4.16.2014

小檬26M喇! (2)


說話
講野都係佢最快嘅一項(不過我發覺佢發唔到F音)
而家已經成句句子講。基本上亦已經明白哂我地講緊嘅野.
日常對答已經唔係BB話,

小檬:"媽媽,你唔好抱妹妹啦,爸爸抱妹妹,你同軒軒玩啦"
小檬:"爸爸食公仔面果時朦查查"
(除咗眼鏡食,佢就覺得爸爸矇查查,都唔知佢點解知道冇眼鏡就係矇查查)
成日指住問東問西,"媽媽呢個咩嚟? "
有啲識嘅公仔又問,我又問返佢,佢又話返我知,
有啲我都唔知點答佢
一見到自己認識嘅公仔或者物品,就會用高十度嘅聲去講

叫親佢小心呀。。佢就會話:"知喇。知喇。"
(好似你煩咁,十足佢爸爸)

我地瞓之前成日傾吓計。。。而家影吓相或者錄低佢,

佢又時會話"唔好唔好"好似啲藝人同啲狗仔隊咁

把口由朝到晚除左瞓,都係冇停過嘅!

活動能力
11個月識行嘅小檬,反而未係好識用雙腳跳,呢排叻咗d
行樓梯都算OK。
自己上落我地張大人床 同car seat
呢個細膽豬近排先夠膽擒吓d杆架!
喺屋企擒來擒去就唔驚喎!

認知能力
佢觀察能力好強,可能小朋友會好簡單留意自己既野,
見到啲講野bubble,佢就會話"實現普選"
我初頭都一舊雲唔知佢做咩,
後來先知道原本政府廣告用啲講野bubble 宣傳"實現普選"

六面嘅puzzle都好輕易咁砌到
自己做到啲嘢就話讚自己好叻!我唔得閒睇敷衍佢,佢就話: "媽媽用兩隻眼睛睇吖"

我諗佢都算鍾意唱歌,而家會跟住啲歌一齊唱


有時話佢唔鍾意就好惡話唔好,再話就掩住面,跟住就喊!
有時知我嬲,就喐晒咀話"梳尼媽媽"
硬頸果陣叫佢講對唔住, 佢就話"唔對住!"

有時又會好冧行埋嚟話 "I Love you" 之後錫我一啖

爸爸行開就話要爸爸,媽媽行開就話要媽媽 =_=
喺澳門酒店商場去吓廁所就喊到豬頭咁話要媽媽

瞓教一定要拎啲玩具陪住,話望住佢瞓喎。 

不停喺張床到先瞓到,
有時要話再唔瞓spider man 變形俠醫都得就嚟搵佢,
或者我地打比spider man(求其搵張相喺電話比佢睇)
 佢先會瞓。
總之有咩野要佢做就出動佢地就得,不過我驚會變性童年陰影



自己叫完麥當當,姐姐見佢咁叻比個玩具佢
估唔到叫個細薯條都有玩具

小檬依人

終於肯帶帽,不過只係三秒鐘! 


食飯碗就拎嚟玩

瞓教要攬住我隻手,仲要親吻我手臂

瞓親都要碌,差不多碌到床尾。。。


成日講野冇停口












26 則留言:

  1. HAHA...小檬同我仔一樣都係超級多口水...好搞笑~
    不過都係活動能力差D..而家都唔係好識原地跳起

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上由朝到晚未停過把口
      小檬都係,不過遲d實識,放心

      刪除
  2. "實現普選" hahaha
    唔知到佢地果代香港有普選未!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪好似小檬咁得個講字囉

      刪除
  3. 小檬好口甜舌滑喎~
    晉都係爸爸係度就搵媽媽~媽媽係度就搵爸爸~

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係1 個都不能少啦!! haha

      刪除
  4. 檬檬真係好醒目好可愛, 26個月乜都識, 叻叻
    死啦, 我蛇仔明好似乜都唔識咁, 又冇意欲想行路, 担心中

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使擔心。。慢工出細貨! 呀媽係多啲野擔心架喇

      刪除
  5. 哈哈哈~~小檬好可愛呀~~~打比spider man果度笑死我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地日日都要講幾次㗎。。。好驚就快滑咗牙,唔work

      刪除
  6. 無啦啦實現普選,哈哈哈哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。政府啲官員應該好開心。

      刪除
  7. 我好想好想見小檬呀,佢真係好得意又醒目!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲飛返嚟啦,我地開party歡迎你

      刪除
  8. 第1張相係咪剪髮後影嫁呢? 好型仔啊~

    回覆刪除
  9. 媽媽用兩隻眼睛睇吖-->睇來呢個老闆唔hea得喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友真係好得意,大人都冇咁講過, 都唔知幾時已經自己識咁講?!

      刪除
  10. 講嘢好叻仔呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢把口係幾叻。。不過而家有時發脾氣,好難攪

      刪除
  11. 小檬真係好叻,樣樣都做得咁好!
    講實現普選咁正,不過肚B都好鐘意睇國歌個廣告,我懷疑依類廣告係會洗小朋友腦架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通政府加咗啲洗腦成份入去?

      刪除
  12. 回覆
    1. 叻仔但開始有脾氣。。好煩 =_=

      刪除
  13. 實現普選 AHAHAHAHAH, 林鄭要搵佢代言啦!

    回覆刪除