3.06.2014

坐月近況

話說B be 出院之前果日有啲黃,
不過照咗一日燈之後都算可以合格出院, 返咗屋企先

講吓各人情況:

媽媽
返到屋企,我谷奶痛到暈,除咗比B be食之外,就係泵佢出嚟,好痛!
真係痛到喊!已經唔記得有咩辦法,即刻上網揾,問下朋友(多謝妹豬媽嘅意見!!)
冷熱毛巾都試過,但都唔可以即刻解決,我凈係坐喺同一個位置,冇郁過!
痛咗一日一夜到第二日先好d!
我真係覺得辛苦過生仔

康復都算快,好在冇好似生小檬果時嘅
腰骨痛,手痛, 水腫(果時腫都豬腳咁)
(咪講)
食得瞓得, 夜晚要起身餵B be,老公都有幫手,所以都算瞓得唔錯
婆婆都係煲薑水比我沖涼洗頭

忍唔住,同咗小檬落樓下玩


仲同佢整吓pancake

小檬
雖然我谷奶痛到暈,但我都記得要代妹妹送份禮物比小檬,
話比佢知妹妹好錫佢!

喺醫院探妹妹時已經黐到我實,媽媽媽媽~
可能我入咗院幾日,佢嘅生活模式有少少唔同,
所以佢果個星期係好黐身返到屋企,
好在只係頭果幾日先扭啲,呢幾日又好咗好多。 
所以除咗餵奶之外,我都盡量陪住小檬

雖然佢黐身,但係佢應該唔係呷醋,因為佢好錫妹妹,
成日走過嚟叫妹妹,話要錫錫妹妹,拖佢手手,摸佢頭仔,
又要抱妹妹,總之我抱住妹妹餵奶嘅時候佢就會埋嚟一齊。



呢幾張相喺攝於早午晚,佢都係自己走黎錫錫妹妹。






有時佢nap嘅時候,婆婆同佢瞓又話唔好, 
我又要左手抱住呀妹食奶,右手幫佢R吓掃吓瞓,
真係兩隻手都唔得閒
餵奶嘅姿勢仲點可以要求係正確!!
我抱住妹妹,佢又要抱埋一份,
雖然好里hea,但呢種感好溫馨

左手餵奶中

佢都好幫手,會拎個墊/片片比我
其實佢唔扭計我已經當佢幫左忙架喇!!

B be
第二日再去醫生度check黃,抱住佢時佢係咁震,
雖然話初生B通常好多都會咁,但係醫生話佢震得好密,
建議我地去照燈果時可以順便check埋佢啲血嘅含氧量。。(好似)
因為佢擔心B be 係抽筋,如果係就要做埋腦掃描!
 出返嚟之後,諗咗好多野。。。好擔心,擔心到喊咗出嚟! 
同咗B be去醫院之後就返屋企,盡量唔諗B be,淨係照顧小檬一個。
晏晝接到醫院電話,未聽個心都跳咗一跳,好在感恩B be冇事,
check過一切正常, 真係放下心頭石!!
第二日就返去接B be, 黃就退到少少,要返健康院再跟進住。
B be好大食,兩三個鐘就食一次,食得痾得先可以快啲退黃,
不過我啲奶好似唔夠佢食,都要補奶粉,
有時又要照顧小檬,所以餵完佢食再想泵已經冇時間,
或者超累,所以都冇好好咁泵清。
我都估計都今次比之前更加難堅持,而家只係希望堅持到一個月
如果得先再考慮extend

婆婆已經好忙,所以今次由我幫佢沖涼,
之前我都冇同過小檬沖架,不過冇想像中咁難!

剛沖完涼


B be好似佢爸爸咁,有兩個酒粒架,不過要啜先睇到


B be都算好乖,淨係肚餓先喊,連換片,或者沖涼/ 喺健康院除佢衫
都唔係好喊可能係一兩聲之後就唔喊, 
暫時都唔會冇端端喊(我記得小檬果時有半夜三更喊
所以,比佢飽飽就好好湊!!

下星期一再返健康院check 黃,
希望數字可以快啲去返正常

送上我們的第一張全家幅!



58 則留言:

  1. sweet爆呀! 加油呀,完全明白兩個有幾Q多野做!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用好「Q」多野做真係格外傳神!好在婆婆幫我好多
      你有兩位千金都好sweet吖!

