4.26.2014

出走系列~ 復活反斗嘉年華@ Disney Hotel

復活節有幾日假期,又可以去玩喇!
(雖然我仲放緊假, 不過檬爸可以唔使返工,玩得爽d!)

得知迪迪尼酒店有個復活反斗加年華,
於是去玩吓

有咩玩 ??  
請睇以下介紹...

 有獎遊戲
=====
 估下有幾多隻蛋喺入面

呢個pose好嬌悄

吹氣彈床+ sir滑梯
=========== 
小檬未夠90cm冇得玩,不過就算比佢玩,佢都話驚驚

畫屋仔
=====
任畫


啲窗同門都打得開,小朋友可以行入去玩

米奇跳彈床
========
佢又係冇得玩, 同啲公仔影吓相

坐車仔
======
成日覺得呢架車仔好搵笨,要自己用腳,
不過又好似可以訓練小朋友手腳嘅協調。
小檬同我諗法一樣,坐咗上去一吓就落返嚟走人

砌積木
=====
自由組合,有人砌咗碌波波

C要攬住4個波!!  一個都不能少!!!!!!

卡通人物影相
=========
第一個係士迪仔同姐姐(我真係唔知佢叫咩名)
不過小檬叫佢做叮噹,因為都係藍色,=____=

攤位遊戲1
========
總共5個



自我鼓勵

碌蛋蛋
=====



攤位遊戲2
========


贏得大家嘅鼓聲


卡通人物影相
=========
估吓係咩??佢將個眼鏡放喺頭上嘅呢...

登登登...凳~ 就係米老鼠喇! 
小檬而家完全唔驚喇。。不知幾咁開心添

Mi~ck~ey ~ 
M。o。u。s。e 。

睇過mickey mouse clubhouse 就識呢首歌架喇!

可能扮mickey 嘅喺一個女仔,個個細路都冇攬,
淨係同小檬又攬又錫

其實係小檬比佢抽哂水!!

喺4點嘅時候先推呢個出嚟,小檬叫佢做Y (Micke"Y")
我見有其他細嘅小朋友大人陪住都入得去,於是我又抱佢入去。

同爸爸say hi~

跳咗兩吓就走,佢都唔係太like
Bye ~

最後有抽獎,抽咗個mickey mouse 袋同公主顏色筆,都價值百幾嘅。
呢個活動都算好玩嘅,又有啲人物影吓相,
唔算多人,我諗唔係好多人知呱! 
有啲人仲拎埋地墊去野餐添,
下年我地啲blogger可以約埋一齊去吓啦! 

9 則留言:

  1. 幾好玩咁wor, 小檬比人抽水,呀!!!
    我未睇過 mickey mouse clubhouse, 好out 呀,唔識唱!

    回覆刪除
  2. 嘩,玩得好開心。

    我生左細妹後,就無乜帶南瓜仔出街玩,睇黎我都要帶多啲啦

    回覆刪除
  3. 嘩依個嘉年華勁正呀,七彩繽紛咁靚啲相都超靚,如果我早知道一定迫老公陪我黎呀!
    哈哈,小檬咁靚仔係經常被人抽水架啦,mickey同你同小檬影果張企得咁嬌俏,我都覺得似 仔 XD

    回覆刪除
  4. 哇~ 乜有個咁正的嘉年華呀?! 可惜錯過了...

    回覆刪除
  5. mark低喺日曆出年去先

    回覆刪除
    回覆
    1. 出年可以一齊去!!!! gogogo

      刪除
  6. 我都唔識唱MICKY 歌, OUT左~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係Youtude打mickeymouse clubhouse就見到好多,隻歌其實都幾開心㗎

      刪除
  7. 下年我地啲blogger可以約埋一齊去吓啦! <--- gogogo...一於約埋一齊去啦~

    回覆刪除