4.17.2014

出走系列~大埔三門仔~皇朝漁苑

見到晉媽去大埔嘅"皇朝漁苑"好似好靚,於是星期六一家大細去試吓。
咁啱呀"唔使做哥哥"(TC哥哥)話我知喺日本返嚟,
買咗手信比兩個B,於是就叫埋佢一齊出嚟hea 吓。

我地未去過不過都算易搵。去到已經兩點,唔算好多人,
我揀咗outdoor坐,如果坐裡面同樓吓酒樓冇分別,不過太熱就唔得喇! 

前方嘅就喺海景


我地呢個位好好,因為後面嘅冷氣會枕枕涼咁滲出嚟,
outdoor得嚟又可以涼吓,爽


媽媽自拍,原本我同B be對比我塊面喺瘦啲架! 
自信返哂嚟
B be: 媽媽做咩話我肥?

有個細細嘅水池,又要睇魚魚

我呢個村姑look得唔得呀?
B be 第一次出outdoor,梗係要著靚dd啦!
 呢條裙喺海港城Seeds到買。原價$325,特價$255,
再換季清貨, 我買$150/2pc。 好抵呀~

photo by TC 
多謝哥哥嘅手信


好曬呀。。媽咪 

食完唔會坐定嘅小檬,周圍行。


認住佢喇。。就係佢成日唔使做,周圍飛嘅哥哥,
真係恨C我地呢啲打工仔!
媽媽成日望飲佢果餐,   希望哥哥快啲搵返個姐姐,成家立室. 
或者點都有個伴吖! 


玩完返去食個拔C香蕉! 好似藝術品咁


第一出outdoor嘅B be,算好乖(咪講)
只係肚餓仔先喊,喺車都係瞓瞓瞓。。


見到個咁細嘅Baby, 好多茶客都好興奮, 再加埋小檬
我抱住佢地就好似公關咁吹水。。

由兩點坐到四點幾,冇人趕,完全喺Hea足成個下晝! 




12 則留言:

  1. 唔洗做哥哥依份職業真係好令人羨慕,我都好想唔洗做呀!
    小朋友係親善大使,再加埋小檬咁靚仔,Be b咁肥美,畀我唔識都忍唔住要撩下 >v<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇好女仔介紹比佢、到時可以一齊唔使做!我更加唔使扮靚因為出街都冇人理我嘅

      刪除
  2. gen 媽好勁
    嗰時蛇仔明細個仔, 我出親街都打仗咁, 頂多2個鐘就滾水淥腳返歸, 就算依家大個仔啲, 我出街都好難enjoy..........
    你仲要湊兩個去到咁遠, 佩服佩服

    回覆刪除
    回覆
    1. 同B be出過兩次街,都好在佢肚餓先喊,填飽佢就應該冇問題!
      小檬會行會走大個仔都唔難嘅!
      唔試過你唔知原來得架!下次一齊吖!

      刪除
  3. 得閒要借B be黎影下相...

    回覆刪除
  4. 點心巧唔巧食呀?
    B be 一D都唔村姑呀~ 好靚靚~ 女仔衫真係靚過男仔衫好多呀 `~呀~呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好食,不過始終湊住兩個,我又褂住吹水、未能好好咀嚼!
      佢地好好,唔會趕你走,可以慢慢hea,多謝好介紹!

      係呀,再要多d定力先得,唔係我好快揾波文

      刪除
  5. 環境唔錯喔~野食同價錢OK嗎?
    遲下想去大埔探下朋友仔,想搵下有咩地方好去^^
    btw~第一張大合照, 果然係倒模的母子&母女(由其係鼻鼻)XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物ok,價錢貴過酒樓,可能因為有景,大埔公園都好多嘢玩呀,可以去下吖!

      刪除
  6. 同女女扮靚好開心, 好羨慕呀~~~

    回覆刪除
    回覆


    1. 你都快d啦,到時一齊買衫!

      刪除