  
入待產室, 咁啱又係上一次嘅床位,有啲親切感
好快駁好機,等。。。
舅父就坐我則邊,問吓我東問吓我西!

我瞓喺床,心諗都冇咩痛, 咦...唔係喎
講唔夠兩吓,已經有啲痛,不過都係少少,
未需要咩止痛

講咗唔夠兩吓,又開始痛,問定d笑氣喺邊,
其實我都唔, 因為唔想好wing,
但係開始有啲大痛, 有用,不過唔係聞咗好多吓

5:00
再有啲大痛, 又問定護士係咪再痛就可以用打止痛針?!
話要check吓開咗幾度先,一check已經5度
佢話5度已經唔可以打喇。。
吓?咁快嘅咩?

5:15
再check 已經開到8度!!
我又唔係話痛到癲咗咁, 不過真係痛,一吓之後到一吓
都要叫"好痛呀。。好痛呀。。"

5:21
入產房喇!!

20分鐘時間內
我由想打止痛針變咗入產房話要生,
有少少唔敢相信咁快

舅父一路we chat住老公,所以先記得哂啲時間。
好明顯,我老公未趕得切落嚟啦。。。
不過我都唔理得咁多

入咗產房之後我就問醫生喺邊? 
護士話返緊嚟,
吓??我好似想生囉喎。。。

痛,嘅程度,都真係幾痛,
好在都有啲笑氣頂住
我又問醫生返未呀? 護士話好快架喇。
我話我要生喇。。(其實未..嘻嘻)
佢叫我放鬆, 乜得嘅咩?

等咗5分鐘,吳醫生就返到,好快又有一吓嘅痛,
大家又叫我push。。如是者push咗3~4次
都未得,佢地叫我努力啲push,我話我已經好努力架喇!
我話好痛呀。。。吳醫生呢個時候仲要話生仔係痛架喇。。
真係比佢激C我! 

如是者我諗都有6-7下,醫生話就得架喇,
不如又幫吓我喎,咁就梗係好啦,又唔快啲講,
原來都係用吸盤! 唔知點解,最後果幾吓真係好痛, 好辛苦!!
又係果啦~push長啲,唔好叫,忍住到氣一次過push 出嚟,
終於我順利將B be 帶到呢個世界喇!

B be @ 19/02/2014 (37W)
 6.1lbs  

喺出面等嘅舅父好快手影咗張B be 單眼相

其實爸爸返大陸出差, 已經計劃是我生B前最後一次,
結果B be整蠱爸爸,要爸爸從睡夢中趕回來!
六合彩又唔見咁啱,雖然最後只有我在產房與B be大戰,
爸爸仍未趕到,但冇辦法啦,
母女平安已經感恩! 


(NT哥哥要出trip三星期,所以出發之前嚟同我影咗幾張靚相。
你快啲返嚟同我影呀˜)


5 days B be @ NT photography

Hi ~ 各位EE, 我係B be 呀~ 多多指教!!

59 則留言:

  1. 檬媽叻叻呀,妹妹都好聽話咁快手!再次恭喜你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!都快手不過臨尾果幾下勁辛苦 !

      刪除
  2. 舅父唔記得條路又問你。。。真係好驚险又搅笑!
    妹妹咁快出世,好錫住檬媽,抵讚!
    妹妹好可愛呀!祝快高長大!聰明可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!果刻都唔知比咩反應佢好 !
      下半part快到不敢相信!

      刪除
  3. 恭喜晒, 生得好快呀, 妹妹真係鍚住媽媽嘞!!
    好彩婆婆係度睇住小檬, 如果唔係就呢咁hae~
    你坐月坐成點呀, 忙嘛??
    好好休息下啦....我就黎忙到顛左.

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐月ok啦,今次好次愎完得好d添!
      不過要湊埋小檬就有d麻煩!遲下要再分享

      刪除
  4. 小檬媽好冷靜,好快好順利生左Be b,叻女!
    Be b好精靈可愛呀,NT鏡頭下嘅Be b更美 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 果一刻都冇得㨂唔冷靜!不過真係好快,果晚之前同我食完啲同事唔信我生咗添
      NT哥哥影得好咋,佢有啲黃㗎!

      刪除
  5. 小檬媽好叻叻呀~ 咁快出埋下集, 仲叻呀~
    好搞笑," 家我穿咗水要生仔,理論上係應該揸快啲嘅"<---好有道理, 好明顯舅父仔驚過你~哈哈~不過我果時生去醫院果程車要超慢, 因為一"DONE" 就好痛~
    B be好精靈呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之所以咁快全靠強國人!遲下分享!
      佢開40〜60,城門隧道去大圍呀!!我穿咗水但未痛!如果痛緊就唔好done喇!咪仲痛!