      刪除
  2. 湊兩個真係好辛苦, 好彩哥哥無呷醋, 哥哥真係乖乖呀!! 小B頭幾日都好似小檬咁一切正常, 不過過多幾日之後就變得好扭計, 好彩宜家正常番咋, 但就成日要扮bb囉, 妹妹食奶, 佢又要我地抱住食奶, 抱妹妹出街, 佢又要扮妹妹咁要我地抱住, 雖然係痴身左, 但呢排陪番多左佢之後, 小B嘅情緒終於都正常番好多.
    谷奶係超辛苦呀, 我要叫老公幫手按鬆左之後先叫好d, 熱敷冷敷都唔夠按摩有效, 但按嘅時候真係痛到喊!
    大家一齊加油啦, 暫時我打算餵到滿月就唔餵人奶lu, 如果到時ok先再睇下餵多幾耐, 不過無時間泵奶係最大嘅問題, 真係好矛盾呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果佢食清都可以唔使泵嘅,我都放棄咗泵清,因為坐低餵完兩邊再食奶粉,掃埋風坐吓整吓小檬又話再嚟過,真係人都癲
      始終屋企多咗個要顧,就大家都唔同咗,過一段時間應該會好啲架喇。。。加油

      刪除
  3. 小檬同B be都好乖呀!
    我當時都只係餵左個半月人奶,而家念起都覺得吾夠耐,加油堅持呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小檬有啲唔乖嘅時間架,等我有啲時間再分享吓
      B be 好大食,食完一邊有時又瞓咗,再放低又好快要食,我就不停咁餵,如果小檬要我我真係分唔到身,我都會堅持嘅,不過唔樂觀囉

      刪除
  4. 谷奶變石頭胸我都試過,真係入心入肺嘅痛,唔郁都痛@@!要湊個細仲要餵人奶一定唔容易,如果Be b肯啜可以唔洗泵都ok呀,唔係真係唔洗瞓呀
    小檬好乖乖好細錫妹呀,你餵奶佢唔係呷醋而係要一齊抱Be b,可以想象到好呢hea,但真係好sweet^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實應該要泵清先好啲,但佢太大食,有時食完一邊都未食第二邊又瞓,但好快又肚餓,我又要餵過,或者補奶粉,唉。。如果小檬扭要我陪佢玩又係煩,我而家餵到好冇pattern,好似打游擊咁
      其實我都唔明點解谷奶要係痛?你講得可啱,唔郁都痛,打則瞓都唔得
      都係㗎,果刻已經好里hea不過又唔捨得叫佢行開

      刪除
    2. 所以之前我同事話谷奶痛過生仔(雖然我開刀,但都有傷口痛),我終於體會到~
      Be b大食係好事呀,不過小檬又痴你就辛苦啲,不過gen已經叻叻呀!

      刪除
  5. 見到你一家四口真係好開心呀~ (唔知幾時到我呢~)
    BTW, 你家工人姐姐來左未呀? OK 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快架喇。。人地話第一個似女仔,第二個就生女,晉晉都似女仔吖,下個一定係女架喇。。加油呀!放鬆啲可能會好啲

      未嚟呀。。要聽日嚟呀。。我都好緊張呀

      刪除
  6. so sweet~ 你哩個媽媽真係好好~~ 唔會冷落小檬(不過小檬的確人見人愛XDD)!! 不過想問下你第幾日用薑水沖涼洗頭架?程序係點?thanks~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一出院就沖喇!我覺得只要晤凍親就得
      用整薑醋時刨出黎嘅薑皮,吹乾佢備用,放入大煲煲水,(可以用魚袋入住)煲滾之後就倒去桶一去沖涼!好原始咁用毛巾或者個𠒇筆水淋,我媽媽會再㷛一煲但攤凍,用黎教啲水嘅温度,我再用埋薑味沖涼洗頭,沖完暖笠笠!

      刪除
  7. 哥哥同妹妹對眼都好似你呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺??佢地兩個個樣都好似

      刪除
  8. 好幸福好幸福好幸福好幸福好幸福好幸福^^
    小檬好乖乖,真係一個好哥哥 ^^
    be b 好靚呀,深深的酒粒,sweeeeeeeet baby

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都快d啦
      洒粒要啜先見到:p

      刪除
  9. 加油呀~ 谷奶就搵妹妹啜啜啦, 都無咩辦法~ 真係好鬼痛架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有搵佢啜呀。。不過都唔係好得。都唔知點解谷奶要係痛!!

      刪除
  10. 睇住佢地兩兄妹真係好sweet啊~~ 做媽媽既真係好安慰~~
    好好保重身體呀~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!
      都係架,好在小檬好錫佢,成日走嚟錫錫同抱抱,可能佢仲係細啦,如果過三歲果啲就好多都會話唔鍾意(我有個朋友嘅大仔話要殺C細佬添!)所以, 你係就快啲action喇!

