4.09.2014

又出走 ~Macau 2

第二朝,小檬已經執定野去食早餐!


go go go ~

wa..............
呢隻獅子去到邊拎到邊,冇見香港得賣就買比佢當係旅行紀念。

餐具都係綠色粥粥 (史力加)

就喺呢度食住早餐睇住show同啲人物影相喇! 


有啲熊貓頭裝飾,不過好似有啲猙獰

呀師傅

食物名。


熊貓包。。不過佢唔係咁高興

人物出場.. 首先係綠色粥粥 ,

紅色ee (小檬自己改嘅名)

小檬一開始驚嚇,所以淨係我去影

之後出場嘅係功夫熊貓同tiger,

初頭小檬都驚嘅,
小檬 : 走啦走啦~

不過後來可能熟絡咗,就可以自己同佢地影添

到佢嘅偶像喇。。。
影埋viedo返嚟比佢睇返



king Julian

Lion Alex

同偶像可以掂埋手手添!



企鵝仔

真係陪住你食早餐㗎

仲自己跳哂舞添~

呢套恐龍

呢兩個我唔知係咩。。

早餐時間由九點到十點半,如果你掛住影相,其實唔夠時間食,
好在到唔係好多人,啲人物又keep住再出嚟,
有啲可以影兩次添。不過我相信星期六日就應該多人啲。

掛住影相,我跟本冇食過啲咩,預咗玩多過食! 


14 則留言:

  1. 原來d 動物有名,我都唔知,哈哈!
    個 panda 頭好恐怖。。。。
    呢排咁得閒寫blog 呀? 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 電影人物嘛。。。咩你果邊唔多人睇呢隻野?其實香港都唔多
      啱啱同呀女沖完涼咋,小檬又唔肯nap,咪尤佢唔好瞓囉~

      刪除
    2. 呢隻野好似好舊? 定係我已經落後???

      刪除
    3. 熊貓個頭係用麵粉做架。。

      刪除
  2. 依度好正呀,有咁多公仔陪食早餐!得個半鐘,真係顧得影相就食唔到野喎
    我都鐘意睇獅子果套卡通,好爆笑 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。跟本就冇咩時間食。

      刪除
  3. 正喎咁多公仔,不過真係唔得閒食野呢。啲公仔都好大隻下,小朋友可能會驚驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話小朋友吖,我一行埋去呀綠色粥粥到都有啲驚呀

      刪除
  4. 小檬玩得好開心喎...果度又有得玩又有得睇又有得食.....好忙...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁簡單嘅澳門都咁忙咁累,唔知點去日本

      刪除
  5. 啲公仔個樣有啲.....小檬驚真係好正常,ee都有啲驚^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁得人驚??雖然初頭我都有啲驚呀綠色叔叔

      刪除
  6. 小檬夠膽同d動物影相真係好勁,有d我睇到都驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會嘅,你快啲去吓試吓啦。。。

      刪除