3.29.2014

睇恐龍 + 自己叫麥當當

見到咁多人去睇恐龍,趁可以weekday去,又出走! 


嘩,隻恐龍真係好大隻呀。。估唔到唔使入去都睇到! 
我都諗過小檬呢隻細膽豬驚驚,但估唔到出面大果隻就唔驚,
反而入面果啲就驚喎~ 


year pass 會遲啲先買,因為今次得我一個,
咁啱星期三正館免費, 比$20都冇所謂。
睇完諗住走人,行過小檬見到麥當當,係咁講。。
麥當當。。。麥當當。。。

我都唔諗住同佢食,點知,我諗起廣告果個椰子新地,
我就投降入咗去試吓~ 
有啲搵笨,就咁淋啲椰子汁同啲肉就係。
本來諗住淨食雪糕就走,點知買野比錢果時,
小檬自己同姐姐講"細橙汁,細薯條,喺到食。"
姐姐雖然聽唔到佢噏咩,淨係收我雪糕錢,
但我唔忍心見佢講完冇得食於是又買咗比佢食。

(點解佢會自己叫???? 因為我喺屋企有同佢玩去麥當當叫野食,
我扮收銀姐姐,  佢扮買野食,買完再用手扮八達通do咗)


行去尖東站搭車,以為係總站,點知紅堪先係,
好在抱住小檬上車有人讓位在比我地,我叫佢瞓陣啦,
佢仲口硬話要睇野,
點知佢唔使兩秒就瞓咗,


我。。。已經好耐冇喺街到抱小檬喇! 
大肚之前佢歲幾,冇而家咁重(雖然佢都算輕身),
但我都真係覺得好重,之後仲要轉巴士(唔知道點解唔諗住搭的士)
見到㗎車就開仲去追車,真係辛苦,
不過幾辛苦都冇諗過叫醒佢,因為我都係慈母 ~ 


18 則留言:

  1. 小檬識自己叫嘢食真係好叻仔呀﹗我記得自己當年係讀幼稚園先識㗎﹗
    慈母你真係好勁,抱住咁大個小檬返屋企,我宜家抱一陣都手軟﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好大個都唔敢自己叫呀。。。叫小巴落車都唔敢呀
      平時有車,所以已經唔係成日要抱,如果唔係我一定同佢一整齊暈低就算

      刪除
  2. 我呢排自己帶住小b周圍去都呢咁hae...最慘係佢又重, 搭車時仲要訓覺, 落車又唔想嘈醒佢, 結果唯有頂硬上抱佢行返屋企~

    回覆刪除
  3. 我地有時同tarebaby出街後佢O係車瞓左, 為左唔整醒佢, 我地會車去第二道等佢自然醒, 不過有時天氣熱或者想佢返屋企瞓, 就會直接返屋企, 但係好多時都O係落車時唔覺意整醒到佢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道返屋企又有得玩吖嘛

      刪除
  4. 哈哈,講識自己叫野食咁叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己鍾意嘅就你自己爭取㗎喇

      刪除
  5. 好叻仔呀,自己叫 ^^
    小檬講byebye 好好聽呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快到巨龍講架喇。。

      刪除
  6. 自己叫麥當當好叻仔呀! 下次叫佢大聲啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺屋企已經大聲啲架喇, 出咗街仲音聲細氣

      刪除
  7. 哈哈識自己叫麥當當好叻呀! 姐係佢有用心學用心記呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都真係好用心學自己鍾意食同演玩嘅野

      刪除
  8. 小檬好叻叻呀~
    佢仲係好嗲, 好sweet呀....

    回覆刪除
  9. 細橙汁,細薯條,喺到食 ---- 好叻!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢咁乖自己講到,都唔忍心唔叫比佢

      刪除