4.11.2014

又出走 ~Macau 《完》

續...

食完個早餐之後就周圍行吓,
酒店可以late check out,不過都要一點返去,
所以都係喺附近行

高過小檬嘅全金POOH。

威尼斯人
 行過一次其實已經唔使嚟,
不過都叫帶小檬嚟吓。。。

啲鋪頭好一樣,好悶!

行完check out 之後,又有G叔叔嚟接我地,又係工作上識嘅,
G叔叔問我地有咩節目,其實真係冇plan,初頭都冇諗過搵佢添,
點知一話佢知佢就好開心話要同我地食飯! 

佢帶我地去食三盞燈嘅緬甸野,之前都食過,好好味
點知清明可能店主要返鄉下拜山冇開。
小檬呢個時候又瞓咗,於是改MGM 裡面嘅食八坊,都OK好食嘅
食完行G叔叔話帶我地去睇大魚缸。

嘩,又真係好大喎





G叔叔話呢啲好似倉魚喎。。。

對住呢到飲吓野又幾好喎!

又係浮誇嘅金馬

跟住帶左我地去滑草! 
費用:全免



佢話好多香港人特登過嚟玩添,咁難得有機會梗係好啦

首先由我地示範比小檬睇,
嘩。。。。我都係第一次,好好玩呀!!!!

到小檬喇~
咁鍾意sir 滑梯嘅佢

竟然唔鍾意
仲喊哂添


你睇嚇到佢,同爸爸嘅表情天同地

佢反而鍾意推我落去,唔通想報仇?



自己拎呢個兜就鍾意
weekday唔算多人,我地玩咗幾次就走,
小檬唔識欣賞

行咗去公園玩,冇人,佢自己玩哂!
G叔有兩個小朋友,所以佢好熟湊仔,幫我地湊住一吓
爸爸打電話做野

媽媽就扮少女打韆秋

終於夠膽自己擒喇!

玩完一輪,梗係肚餓要醫肚,行過食咗呢個pancake shop

pan cake burger





oreo pan cake 


累爆...走人

雖然兩日一夜,而且出內入都有朋友車我地,行李盡量簡單
(你睇我冇換衫已經知我唔想帶多件面衫,淨換底衫等老公一個背囊就算。)
但係返到嚟都依然散哂!!!

我真係想像唔到第時要帶埋B be 會係點?!

22 則留言:

  1. 近近地其實去macau玩都幾開心, 不過而家愈來愈貴, 加少少$$已經可以出國玩lu~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。好在我地weekday平啲,如果weekend假期真係貴到唔值

      刪除
  2. 個burger咁多肉點食

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個男人分開兩層食,同埋用口食

      刪除
  3. HAHA! 第時拉喼去冇問題LA ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係在最怕一抽兩lung咁行街。。。(不過我去日本shopping 老公都頂我唔住要拉喼...=D)

      刪除
  4. 帶兩個去玩..我都未敢諗會係點, 等妹妹大d先再算, 宜家暫時去邊都帶住小b先, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗至少佢識行,或者可以用咩帶都會好啲。而家真係唔得

      刪除
  5. 咁大條SIR滑梯, 俾我都驚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔驚架,我咁細膽都敢玩。

      刪除
  6. 小檬滑草想半路跳兜,哈哈

    回覆刪除
  7. 節目好豐富呀!間pancakes shop係邊?幾特別呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有張相影低地圖,可以send 比你睇吓。

      刪除
  8. 滑草咁危險,我都唔敢試呀。
    我自陀大女後都無去過旅行,希望今年可以去下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔驚架,我咁細膽都敢玩。
      我都係,對上果次已經係honeymoon喇。。。

      刪除
  9. 滑草好好玩咁喎,係咩位置㗎?
    我覺得澳門酒店D擺設,基本上都係浮誇同浮誇,完全唔識欣賞,不過個大魚缸小朋友應該會好鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 氹仔嘅大潭山郊野公園。有啲日子唔開,你睇吓相清唔清楚,睇唔到再send比你。
      我都冇興趣睇佢地啲野,呢個魚缸都算係一片清泉

      刪除
  10. 滑草... 小檬都真係好唔 enjoy 喎, 好少見佢喊成咁!

    帶小朋友去旅行周車勞動係攰啲, 不過都開心嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺屋企扭計都有喊到咁架,不過真係冇咩時間post佢啲喊樣
      我返到屋企要用返一日休息先得

      刪除
  11. Sir草張相忍唔住笑咗:D 唔係笑小求檬㗎!係gen媽你嗰句"...表情天同地"唔知點解覺得好搞笑!xD

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka。。。。佢老豆就執到金咁,佢就喊爆,笑C我。。。 =D

      刪除