3.24.2014

坐完月~

坐完月喇。。真係唔知由邊到講起!
萬千樣野想講,但每日都冇時間寫, 隨意講吓啦...
 (如果寫blog好似whatsapp或者wechat可以講就好喇
呢篇全靠兩個都瞓咗先可以咁順利!)

B be 好大食,差不多兩三個鐘,
呢頭餵完,掃完,果頭又話食,我好似每日都坐喺果個位置冇郁過。

婆婆已經好多野做,所以今次由我幫B be沖涼,
之前小檬我一次都未試過,但試過又好似唔係好難,
B be 沖涼都算冷靜,所以我都冇咁lei hea。

有時B be啲poo poo 真係好似肉醬,太勁,

所以我會走去用花灑沖,方便快趣!
小檬以前換親片都喊,B be又係好冷靜,唔喊嘅!乖

有時婆婆同姐姐煮緊飯,我又餵緊妹妹,

小檬如果扭吓計要東要西,你都唔知點攪。
已經多野做,我去吓廁所/食吓飯小檬會話唔好啦,
都要黐住我,瞓教又係我,瞓晏教,同夜晚都要我同佢瞓, 
當抱住B be 小檬扭住我嘅時候,
真係想仆暈是但一個!
有一晚攪掂哂一點先記得未沖涼
(好在已經坐完月,唔使用薑水)
到第二日先記得要沖,有日朝早起身掛住去餵奶,連牙都未刷添
小檬又未識自己走去poo,淨係poo完同你講,又要洗poo
喺屋企已經婆婆姐姐,有時爸爸幫手都忙到甩碌
我嘅樣就好似家有喜事嘅吳君如,差在冇啲鬚根咋,
完全明白點解會變黃面婆
我真係好佩服果啲FTM, 如果湊兩個冇工人姐姐嘅FTM 仲勁

我有睇余人生嘅產後調理,所以婆婆仲要煲中藥比我,早晚一碗
(仲有薑水沖涼,米水代茶,有時又要煲吓湯,燉吓野, 諗埋藏煮咩餸,
煮埋飯比我地, 姐姐仲要係月中先嚟. 其實婆婆最忙)


B be之前淨係肚餓先喊,不過而家都好似成日扭抱。。。
好細膽,小檬哥哥又點會就住玩啲玩具吖, 
少少聲都會嘈醒佢,又喊過,所以有時推佢去走廊瞓
小檬見佢喊又走去拍拍佢


B be 喊緊


叫妹妹睇mickey唔好喊喎
(我已經唔知幾時佢喺邊到自己取得Ipad)

周身唔得閒,真係冇時間同小檬玩,
呢日佢自己好乖咁玩
所以我一得閒就會同佢玩,唔想忽略佢

呢日就出走同佢去咗葵芳

食薯條 

走走走 



一齊sir梯梯 

星期日FB比同陽光玩遊戲嘅一家大細相洗板,
於是瞓醒晏教趁仲有少少陽光(其實係夕陽)
即刻落樓下同小檬玩一陣

四人自拍難度又高咗


媽媽嘅吳君如look 
嚇親 B be...haha

日落,又要返去忙碌過! 

29 則留言:

  1. 恭喜晒呀~
    坐月真係好難捱, 但見人哋好似過得好快咁, 頭先見到你標題, 個心打個突, 咁快嘅?! hahahahahahahha
    一啲都冇黃面, 好精神呀靚媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快,一日又一日就好快!!
      之前皮膚差左好多, 我決定呢段時間要多啲full mask

      刪除
  2. 湊住兩件真係好辛苦咖~媽媽你加油啦~
    當抱住B be 小檬扭住我嘅時候,真係想仆暈是但一個!>>哈哈~我想像到你當時的心情..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我已經加到滿哂喇!! 一係卜暈自己最好 =p

      刪除
  3. 咁辛苦仲打到blog, 好勁呀你!
    加油加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 錫錫
      你都唔知我打咗幾耐,我再唔打吓,舒發吓就會癲喇

      刪除
  4. 恭喜晒, 終於可以出外走走

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。行吓都會精神啲,尤其行街買吓野

      刪除
  5. 加油呀!! 捱多2年會好D GA LA!! ~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 我覺得頭一個月最辛苦而家都好啲喇

      刪除
  6. 湊住兩件真係好辛苦, 特別大既仲細, 都仲好需要人照顧既時候, 所以我打算生第二個時間押後少少好D ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過大個啲又會容易啲呷醋架,尤其係三,四歲,一係就再大啲,不過又好似隔太遠

      刪除
  7. GEN 媽影相仲好靚囡呀! 你坐月LOOK 仲好過我平時個LOOK呀~
    小檬識自己玩好生性呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係識講野喇。。係呀。。。不過有時都要我陪佢玩架

      刪除
  8. 絕對明白...我都想寫下坐月時嘅情況, 可惜仲未有時間囉, 睇黎都係要等返工先寫到, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係同是天涯鄰落人!!! 你都加油呀

      刪除
  9. 湊住兩件真係好辛苦,加油!!!GEN MAMA~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。兩個真係唔容易!不過都係好開心嘅

      刪除
  10. 咁快一個月啦!一家四口果張so sweet,雖然忙,但小檬咁生性都好安慰啦,等Be b大啲戒埋夜奶就舒服好多啦,加油呀gen媽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快呀!!不過有時都要我陪佢玩架, 呢個星期都好似好啲喇,再介埋夜奶就好啲,不過夜晚老公都好幫我手

      刪除
  11. 恭喜你終於坐完月﹗你都唔係好吳君如姐,仲係keep住靚靚呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 落街係咁意執吓,唔執驚嚇親街坊

      刪除
  12. 我都係睇余仁生呀,但係佢唔比我睇返我之前個個醫師
    你係咪睇陳醫師?我覺得佢超麻麻........

    回覆刪除
  13. 眨眼咁快坐完月啦!
    湊兩個,真係超忙,加油加油!
    到我生第二個時,只得工人姐姐湊,都唔知点算,到時再算吧!
    一仔初初時又係细细声会嘈醒佢,我妹個教友教开住歌仔music比bb聽住瞓,又真係work,現在一仔在bb房瞓晏覚時仍有聽住瞓!

    回覆刪除
  14. 呢個吳君如咁靚嘅?

    回覆刪除
  15. 唔係啊, 仲好靚啊,邊似家有喜事吳君如啊~~~~

    回覆刪除
  16. "家有喜事嘅吳君如"
    你好樣好多WOR... 好過我坐月個陣多多聲~~

    回覆刪除
  17. 你呢個look係吳君如,咁我係夏蕙e啦! 我都唔敢擺自己坐月look上blog!

    回覆刪除