      刪除
  6. 恭喜哂呀!b be好可愛呀~~又錫住媽媽唔洗你痛咁耐~~真係乖!好好休息呀!

    回覆刪除
    回覆

    1. Thanks!! 真係快到了唔信!

      刪除
  7. 舅父其實係咪緊張到諗唔到去醫院條路XD

    回覆刪除
  8. 恭喜哂!! 好好坐月啊 ^^

    回覆刪除
  9. 恭喜恭喜, 休息多D
    小檬是否又開心又興奮呢 ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢都好開心,成日妹妹..妹妹咁!!

      刪除
  10. 恭喜恭喜..好好休息下啦!

    回覆刪除
  11. 第二胎真係生得好快呀! 恭喜晒呀! B BE好可愛~~

    回覆刪除
    回覆

    1. Thanks!! 真係快到了唔信!

      刪除
  12. 恭喜GEN MAMA, 好好休息,BB很可愛。

    回覆刪除
  13. congrats :) 好好休息, 第二胎好似真係易生D~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks!! 真係快到了唔信!你快手啲喇

      刪除
  14. 恭喜晒呀, be b 好錫媽咪, 快手快腳出世, 乖乖

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 真係快到了唔信!你快手啲喇

      刪除
  15. 恭喜晒~
    原來係真架,人家話第一個穿水,第二個都會穿水,你好冷靜處理得好好呀。
    記得第一次來探你blog時,你仲憂慮緊幾時先有b,轉眼間仔女雙全了,真係令我好感動。
    加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!
      我又唔知原來第一個係穿水,第二都係喎。
      真係好快呀~

      刪除
  16. 雖然生過, 但睇你第二次生B經過仍然睇到好緊張~~ 果然第一胎生得快, 第二胎更快!! 見你話5:00開5度, 15分鐘後開到8度, 我以為自己睇錯!! XD
    B be最尾果張相真係好似小檬呀~~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果刻喺醫院都唔係好信,仲話想打止痛針喎,點知都生得喇。你快action喇。。真係瞓醒就生咗架喇
      我抱住佢都覺得好似抱住小檬BB果時咁嘅樣

      刪除
  17. 偉大o既mama~ b be, 你好呀~ 祝你快高長大~~gen mama, 你要好好坐月呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。做媽媽真係好偉大

      刪除
  18. 一路睇, 一路緊張.

    恭喜晒呀! 要好好休息呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 雖然緊張,但係過程真係好快

      刪除
  19. 好叻女呀你!
    露點照巧sexy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最叻就係有個前零後十嘅產假!!!
      少少性感佢應該接受 =p

      刪除
  20. 恭喜晒!成件事好符碌又好順利~仲有你好叻呀,咁快就blog到!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 我都有預感會早,但冇諗過係咁早!
      點解咁快blog到?全靠強國人,遲啲分享吓

      刪除
  21. 恭喜呀b be 好靚女好多頭髮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,同哥哥一樣咁多頭髮

      刪除
  22. 多謝,同哥哥一樣咁多頭髮!

    回覆刪除
  23. 恭喜哂呀, 幸福媽媽~
    單眼照個樣好鬼馬, 哈哈

    回覆刪除
  24. 好彩有舅父呀﹗半夜用15分鐘飛車過來接你真係好唔話得﹗不過佢唔識路呢吓又真係幾好笑﹗
    B Be好靚女呀﹗張相仲好性感添﹗

    回覆刪除
  25. B be 心急到唔等埋爹爹工幹完先出嚟!好彩有舅父和婆婆幫手!不過唔洗痛太耐都係好事嚟嘅!

    回覆刪除
  26. 小矇做哥哥喇~~ 恭喜恭喜

    回覆刪除
  27. 好想快D嚟探你呀

    回覆刪除
  28. 唔通第二胎真係快咁多!?

    但我生完先我介紹南瓜妹係小檬,你就介紹B be係南瓜仔啦

    回覆刪除
  29. CONGRATSSS!!
    我覺得B BE 同小檸都似啊,一定係個靚女!!
    MAMA 好好休息啦~!!

    回覆刪除
  30. 舅父真係好驚青!gen mama 經歷最痛一刻,為你鼓掌!

    回覆刪除
  31. B BE知你最後一次經歷生B, 想你難忘D呢~
    恭喜你湊左個"好"字, 羨慕死隔離呀!!!

    回覆刪除
  32. 恭喜晒~又多個靚女出世!!

    回覆刪除
  33. 恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜 ^^
    好可愛呀,而且好靚女 ^^

    回覆刪除
  34. 恭喜恭喜Gen mama,記得休息多d!祝BB健康快樂!:D

    回覆刪除
  35. 辛苦哂媽媽喇!!
    我都記得生囡個陣, 姑娘又係同我講"生BB係痛架", 真係想#*%&@)#*$&@)#~ 哈哈

    回覆刪除