4.14.2014

N班大作戰 ~ 完結

N班大作戰終於完結!

小檬嘅學前教育交咗比屋企嘅教育部,即係佢爸爸。
我見到咁多資料討論區咁多topic我都暈,所以我決定唔理(咁多)等爸爸諗。
同埋如果兩個有唔同意見都好麻煩,
所以我都係唔知咁多,等接order做野算

於是邊日有派位結果我係唔係咁記得嘅
其實只差一間就已經全部有哂結果
上星期尾,喺FB見到blog友嘅一句'開心到震" 
諗起可能係呢間嘅result 出咗。。。即刻問吓佢之後就拿拿臨落樓下攞信

一開信箱,冇!!! 快啲睇吓討論區點講先
。。。
吓?冇信即係冇??
 呢間原來冇就冇信,唔會有信話唔收你
吓,咁小檬即係冇offer?????????(喊)
。。。
係咪未派信?信箱裡面啲信好似係之前未攞嘅
。。。
好在管理員話今日未派信
於是非常忐忑咁上返去坐立不安咁等半個鐘再落去,
因為管理員話應該差不多時間

再落去見到郵差, 都未見到信,見佢仲mark緊啲掛號信,
(平時見到郵差都係掂行掂過,未試過咁留意郵差嘅一舉一動)
問佢我個單位派咗未,佢話大約15分鐘,

淨係肉體去超級市場買野,靈魂睇住郵差派信
返嚟終於見到封信喇 ~

嘩,真係有信呀!!!即係有offer 喇!!!真係好開心呀!!!

一路都知道呢間係好多人爭,
上午班位又唔多,得廿幾個,
我諗報名嘅都有過千,
有啲朋友都話呢間interview係最難嘅一間

小檬都做到八九成已經好滿意
我地之前嘅offer都唔係十分滿意,而家考到呢間真係好開心,
唔係only小檬好叻就考到,
而係可能合資格嘅都有好多,而仲都要好好彩比人揀中先得!


學校其中一點使命: 面對挫敗及成功的能力     <=== 我好同意要佢學習挫敗

小檬希望你鍾意呢間學校,讀書得開心啦 !

32 則留言:

  1. 考到依間,小檬真係好好好........叻,媽媽可以放心,可以直升k~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係開心又安落哂!!
      仲要讚吓我用訓練海師方法留住佢唔好逃走呀

      刪除
  2. 做唔到同學喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠B讀邊間呀?

      刪除
    2. 啱啱星期六in左第二間。最後希望。 
      五月中先有結果

      刪除
  3. 掌聲鼓勵~ (啪啪啪)
    小檬咁醒, 實好多學校爭住收
    遲啲我要向檬爸取經添, 我屋企冇教育部組長 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以預埋我嗎?我都係教育專員!

      刪除
    2. 哈哈。。老公可以開個報幼稚園班喎。咩幼稚園都報吓啦,附近又報,出面又報,因為報咗唔等於收,又要睇表現,又要睇彩數,去interview時又可以睇下啲學校環境及老師質素,見多啲你就會知道點解有啲幼稚園咁多人鍾意,可能唔係淨係因為個名係名校

      刪除
  4. 一路都覺得小檬好叻仔, 仲要咁得意, 俾我係老師一定收硬佢啦..恭喜小檬啊!!!!!

    回覆刪除
  5. 小檬就實掂啦 加上宜家好多睇埋家長背景 可能學校一睇就覺得冇辦法唔出offer比小檬

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱,不過我地除咗媽媽靚爸爸型之外,就唔係啲咩專業人士,叻人,點會因為我地而收吖,都係小檬叻仔,仲有佢呀媽識塞啲糖落佢口先唔會lur住走

      刪除
  6. 教育部組長---> 應該都係我自己.....

    回覆刪除
  7. 恭喜小檬呀~ 叻叻~

    回覆刪除
  8. 恭喜哂小檬媽&小檬~~ 一路睇住你blog... 好似自己有份帶小檬去interview咁~~ 所以好替你地開心呀!! 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚媽媽,我都祝你一切順順利

      刪除
  9. 恭喜晒小檬同檬爸檬媽﹗讀得好來緊可以益埋妹妹唔使煩添呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公話呢間好似唔會有關係喎。。唉。。可能又煩過

      刪除
  10. HAHAHA...恭喜晒呀
    我都最最最心儀呢間...真係緊張到飯都食唔落呀,等到佢爸爸打比我..我先鬆一口氣,同係教員室度彈黎彈去,嚇死D同事...HAHA...但真係好開心呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我地兩個仔都幾似,又係唔鍾意另外果間,"in到唔好"同"唔入去in"!而家呢間我鍾意係因為好得嚟又近啲我地屋企。。

      刪除
  11. Congrats, 真心替你和小檬感到開心

    回覆刪除
  12. 恭喜晒小檬媽! 小檬靚仔又叻仔,完全唔需要忐忑不安囉 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木媽,你遲啲就知又叻又靚仔都又做哂interview啲指令都未必有用,仲要加埋彩數先得架!因為合格嘅肯定唔止你一個!! 到時加油喇~

      刪除
  13. 恭喜恭喜~小檬真係好叻叻!!!

    回覆刪除
  14. 恭喜呀!除了讚小檬,更加要讚檬媽教得好又處變不驚呀!叻叻!

    回覆刪除
  15. 唔知點解,個日我都好激動!可能真係「睇住」小檬出世同長大,好想佢考入心儀的幼稚園呀!
    小檬要加油!希望有天我家O仔都可以跟檬哥哥學習呀!

    回覆刪除
  16. 恭喜小檬~ 小檬咁叻, 又可愛, 唔收佢係學校既損失啦~

    回覆刪除
  17. 恭喜恭喜! "登"你地一家四口開心呀!!

    回覆刪除
  18. 恭喜gen同小檬呀,咁證明小檬真係好叻仔(兼靚仔),可以響咁多人之中突圍而出!
    入左間心儀學校就好啦,咁到Be b就唔洗咁煩~

    回覆刪除
  19. gen mama, congrats!!!
    我同事個仔都同小檬同校呀, 不過佢k1, 我同事勁buy呢間學校, 佢話教得好好, 好替你開心, 你blog開頭既緊張我都feel到..hahahah....預祝小檬係新學校學習順利:)

    回覆刪除