4.07.2014

B be 近況 @ 1.5M

好耐冇講B be。。。而家個半月喇! 


睇吓佢嘅變化吖~
19/02 醫院幫佢影嘅相,成個呀伯咁

25/2 仲係瘦削型

27/02 面仔開始圓

2/3 雙下巴浮現

17/3 小肥妹仔

19/3 滿月 
店小二 B be 

27/03 爸爸叫佢做包包

28/03
皮膚好似冇小檬咁白。。定係兩個三個月先會變嘅呢?
因為我睇返小檬個幾月都係咁黑黝黝
面仔有啲粒粒,不過好似冇小檬果時咁多。

6/4 
開始有啲面部表情

3.7面,係咪嬌俏d?

食:
好大食,頭一個月都可以食吓人奶,不過都要補奶紛。。。好大食,
每隔兩個幾三個鐘就叫肚餓,已經係奶粉應該飽肚啲架啦,仲係好快要食。
一日到黑都好似坐喺同一個位置到餵奶

跟住已經變咗食奶粉,補人奶。
今次嘅人奶媽媽做得唔喺好好,一來佢大食,二來小檬好黐身,
三來我真係冇之前咁堅持!B be 媽媽已經盡咗力㗎喇!

瞓:
好醒瞓,小小聲就醒!哥哥啲玩具聲成日整醒佢!
初頭凈係肚餓先喊,之後開始扭抱,而家又好似好咗d

夜奶未算介到,有時半夜三更都會喊。。
不過媽媽繼續瞓...點解??? 
因為24孝老公負責照顧夜晚(真係好爸爸/好老公, 掌聲鼓勵...拍拍拍!!)

活動能力:
好似開始識笑,有兩次自己笑出聲,我諗都係冇意識嘅
初生時嘅手仔腳仔震已經冇喇。

我的B be
 ~love ~ 






27 則留言:

  1. 爸爸真係好好呀...肯餵夜奶~
    小b爸就衰啦, 剩係餵左幾晚咋, 不過佢就主力湊小b, 好彩宜家妹妹戒左夜奶, 如果唔係...我暈都似!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢驚我夜晚起身辛苦呀,因為小檬好多野都要我,所以我顧住小檬

      刪除
  2. 回覆
    1. 喺?但都好多人話似我老公喎

      刪除
  3. 檬爸萬歲!我都想有個人肯夜晚幫手,哈哈!
    佢地愈大就愈要求高,有時都唔知照顧到邊個,比佢喊下啦,無事既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。檬爸爸真係幾好㗎。呢排又好似冇咁扭抱喎。。佢喊,通常第一個抱嘅就係婆婆,之後就係爸爸。。

      刪除
  4. 檬媽好幸福呀, 强烈要求檬爸開工作坊, 教授 "如何做個好老公好爸爸", 我會第一個幫我老公報名呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都咁幸福~你老公一樣係咁好!

      刪除
  5. BE B 大得好快呀!
    點解醫院影那張相有麵包超人口水肩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係醫院幫佢帶嚟影相㗎

      刪除
  6. 檬爸好野! 人唔人奶唔緊要啦,有個大既真係好難分身~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係比之前餵小檬時懶,雖然唔應該有藉口。希望B be 明白啦

      刪除
  7. 睇住B BE真係大得好快呀~~ 好快可以見到佢同小檬一齊走來走去~~ WAKAKAKKA
    (人地D B係大得快D)

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地果啲真係快大啲, 我諗都好快兩個走嚟走去架喇

      刪除
  8. 俾個讚檬爸!! 肯半夜三更爬起身餵夜奶唔係個個得呀!!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. Yes似小檬哥哥!

      刪除
    2. 不過冇出世果時咁似喇

      刪除
  10. 檬爸好抵讚呀﹗肯餵夜奶等你抖吓﹗
    有無開少少BB音樂畀Be b聽住瞓?可能解決到佢醒瞓問題㗎﹗燒腩仔細個時我哋都係咁做,開住歌瞓我哋係廳幾嘈佢都唔會醒,但一唔記得開那晚就一個電話響已經嘈醒佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,不過其實好多時我一聽到喊都會走出嚟比佢食吓人奶先,食一陣先餵奶粉。有時太累先會放棄
      有小檬喺到咩音樂都冇用啦。佢玩具啲澎澎聲成日嘈醒呀妹。。夜晚佢瞓咗就好啲

      刪除
  11. 小檬爸真係個好老公,同埋真係好愛你!(唸起你個愚人節對話XD)
    包包Be b好似小檬細個,同媽咪合作真係好似好黑咁,不過佢一定會好似小檬咁慢慢變白亦得,得左

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能老公唔想煩先咁答
      我都希望佢可以快啲白啲啦!!

      刪除
  12. 檬爸真係好好呀!包包妹妹你好,有機會介紹包包哥哥你識吖!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。。遲啲一齊出嚟玩吖

      刪除
  13. 好叻呀, 肥肥白白咗好多, 好好成績!

    回覆刪除