3.20.2014

B be 滿月喇!!

B be 滿月喇!!!!

 唔經唔覺就滿月喇!




 假如你覺得湊住一個B時間已經超快,
咁湊兩個就跟本冇時間比你諗"點解時間走咁快"! 

好在我新嚟嘅工人姐姐好好,好幫得手,加埋婆婆/老公,
我先可以回吓氣,不過當見到兩個寶貝,就咩辛苦都唔記得哂! 


好感恩,小檬繼續keep住做親善大使,好o錫妹妹

有一次我地忙緊冇人理喊緊嘅妹妹,
佢就自己走埋去拍拍佢,
見到佢咁,真係覺得好sweet



佢真係好鍾意妹妹,你睇佢攬到佢幾肉緊
(B be 都好似比佢嚇親! )

B be 希望你身體健康,快快樂樂成長! 
love you~


Love you all ~
 

49 則留言:

  1. 祝B be身体健康, 精靈活潑 ^^

    回覆刪除
  2. 見你湊個好字~ 真係好SWEET呀~ 恭喜你~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。你都快啲啦!!!!!

      刪除
    2. 多謝呀。。你都快啲啦!!

      刪除
  3. 我真係好想日日有多幾個鐘比我。。。忙到pk, 眼訓都想暈。。。。。。救命!
    B be 滿月就聽話啦!快d 介夜奶媽媽就無咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。真係好眼瞓
      我前兩日到一點先記得自己未沖涼!

      刪除
  4. 妹妹戴住朵花花瞓緊果張好似公仔!
    小檬實在係個好哥哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細個果時都比人似公仔㗎
      好在佢好鍾意妹妹,如果唔係我又多一個煩惱

      刪除
  5. 真的好好好 , 恭喜 恭喜

    回覆刪除
  6. happy full month! 妹妹好似似爸爸多啲呀。小檬真係好哥哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!
      咁真係女就似爸爸,仔就似乎媽咪喎

      刪除
  7. thanks!! 其實我唔識睇,不過都有人話似老公

    回覆刪除
  8. 咁快一個月喇! 祝妹妹長高長大!健健康康~
    我覺得妹妹個樣同小檬哥哥細個幾似樣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係快到唔信!
      一出世真係好似,而家有啲唔似喇

      刪除
  9. b be滿月快樂! 好靚女好可愛, 你們一家4口簡直幸福滿瀉呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!! 你都快啲啦。。。

      刪除
  10. 佢地兩兄妹坐埋一齊真係好可愛!! 一家4口好幸福~~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 滿月返咗婆婆屋企舅父又買咗新機先可以影吓,喺屋企我仲烏where過工人姐姐!
      咁你又快啲action喇

      刪除
  11. 好開心, 好幸福呀~
    工人姐姐幫到手更加好呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,好快到你喇,加油!
      好感恩,姐姐好好

      刪除
  12. 恭喜恭喜!妹妹好可愛呢。兩兄妹大個可以一齊玩真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。希望啦. 佢地唔打交已經好好。。哈哈

      刪除
  13. 話咁快就滿月出關...湊兩個d時間真係過得超快!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超快, 你應該好明白我地嘅情況!

      刪除
  14. 小檬同B be都有對大眼睛呀~

    滿月快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 係喎,都係好似帶咗大眼仔咁

      刪除
  15. 小檬咁錫妹妹,真係太好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。初頭諗住佢唔抗拒已經好好,但點知佢超鍾意佢

      刪除
  16. 小檬係大哥哥呀!真係抵錫😘 妹妹要快高長大喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。佢自己主動去拍佢,見到真係好開心

      刪除
  17. 好幸福好sweet呀!Be b咁肥美,小檬媽叻叻!
    見到小檬咁錫Be b就放心晒啦,仲識主動去拍拍妹妹,真係好生性

    回覆刪除
    回覆
    1. B be 不停咁食,真係好肥美!
      係呀。。。佢自己主動去拍佢,見到真係好開心

      刪除
  18. 小檬好生性呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。見到真係好開心

      刪除
  19. 祝小檬同B be永遠相親相愛~
    我記得小檬細個時, 你話如果生戈個係女仔, 你會勁買衫衫架, 咁今次你係咪真係買左好多呢? haha, 可以幫妹妹仔打扮好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 希望啦,佢地兩個好我都好安慰
      買咗好多喇,不過冇時間分享吓

      刪除
  20. congratulations!! 我確得b be 好似一個人

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係似一個人啦! 哈哈,咁似邊個呀?我老公?

      刪除
    2. 超似你老公!

      刪除
    3. 吓??咁靚仔???

      刪除
  21. 祝 B be 快高長大~

    回覆刪除
  22. 好得意呀,肥嘟嘟,祝B Be身體健康,快高長大呀 ︿︿

    回覆刪除
  23. B be 滿月快樂呀! EE祝你快高長大~~

    回覆刪除