3.04.2014

B be 出院

生完B be 之後今次好叻,心跳冇話特別快,
推去加護病房觀察一陣,之後就可以上自己房。

差不多八點幾,爸爸就嚟到,佢應該都幾冷靜,
因為我見佢仲有買報紙!=_=

今次住雙人房,因為老公睇過同四人房淨係相差一千蚊喎。
中午想試吓落床,但真係有少少暈,唔敢駁,又返番上床。
生完最緊要有小便同屁屁,我都有,再多埋有便便,
不過係控制唔到嘅便便,自己走出嚟!!
當時好驚, 唔通我生完之後失禁?????? 

好驚好驚,自己又落唔到床去清潔,唯有要護士姐姐同我喺床到清潔,
唉。。唔夠一陣,又嚟過,好唔開心,
後來同醫生護士傾過,講返我之前果日食緊抗生素,
原來就係呢個原因,加上啱啱生完,條腸冇野壓住,就放鬆哂! 
遲啲應該唔會有,聽到都放心哂,好在好快就冇事!
唉,如果真係就麻煩喇~

老公喺屋企接婆婆準備飯餸比我,
叫佢比小檬同我講兩句


小檬媽:你乖唔乖呀??
小檬: 乖呀

小檬媽:有冇掛住媽媽呀?
 小檬:有呀! 
唔知道點解一聽到佢把聲,眼淚不停咁流。。。
其實只係冇見一日啫!
果一刻真係好掛住佢!
可能生完啲情緒未係好穩定呱,不過我諗啲仔女都係做呀媽嘅C穴
不過佢唔入得病房,所以都冇得見佢

休息咗一晚,到第二朝,已經可以落床喇,安樂哂!
不過其實休息得唔好,
因為隔離床關係(遲d先講)
都有試吓餵B be 不過未上奶!

親子時間



眼腫腫嘅我
點解我個鼻又突然大咗嘅?

第二。三晚都係瞓得唔太好,所以我決定試吓比自己再累啲,
就開始咗煲"星星"喇!哈哈
如果唔係突然生仔,我都唔使指意有時間睇

其餘時間都係食,瞓,去廁所,餵B,都好快過

原來小檬可以喺走廊睇BB架,我就可以同佢見面喇!! 

第一次見到妹妹

佢冇特別好開心,可能隔住個塊玻璃啦

臨出院之前果日,兒科醫生話B be有啲黃,要照燈,
出院時候嘅數字係marginal,所以醫生都比佢出院,
不過要再check住,點都好,我想齊齊整整一齊出院先!


19 則留言:

  1. 仔女真係媽媽死穴呀,我估換轉係我都會勁唔捨得個仔,或者一聽到佢把聲就喊,我記得我朋友早我半年係仁安生完,係可以偷運個仔入病房一齊睇電視㗎,D姑娘好好見到都無趕佢走,但到我生時門口D阿姐就睇得好緊囉,但可以係BB房同大堂見吓面都好吖﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解做呀媽特別感性嘅呢?
      係呀。。。"見你一面也好,緩我念掛"

      刪除
  2. 竟然生完 B 追星星, 你都得㗎啦! 睇完係咪好瞓啲呢? :) 好好休息! (我琴日都睇完大結局啦! )

    便便控制唔到自己走出嚟都真係好驚 , 好彩只是暫時性!! 嚇都嚇 c!!!

    我前排一個人返香港十二日無見過仔, 我一入門口, 仔仔呆了一會, 跟住攬住咗我起碼一分鐘, 我就係嗰刻狂流眼淚~ 老公話佢嗰時先恍然大悟, 知道個幾星期無見媽媽!

    你好好休息啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係入咗院,喺屋企肯定冇時間追 =p
      係呀。。。果時真係嚇c我呀。。。幾驚呀
      會唔會係呀媽返到去靚咗佢唔認得呀?

      刪除
  3. 可以想像到小檬媽感受呀,好似我上次去上海出training,同老公&肚B視像對話,我見到肚B都即喊左出黎!
    同小檬爸一次抱Be b真係sweet sweet,小檬媽生完都算精神,仲可以煲星星@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解做呀媽特別感性嘅呢?
      今次我覺得復完快過上次喎
      唔係入咗院,喺屋企肯定冇時間追 =p

      刪除
  4. 檬媽生完好精神喎, 叻
    平日蛇仔明都係放喺婆婆度多, 我慣咗唔日日見佢, 但有次去婆婆度佢唔多睬我咁, 個心up 到喊咗出嚟 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 做呀媽就係咁架喇。。。!!

      刪除
  5. 你老公買報紙... 心情真係好定檔... (我笑左)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話過關時好容易拎去嘟就得喎
      男人關心國家大事係好嘅=___=
      呢件事應該比我講足一世

      刪除
  6. 買報紙O個下真係笑左~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係比佢激C喇~佢話就咁do就買,唔使好多時間

      刪除
  7. Be B也是在仁安出世嗎﹖望住你的D相好有親切感,因為仁安真係好好。
    你要好好休息呀!

    回覆刪除
  8. 檬媽個樣幾精神呀!我諗我都係會勁掛住個仔嗰隻!檬媽好好坐月呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次係我同佢分開最長時間嘅一次呀

      刪除
  9. 你係邊間生呀?

    回覆刪除
  10. 好一段時間沒有UPDATE 妳的近況,原來妳生左BB,真替糸高興~~

    回覆刪除