4.06.2014

又出走 ~Macau 1

B be 早上咗出世,所以,產假就變咗後10個星期,
到而家仲有差不多三個多星期先返工,趁有機會又同小檬出走!!
 (B be 唔好嬲媽媽,遲啲會補返數)

唔記得喺邊到見到澳門酒店金沙城中心「體驗夢工場」
有小檬最鍾意嘅Madagascar~荒失失奇兵 嘅公仔,
(小檬好鍾意睇,其實我都幾鍾意,因為啲動物好得意,劇情都好好笑!  )
趁可以用weekday價錢去同唔使咁多人,於是就決定去喇!

我地book咗Sheraton,一晚酒店連一程船飛,
連upgrade同卡通人物食早餐就$948/person。
相比weekend啲價錢真係差好遠

酒店喺氹仔,所以揸車放中港城,就搭金光空航,
原來過咗一歲已經要小童船飛,

初頭小檬上船坐定咗都叫落地,不過好在比啲玩具一陣已經眼瞓! 
好快到落船,一家大細一齊過關,
點知爸爸張ID咭其中一隻角崩咗,海關話有權唔比佢入境。。。
吓,當時我淨喺諗單拖咁仲去唔去呀??
 好在後來請示咗上司話損毀唔算嚴重,都可以! 

酒店房,都算好大,

有張大床梗係同小檬大字型碌吓床啦

安頓好之後,澳門朋友P哥哥就帶我地去食lunch,
P哥哥係我工作時認識嘅朋友,雖然而家已經冇工作嘅來往,
不過佢同我依然有聯絡


小檬真係親善大使,一見到哥哥就好friend。

我地唔知去邊又唔知食咩,不過都幾好吖,唔使自己plan,
原來呢間安德魯都有野食,唔錯唔錯!

路環一角

雖然天色不太好,但好在冇落雨


本來諗住三點返到酒店睇parade,但係已經趕唔切,唔使驚,
每日都有,可以聽日睇!

於是就周圍行吓,溶咗嘅金蛋,真係好啱強國人嘅口味

到咗4點-7點, (or 12點- 2點)就可以等啲卡通人物出嚟同我地影相,
其實呢part 免費,唔住呢間酒店都可以影。
每15分鐘有一組卡通人物出嚟同大家影相,可能唔係太多強國人識,
所以唔係好多人,未開始時都影吓先
小檬口中嘅bop bop bop,因為戲中呢隻野一出就唱果首歌


綠色叔叔史力加(小檬自己改嘅) 佢一出嚟小檬就驚到彈開七丈遠,
咁我咪行去影啦,點知佢都唔比我去。。。最終都成功行到去,
不過唔係講笑,我行埋去都有啲淆


跟住係功夫熊貓
佢都唔係咁敢,曬哂手話唔好唔好

佢嘅偶像出場喇!! 叫佢做加加(madagascar)

偶像真係唔同啲,一啲都唔驚

King Julian

加加幾有動感 

返酒店nap一陣之後就有另一對朋友嚟接我地。佢地係我爸爸嘅朋友,
我地一家都好熟架喇。

佢地帶咗我地去遊客少啲去嘅地方食,有車去會方便啲,食葡國菜。

如果坐出面可以對住個海,好正!

呀加加望住就冇得食

返酒店喇。。。一見到啲酒店廣告牌就話一樣呀



如果仲係二人世界,我地可能坐一陣就去食水蟹粥,
不過帶住小檬,節目就係瞓教教豬

瞓教都要攬住呀獅子瞓....zzz zzz


14 則留言:

  1. 好正呀~ 下次唔帶B BE, 帶埋EE去啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. EE快啲帶豬脾去啦。。。又有藉口去玩

      刪除
  2. 溶咗嘅金蛋...都啱我口味架 (如果可以俾隻我的話)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗比你喇,你去澳門拎啦

      刪除
  3. 真開心啊,又可以去玩,happy 呀~
    第一張相,小檬好得意呀 ^33^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都要比啲機會自己去玩

      刪除
  4. 小檬真係玩得好開心呀!

    回覆刪除
  5. 下次帶b be 。。。 留小檬跟我住 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好後悔就得,no beer please!!

      刪除
  6. 好開心呀﹗又好嘢食又滿足到小檬見偶像嘅要求﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 見偶像係今次嘅主要目的...都係為咗佢開心咋

      刪除
  7. 咦你無餵B be嗱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有嘅,不過佢好大食,供不應求!

      刪除
    2. 咁去澳門泵出嚟果D點算呀?

      刪除