3.10.2014

N班大作戰~6th Interview

隔咗一排,小檬嘅N班大作戰又嚟喇。。。

喺我生B be 之前應該仲有2-3間要in,唔知點解我好有預感B be會早出世,
所以果時都已經同舅父講如果我咁啱生緊女,就要佢同小檬去interview,
點知都算啱一半,真係唔係我帶,由爸爸帶

成個過程應該用兩個字可以形容到,就係"失敗"!!!
發生咩事???唉。。。。簡單啲講,就係唔合作,扭計!

interview時間係早上八點幾,爸爸已經好叻叫到佢起身,
換到衫(而家佢好煩,又話唔著呢個,唔著果條褲,
準備好比佢嘅一套衫分分鐘可以唔著!)

之都好準時到達現場,點知如我所料,真係唔肯入課室
點解我咁勁會知??
係咁嘅, 之前有朋友嘅小朋友喺呢間學校讀緊,
佢知道有個聖誕Playgroup可以參加,就幫我地報左
點知由我帶嘅第一堂佢上咗part 1 之後就唔肯返入課室,要喺出面sir 滑梯
仲喊哂,喺課室門口由佢喊一陣之後
大住籮咁大嘅肚, 好在後來幾經辛苦都氹得返佢入去上埋part 3
所以,我諗佢如果又去返同一個地方又會唔肯入


到果日interview時候,爸爸話一嚟已經唔肯入,仲喊哂!
之後啲老師比佢轉個圈再嚟過,不過爸爸用盡辦法都唔肯入面,
終於到第三次佢都係喊哂唔肯入!
結果老師要爸爸喺application form 到寫 “GIVE UP” !

爸爸超嬲,嬲到嚟醫院接我同B be都黑哂口面!
攪到我都有啲燶面,嚟接我同B be唔係應該開心嘅咩?

小檬係好醒目,不過而家23M 先in嘅學校就應該好難再in得好,
點解,因為佢真係好爛玩!
唔肯坐定,我相信大多數學校都想收啲乖乖坐定嘅小朋友!!
唉。。諗返之前未夠兩歲in嘅都肯乖乖入去坐定定,
情況真係好唔同!
我地最想佢入嘅學校就反而係喺佢最難控制嘅時候,
如果in 咗唔得都心甘命底,但而家連入去in 都唔入! 唯有話係timing問題, 冇緣份!
我有諗過如果係我去會唔會好啲,不過可能結果都係一樣!
 算啦,或者K1再試啦!!

我咁安慰自己,第時佢做咗成功人士比人訪問嘅時候,會講返呢件事,
諗返其實係幼稚園嘅損失呢~


25 則留言:

  1. 其實小朋友扭計是平凡到無得再平凡的一件事,所以只可以說 wrong time wrong place...無法

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得蝦好啱,我而家先好似諗到其實啲幼稚園係鍾意收啲聽話rather than 醒目聰明嘅小朋友。(我好似仲未睇化咁) 因為佢地容易handle啲小朋友係好重要,如果返咗學好似小檬咁唔肯入班房,佢地就頭痕喇。
      如果佢細啲就in呢間,應該絕冇難度,偏偏而家呢個階段,仲要果幾日咁混亂嘅情況吓由爸爸帶,agree。。真係wrong time wrong place!

      刪除
  2. 小檬咁多人收,呢間吾收係佢地既損失!
    你而家in呢D係咪幼稚園?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樣諗我會舒服啲!係N班呀,即K1之前嘅class

      刪除
  3. 唔知灰心,我聽好多朋友帶小朋友去INTERVIEW都有相似情況,有時真係好難捉摸他們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,佢地唔會扭起計點會理你做緊咩吖,得果兩歲

      刪除
  4. 唔好唔開心喇~k1再嚟過,到時就唔會再出現咁嘅情況

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸同我講有啲之前同佢上聖誕PG嘅老師都認得佢(唔通靚仔得滯?!)
      所以,今次事件應該全校都會知,唔知到時K1會唔會已經Bad List 咗佢呢?

      刪除
  5. 可能小檬唔鍾意呢間幼稚園咋!!
    小檬已經有學校收, 唔係問題啦 ^^

    回覆刪除
  6. 唔緊要啦, 小檬揀左佢自己鐘意既學校...
    不過LEI間都係K1開始讀好D. PN既位置真係好唔方便, 又冇校車...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,果到食肆都唔多間,要行過對面!
      雖然有啲都會走咗去其他明校,不過大部分N班都會想直升,所以,都幾難考K班

      刪除
  7. 我諗小檬喊哂就真係好唔鍾意間學校呀, 相信佢就算入到去IN表現都唔會好, 就算佢好表現學校收左, 佢都未必讀得開心~ 小朋友有個愉快童年好緊要呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,佢係老闆,比佢揀入邊間啦

      刪除
  8. 無錯,可能係佢嘅損失,whatsapp個人當年都failed fb interview ,依家反而收購佢!不過我都信係緣份,可能小檬真係唔鍾意呢間學校

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,塞翁失馬~
      細細個已經自己揀

      刪除
  9. 可能小檬唔鍾意呢間學校, 見唔到未必係損失黎, 將來既野冇人知呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該咁諗:其實只要佢喺學校可以開開心心讀邊間都冇問題嘅

      刪除
  10. Trouble two la, 我都成日話小朋友發展到剛乖乖地去in就好了,如果我小豆子24Mth才去in分分鐘揾野掉老師呀!缘份加彩數,算了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係唔係你叻就贏! 而家做父母真係十分辛苦

      刪除
  11. 入唔入到我覺得係緣份來嘅,小檬同學校唔夾都無謂勉強,不過我睇到你呢篇我自己都有小小驚,燒腩仔今年無N讀要等年尾見K1,到時啱啱好足兩歲,佢宜家已經會唔肯入屋or課室啦,到時唔知會唔會變本加厲搞到全軍覆沒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱,呢啲時候真係好難攪,介乎懂事與唔懂事之間,所以唔好淨係報一兩間,有啲學校嘅interview 要用黎做warm up或者等你知道佢真正面對interview時嘅情況,等你可以睇吓有冇對策(對策可能就係叫自己接受佢係咁,哈哈)

      刪除
  12. 小檬好少可咁喎,唔通太搞住媽咪?不過有啲野好講感覺,可能小檬真係唔鐘意依間學校,迫到佢面試佢都唔開心呀,所以小檬爸好明智呀!
    畀小檬返左N班習慣左聽老師話,明年再戰K1

    回覆刪除

  13. 我仔又係
    爸爸陪佢去 肯入課室但係喊足全程 乜都唔肯做
    豬仔爸話明明乜都識做都唔肯做
    喊到老師都問駛唔駛出去冷靜
    結果豬仔爸都係發晒脾氣
    好彩今日我同佢去in佢又極合作
    到最尾真係要睇下個天點安排了

    回覆刪除
  14. is the kindergarten st . cat?

    回覆刪除