3.29.2014

新Car seat

B be 出世之前都有係咁意睇過吓啲car seat ,不過未決定買邊張。
到B be突然搶閘出世之後都冇理過呢件事,諗住都未咁快出街,
去吓健康院都可以手抱住先。
點知老公啲同事今次又夾份買比我地,
(之前張Recardo 都係佢地送)
順理成章,可以初生用嘅呢張就比B be坐,
我地就叫佢地買張可以比小檬坐到大啲嘅


我地有去過吉吉島比小檬試吓坐,點知一拎落嚟佢就喊,唔肯坐,
不過呢張Combi 可以場3歲坐到11歲,千幾蚊好底, 
所以都唔理喇,叫同事們照買。

為免佢又發癲唔肯坐
返到嚟我就貼啲貼紙上去

佢初頭一見到都話唔坐,
我就用好浮誇嘅語氣話,
~~~~~~~好多貼紙呀!!!!
係woody/巴C嚟㗎!!!!

好在咁佢先肯坐咋
小檬都算細粒,仲要呢張比3歲先用得,
不過冇理由又買另一張比兩歲之後先換,
不過坐落都OK嘅。未至於好鬆動


有時同佢影,佢會話 :唔好唔好!!!

之前一路都唔知兩張car seat應該點放,
如果兩張放哂中間座位,
我坐前座冇得睇住B be又得唔得
(雖然有啲話佢都係坐嘅啫,唔使理佢,
咁初生car seat 向咗後面又見唔到
但我諗佢一喊我就會擔心佢唔知做咩) 

B be 


而家兩張car seat 就放中間排位,我就可以坐前坐,
我都試過坐兩張car seat 嘅中間,都未至於好迫,又OK喎!




諗住初時都睇吓B be習唔習慣,如果佢到OK,我就會坐返前坐

又攪掂一樣!!

8 則留言:

  1. 再唔係加塊倒後鏡望吓B be都OK,其實有小檬幫手睇住都應該無問題啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬果時都買過例後鏡不過太cheap 成日跌!

      刪除
  2. 咁就放心去好多街街啦~~

    回覆刪除
  3. 我都幻想過, 如果擺2個car seat咁媽咪坐邊好, 如果媽咪坐中間, 咁上車時會唔會有困難? 因為啲car seat都幾巨~

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭都好似你咁諗,原來小檬果張大個仔啲嘅car seat 唔係好大,我都過到中間

      刪除
  4. 包包都係用recaro架!我依家都會坐bb隔離,第時就算迫啲都應該會坐兩張car seat 中間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初頭以為好逼,原來又唔係喎

      刪除