4.01.2014

小檬26M喇! (1)

小檬26M喇!

兩歲之後嘅25M skip咗,今日追返先!

食:
佢好多野唔食, 啲淋patpat小朋友最鍾意嘅野,如蒸蛋,豆腐,魚佢就唔鍾意,
之前食得好地嘅肉同菜,而家又話唔食,
佢鍾意啲有得咬吓嘅食物,最估唔到嘅係稜魚餅,佢超鍾意食,
於是我就叫婆婆將啲肉同紅蘿蔔或粟米放入去一齊整,
等佢不知不覺咁食咗,點知佢能夠scan返啲肉出嚟,
你真係比佢激到你啤一聲!不過有時好成功,yeah~


佢好鍾意食粉面,所以有時都煮米線,字母公仔粉,烏冬比佢,
將啲肉碎整湯,等佢食烏冬果時都有啲肉到肚,
不過就唔可以大粒,如果唔係佢又會lur返出嚟(真係好煩)
佢都鍾意食白飯,有時佢食咗粉,佢都會嚟搵我地攞飯食。
都試過當煮咗飯比佢嘅時候,佢話要粉粉。或者煮咗粉粉時佢話要飯飯=___=
或者要比啲甜頭佢佢先肯食,例如食一啖菜菜/肉肉先有魚餅食,
其實咁樣唔好,不過冇辦法,難得佢肯食
當然有諗過你唔食就餓佢,佢到時就咩都食,
不過有老人家喺屋企嘅話又點會餓啲小朋友吖

不過好在佢都好鍾意飲鮮奶,所以都會比佢早晚飲。
水水繼續鍾意飲,而家又鍾意自己用杯杯飲,好似好威咁,
雖然都會飲瀉啲啲,不過水就冇問題啦!
 佢飲完仲會話啲係提子味添

之前好鍾意飲嘅湯,就一時時喇。
麵包都係鍾意,不過有時淨係搣咗啲提子乾嚟食

零食都有比但係真係好少好少,雖然佢會冇啦啦話要,不過我都唔想佢食咁多。

薯片,汽水,會話好辣嘅,佢就唔會lur話要,拎比佢都話唔要唔要,
愛極一時嘅檸檬茶話佢知大人飲嘅, 佢就唔會lur話要
不過佢見都爸爸飲可樂就會叫爸爸飲比佢睇, 叫媽媽食薯片比佢睇

自己進食,都算成功嘅,佢都好肯自己畢(梗係當埋玩嘛)


反而係有時我地嫌煩,如果係米線果啲會餵佢,因為會快啲! 

新買嘅巴C圍裙,拎返啲舊嘅比佢佢都唔用,淨係用呢個


總之食呢方面就真係好煩。

24 則留言:

  1. 田鼠b食早餐都愈來愈麻煩, 好想打鑊佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係早餐咪好囉,佢係餐餐都要諗吓點先肯食,又每次都好似開大細咁,要睇吓佢食唔食,唔食就仲煩,唔煮過又驚佢肚餓冇營養,煮過又驚寵壞佢.
      已經多野做架啦。。加埋呢樣就更加多..help ~~~

      刪除
  2. 我個女餐餐都好拿煩,想打暈佢開佢個頭放d 食物入去,人仔細細咁多 complain..麻煩友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可唔可以幫我打暈埋小檬 ??

      刪除
  3. 有知音人喇。。。真係好煩! 係咪到咁上吓就會好返架喇?! 小檬已經好瘦架喇。。我都想佢食多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你講,佢要比亞爸炳到喊,拉佢入房,一對一對住佢,同佢講唔食哂唔淮出房,佢先會死死地氣食d 飯,真係勞氣。 好返? 難lu....,. 我見有個女仔由細到大,而家5歲都係食得咁差。 點解印象中小檬唔係咁既?

      刪除
    2. 咁佢肯唔肯飲奶架?
      我地有時炳佢架,不過一喊哂又覺得佢會冇mood 食,又會影響食慾?!如果婆婆喺到又係會教唔到。(其實可能我都會心軟)見到啲小朋友咩都鍾意自己拎嚟食,我好羨慕!

      刪除
    3. 奶就飲,一日三枝,仲係用奶樽,吾肯用杯。
      我都好羨慕其他小朋友自己食,仲要坐定定食哂,我睇我個女都無咁既可能架啦! 小檬幾磅? 佢都吾似細B啫

      刪除
    4. 好耐冇幫喇。。應該21/22呱
      佢係細B嚟架,佢都坐定定食嘅,佢其實一時時,今朝果餐就食哂啲粉,菜同肉都肯食。真係感激流涕

      刪除
    5. 你講笑咋? 21/22磅?????

      刪除
  4. 佢有冇tea time? 1y時 apple有tea time, 佢食dnr嗰餐食得非常差. 而家變左7am 1支奶+少少通粉/麵包, 11:30am lunch, 5:30pm dnr, 9pm 1支奶. 佢食得好好ar! 可能真係有少少肚餓感去食會好些, 希望幫到你la ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有食tea㗎,佢係唔鍾意嘅野就唔食,但係肉就一定唔可以唔食架嘛!
      唯有諗辦法比肉佢食

      刪除
  5. 佢哋食嘢方面真係越大越難攪,對住佢哋有時真係火都嚟埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信妹豬冇小檬咁麻煩
      究竟我地細過有冇咁嘅呢?

      刪除
  6. 竟然鍾意魚餅真係估佢唔到xD
    婆婆整嘅㷛仔飯小檬鍾意嘛?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鍾意喎。。激C婆婆。。哈哈

      刪除
  7. 要佢地食野真係好麻煩, 日日都又唱又跳先餵得果DD, 一個唔該整喊佢仲分分鐘嘔返出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 水晶梨咁細個都有呢個問題 ??

      刪除
    2. 當然有, 初初轉固體時直情想死, 永遠要一個餵一個表演.....

      刪除
  8. 我囝又是唔鐘意食野, 一食飯佢就要走人...

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呢??咁你有啲咩方法?交流吓吖

      刪除
  9. 婆婆真係對小檬好好,唔食就煮過佢食,如果換轉我已經發火,唔食就餓佢一餐半餐,宜家燒腩仔開始係咁,會嫌三嫌四玩唔食,我都係氹完唔得就收碗連帶下午茶or夜奶cut多餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,一餐半餐唔會餓C嘅,不過老人家應該唔忍到我叫婆婆就算煮都唔好即刻比佢知,咪佢就得戚㗎喇

      燒腩仔應該好鍾意食野㗎,都有呢啲問題???

      刪除

  10. 我都係咁話,一餐半餐唔會餓C嘅,不過老人家應該唔忍到我叫婆婆就算煮都唔好即刻比佢知,咪佢就得戚㗎喇

    燒腩仔應該好鍾意食野㗎,都有呢啲問題???

    回覆刪除