4.26.2014

B be @ 2 months

B be 兩個月喇!!
Tks  NT photograhy  for the photo

唔好以為我咁耐冇寫Bbe就唔記得咗佢,
係因為小檬哥哥太多野寫,霸住哂啲版面!
(媽媽已經好努力咁寫寫寫㗎喇..)

而家三個至四個鐘一餐,食緊90ML,唔知算唔算大食呢? 
不過佢就好吸收,隻手仔腳仔已經有節瓜仔喇!
 到blogger gathering 之前果實一兩日我咁啱皮膚敏感,要食藥, 
唔可以餵人奶,所以就已經冇餵人奶喇!
 除咗第一個月之後,都餵得唔係好成功,
又累啦,又小檬黐住啦,又成日出走啦,媽媽又有少少懶惰啦,
不過都叫盡咗力,希望B be唔好嬲媽媽啦!
啱啱上星期算介咗夜奶喇,一教都可以瞓到6~7點

活動能力
會跟住人望,成日想食手手,
呢兩日,我地對住佢笑,同佢玩,佢就識開始識笑,
見到之後真係好開心
雖然經歷過第一個BB對住自己笑,到B be嘅時候,
果種開心滿足嘅感覺都依然好強烈咁感受到!
係咪有啲媽媽好懷念呢種感覺呢?
唔好諗喇,快啲手啦!

開始EE。。RR 漏人講野

佢應該係穩陣派, 沖親屬涼都抓住我地啲衫,好好笑,

睡覺
都叫瞓得好咗,冇之前咁容易醒,可能已經接受哥哥玩玩具啲嘈聲,
臨瞓前都係鍾意人抱吓,可能有工人姐姐,婆婆得閒咗,
好多時都會抱佢睡著咗先放落床。
不過見佢有時都好乖自己瞓喺床仔,所以唔太過份都尤佢地兩個
而家好多時都同哥哥出走,所以我都好似會尤佢補償返。。哈哈

高度57cm 
重量 4.92kgs
生長線50,比哥哥高啲

others:
樣貌: 好多人話似老公多(我自己就唔覺) 
可能係,成個男仔樣,
不過對眼圓碌碌,又唔似佢
鼻仔都係我嘅出品

舅父日本手信

B Be first smile ~ 

You are my sunshine ~

兩個月嘅當日又到明閣食飯
(請留意肥脾脾)


舅父機下嘅肉照
左面?




右面?


定正面靚啲呀?

女呀。。。唔好擘大脾呀。。。

女仔點少得夾仔吖~媽媽都買咗啲夾仔比佢呀。。。
眼仔碌碌, kawaii 呢~ 

好快媽媽就要返工喇,B be要乖乖呀

12 則留言:

  1. 妹妹面珠仔好圓好得意!

    回覆刪除
  2. 我覺得似爸爸,有機會一定要見下Be b 呀

    回覆刪除
  3. 嘩...食緊3安奶都已經咁肥美, B Be都真係吸收得幾好啵.
    我地妹妹食緊5安, 2個月時都係同B Be一樣重咋, 睇黎妹妹又係似我唔吸收囉, 陰公~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應係120ml先真!哈哈
      咁妹妹而家幾重呀?

      刪除
    2. 尋日去食輪狀時磅就有11磅多d...

      刪除
  4. 要湊住小檬餵到人奶都好成功架啦,gen好叻女!
    Be b真係好肥美呀,睇到ee流晒口水啦,同埋好似白番啲喎(不過睇肉照好似身黑啲?),真係逐漸變白又得,得左!

    回覆刪除
  5. 唔知你第一日返番工會唔會掛到喊呢

    回覆刪除
  6. "係咪有啲媽媽好懷念呢種感覺呢?
    唔好諗喇,快啲手啦!" 你又做家計GEN喇~ WAKAKAKA

    回覆刪除
  7. B be好好肉地............

    回覆刪除
  8. B be 真係好肥美呀, 正呀~~~~

    回覆刪除
  9. 好好肉地呀,叻叻!

    回覆刪除
  10. 妹妹塊面好好肉地

    回覆刪除