4.17.2014

行沙灘+瞓晏教

見咁好陽光,同佢地去行下

呀村姑又出場

剪咗頭髮,清爽哂

屋企附近有碼頭同沙灘,風和日麗







之後食完飯,攬住個仔瞓返個晏教, 人生一大樂事z zz.zzz...

而家瞓教佢會瞓上格床,即係我身上面,黐住我,
真係唔明點解要咁瞓,雖然比佢壓到我扁咗,但又好冧喎! 

叫吓一齊咪埋眼扮瞓佢就吖大個口!!

喺公司嘅EE們係咪好睏呢 ??  我地瞓先喇。。Goodnight~
媽媽其實你好快要返工啦。。。到時你 ~ 

我要好好享受吓,
因為產假真係唔會再有架喇!

20 則留言:

  1. 喺公司嘅EE們係咪好睏呢 ?? 係...我真係超眼訓, 如果有張床係度, 我諗我唔洗5秒就已經暈低.
    因為產假真係唔會再有架喇! 如果再放產假, 我一定係發左達或者發緊夢, wakakaka

    妹妹宜家幾磅呀..佢好肥美呀, 勁想咬佢囉, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都好快就要返工喇
      聽日會去健康院先知呀。。你女女呢?

      刪除
  2. 喺公司嘅EE們... 見到你地咁Sweet, 都想即刻返屋企抱住個囡瞓下呀!!

    羨慕!! 非常羨慕!! 十分羨慕!!

    好好享受產假啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都好快要返工架喇。。到時又到我好羨慕自己

      刪除
  3. 好彩我剛剛起身,未係好眼訓,哈哈哈
    上格床又真係幾好訓, 不過唔係訓係我度,係爸爸度,哈哈哈
    你幾時返工呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 月尾就返喇。。。好快。(喊)
      都唔知點解佢地咁鍾意咁樣瞓? 好瞓啲?

      刪除
    2. 咁真係好快,你enjoy 埋佢啦!不過,返到工可能仲 relax 過係屋企,哈哈哈哈哈! 你係咪仲餵緊人奶呀?

      刪除
  4. 我有時偷偷地同燒腩仔一齊瞓晏覺都唔敢話畀老公知㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔比佢知??等佢知道佢搵錢你地享福,sweet sweet ~

      刪除
  5. 小檬媽你一個帶兩個出去玩好勁呀!
    瞓晏覺又真係幾正XD 但我而家睇住兩個反而瞓唔著喎:/

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我背後有強大嘅團隊呀。。就係婆婆同工人姐姐呀。。我一個真係唔敢帶兩個呀
      你顧住兩個, 比我都會心掛掛,瞓唔著
      我淨係睇小檬,所以有時同佢瞓我都瞓埋一份,婆婆就湊呀妹

      刪除
  6. hehe....==>因為產假真係唔會再有架喇!
    可能會再有呢...hahahahhahahah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好喇。。。兩個已經係極限! 應該你快啲有就真

      刪除
  7. 妹妹好肥美呀!小檬剪左頭髮型左喎!最尾兩張相勁sweet呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。太長喇!
      佢係大食妹,成日都要食

      刪除
  8. 係呀, 人生產假無幾多次~ enjoy呀~gen mama~

    回覆刪除
  9. 係呀。。最後衝刺喇!!

    回覆刪除
  10. 天氣好真係要帶小朋友多D外出,晒吓太陽,身體都好D呢!

    回覆刪除
  11. 小檬好似瘦左咁多咁ge? 要食返多d野至得喇~

    回覆刪除