      刪除
  11. be b 乖乖就好la~ 小檬都要乖乖,等mama 無甘辛苦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小檬乖真係好重要,如果唔係會好辛苦

      刪除
  12. 小檬真係sweey到爆~~~ 佢一定係一個好哥哥呀~
    加油呀gen mama~ 頭一個月一定會好辛苦, 又大又細要湊~ 不過我相信你一定得ga!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦,唔知到妹妹識同佢爭玩具仲係咪會錫妹妹呢???
      好在B be唔係成日喊,都冇咁難攪

      刪除
  13. 佢兩兄妹對眼好似樣呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得成個樣都好似,抱住佢好似抱住小檬BB果時

      刪除
  14. 小檬真係好乖呀!be b有酒粒應該係靚女喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢都有曳,不過未得閒寫!
      酒笠要啜先見到架!所以未知笑睇唔睇到

      刪除
  15. 真係太勁啦,一大一細仲寫到咁多字!b be大食好丫,黃先退得快,木木就係少食多餐型,所以我都唔敢泵清,怕佢好快又醒又要食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢篇都唔知用咗幾多時間寫喇。。。每日有少少時間就寫啲,有日爸爸同咗小檬出去我先有得埋尾。
      B be都好大食,食完我兩邊仲未夠,再補奶粉,但係都好快又叫過,我諗我好快比佢KO

      刪除
  16. 好sweet 嘅哥哥!!!
    希望你地一家繼續開心愉快,健健康康!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到佢咁鍾意妹妹
      多謝你呀!!

      刪除
  17. 小檬做左哥哥真係好乖好鍚妹妹呀...
    一家四口好sweet 呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. thnaks! 我都估唔到佢咁鍾意妹妹

      刪除
  18. 佢地兩兄妹真係好sweet~~
    小檬望住妹妹個樣真係可愛到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢地咁sweet真係咩痛都唔記得!好感恩小檬咁錫妹妹(不過可能未識同佢爭玩具咋)

      刪除
  19. 小檬好乖好錫妹妹. 原來妹妹有兩個酒粒, 好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過兩個酒粒係要啜先睇到,果日冇表演你睇咩?

      刪除
  20. 哥哥好溫馨呀! 祝BB健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到佢咁鍾意妹妹
      多謝你呀!!

      刪除
  21. 哥哥同妹妹都好乖,等媽媽可以煩少D,咁你就要盡量爭取多D時間休息啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢都有曳,不過未得閒寫!不過又唔喺好勁,又唔係話唔鍾意妹妹果隻我已經好感恩

      刪除
  22. 兩兄妹好 sweet 呀! 希望佢地都合作啲, 妹妹健健康康咁你無咁辛苦啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢地咁sweet真係咩痛都唔記得!好感恩小檬咁錫妹妹(不過可能未識同佢爭玩具咋)
      都係啊,佢地健康最緊要喇

      刪除
  23. 我覺得通常男仔會無咁易呷醋, 小檬咁乖, 你少煩左一樣野, B be酒粒咁深, 大個一定好靚女, 8掛一問, 小檬既髮轉係咪向右架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒笠要啜先見到架!所以未知笑睇唔睇到
      小檬有兩個轉架,所以都唔知係向邊邊喎

      刪除
  24. 酒笠要啜先見到架!所以未知笑睇唔睇到
    小檬有兩個轉架,所以都唔知係向邊邊喎

    回覆刪除
  25. 小檬好sweet, B be 好乖, 媽媽好叻!
    兩個真係好忙但一見到你話谷奶就忍唔往上來請教一下點可以做rich mama?:) 谷奶係咪即係多奶呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯喇。。我真係唔係富媽媽,只不過第三,第四日啱啱上奶時係咁,谷奶應該係未通到,所以會谷住
      我淨係知道如果想多啲,就比bb啜多啲,不過我真係好快唔得,小檬好癡身

      刪除
  26. 小檬同 B be 好似樣呀!

    睇到文字都知道你有幾忙呀~ 加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。我好多野想寫呀,都冇時間

      刪除
  27. 回覆
    1. 喺?但有時我又覺得似爸爸

      刪除
  28. 要湊兩個真係有些辛苦。加油呀。
    我同OIYEE講過,遲吓我地帶埋AJAY同O仔來探你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。。歡迎呀。。不過我家好亂呀。。驚嚇親你地呀

      刪除