3.24.2014

小檬碌吓碌吓

好懷念以前小檬喺床仔到碌吓碌就瞓著嘅佢
記得差不多兩歲時佢成日要話玩唔瞓,
一入房就發哂癲,有一排又要喺sofa度瞓, 真係咩都試
好在我大肚後期都已經叫做回復正常,
喺我地張床到碌,不過我就要身手敏捷啲,
因為佢隻飛毛腿會除時fing嚟fing去,我就要捉住佢唔好踢到B be,
唔知點解佢又鍾意瞓喺我兩隻大脾中間,好似生仔咁=_=


好喇,正常之後,就係我話要瞓喇,佢就會拎啲玩具入房,
碌吓碌吓, 望住啲玩具瞓
最經典係要拎個超大嘅停車場,我地當然唔比啦。。每日拎嘅玩具都唔同

爸爸或者婆婆同佢瞓又唔得
而家每晚我已經累到未瞓落張床已經瞓著咗,(好難明哩)
我仲要同佢玩東玩西,雖然我真係好愛佢,但係我都真係好眼瞓架嘛。。。

呢晚仲夜媽媽同佢切生日蛋糕,唱生日歌! 

(不過我又聽得好開心喎,哈哈)

有一晚就瞓低同佢玩,唔使講,梗係自己瞓著咗啦,
有時佢會話媽媽唔好瞓,
但係呢晚佢就自己玩,冇理我瞓咗喎!
 但當我醒返嘅時候, 就咁喇。。。。。。

佢差不多所有玩具都搬咗入嚟
爸爸喺出面對住個情人,點會記得阻止佢吖! 

呢晚又要砌puzzle, 可以砌到6個圖畫出嚟,


每粒有6面

老實講,我就覺得幾難, 睇到一舊雲,
但小朋友呢,對於玩,好多時就叻過大人! 
已經係兩三個月前買,而家已經可以自己砌到

首先砌好一個個character先

點解同一套睡衣仔嘅?因為佢日又砌

夜又砌 

完成!

今晚又砌 仲要話軒軒自己自己~好叻
笑C我

小檬: 媽媽~再多次吖。。。 
 (媽媽暈低喇@_@)

28 則留言:

  1. 睇到"媽媽暈低喇@_@"呢句, 真係忍唔住笑左出黎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真心想暈低架(可以瞓下)

      刪除
  2. 我 諗 到 0的 玩 具 搬 到 入 房 7788時 , 可 以 轉 房 , 個 廳 用 0黎 做 房就 唔 洗 將 玩 具 搬 返 出 0黎 喇 ~~:D
    未 瞓 落 床 就 瞓 著 <----完 全 明 白 ! 因 為 試 過 ! 一 路phone wechat一 路 瞓 著 , 半 睡 半 醒 0甘 ...打 0的 msg又 唔 make sense又 可 以 delete再 打 又 再 瞓 又 唔 make sense ..XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好好提議喎!!=D
      你都好勁喎。。wahaha

      刪除
  3. 哈哈, 小檬好搞笑呀, 平時見佢斯文靚仔, 估唔到佢會玩玩下訓左, 好得意, 佢好醒目, 識得砌個puzzle, 叻仔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係你對住啲玩具先可以瞓得著架! 。。佢真係喺我身邊一時要瞓果到,一時要瞓呢邊,走嚟走去先瞓得著架
      玩呢樣野係難唔到小檬嘅 =D

      刪除
  4. 瞓醒見到成床都係玩具呢吓真係笑咗,不過我估你當時應該係笑唔出啦:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直情以為自己出咗廳

      刪除
  5. 檬檬好sweet 呀, 仔女黐自己有時係攰啲, 但其實攰得嚟又好鬼冧架~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,不過如果可以隔住吓搵吓爸爸,會好啲囉。。

      刪除
  6. 自己識訓好叻呀!我都希望妹妹會乖乖,識得自己訓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講小檬? 佢玩玩吓攬吓我都算自己瞓嘅

      刪除
  7. 快啲砌低佢一齊休息啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似有黑帶咁,唔係咁容易砌低架

      刪除
  8. 小檬真係好斯文 好叻!

    回覆刪除
  9. "雖然我真係好愛佢,但係我都真係好眼瞓架嘛。。。"依句好有共鳴... 豬脾都係一入房知道要瞓就喊呀, 好痛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。其實真係好矛盾,佢咁鍾意黐住我地真係好sweet,但係有時真係會累C我地!
      佢唔肯瞓教?? 唱吓歌仔講吓故事得唔得?

      刪除
  10. 好攪笑,但又好溫馨呢!

    回覆刪除
  11. 小檬砌puzzle 好叻呀!
    最近试过一兩次瞓晏觉,一仔要拎麻架車車入房,掛住玩,唔瞓,之后我就唔比佢拎玩具入房瞓!有時晏觉都係唔瞓,但起碼我已排除唔係掛住玩車車先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想唔比, 但係都好難囉

      刪除
  12. 似乎湊兩個都真係少D力氣都唔得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過開心快樂又加倍!

      刪除
  13. apple 晚晚都要拎不同玩具入房訓呢!! 不過我講到明最多1件起2件止就好d 呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係限住佢,不過我一唔小心瞓著咗果晚就出事

      刪除
  14. 小檬好勁呀, 瑤瑤豬都有類似咁既puzzle, 只係3X3架, 佢從來都未砌過, 我有次拎來玩, 都要搞一陣先砌得完喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻puzzle 其實3歲以上先玩,不過我見好得意,所以就買嚟玩吓,我都覺得有啲難,但估唔到佢都砌到

      刪除