4.20.2014

Hair Cut for Summer

小檬頭髮實在長得太快喇。。又係剪頭髮時間。

之前好細個到扶手電梯已經喊,知道要剪髮,
而家都係,不過加埋把口話,"軒"唔剪頭髮呀(佢未係好識用個我字)
喺咁話唔剪,我話唔係剪,買咗麥當當入去食啫。

喺對面買完細薯條入到去,佢已經知道,
我問佢邊同佢剪,佢就話係呀妹姐姐
原來講得多,呢個名已經入咗腦,自己識講返出嚟。

入到去,同佢玩吓,等吓開心吓先。
笑吓。。。eeeeee。。。

笑得開心啲。。。haha。。。 

再開心d。。。wakaka。。。

豬咀先

呢個樣呢?! 

迷人眼神又鍾唔鍾意?! 

今次淨係我同佢去,所以剪嘅時候要坐我大脾,
唔使諗住佢可以自己坐喺到剪,
扭咗隻蛋蛋比佢,話要呀妹姐姐開,
所以佢好想姐姐行過嚟(之前好驚佢行過嚟)

有扭蛋,薯條,剪果吓都仲好啲,佢而家最怕就係頭髮碎同風筒,
好驚啲頭髮碎,可能覺得dirty,
最後階段出動電話之後終於完成!

今次叫呀妹剪短啲啲夏天可以清爽啲。
之前佢成日唔肯幫佢剪短, 
我知我知, 等你可以見多佢幾面嘛! 

見到麥當當仲同我講"媽咪影張相吖~"

靚仔嘛???


8 則留言:

  1. 清爽, 有型! 迎接夏天

    回覆刪除
  2. 好靚仔呀﹗電死EE啦﹗

    回覆刪除
  3. 型爆嘅靚仔潮童

    回覆刪除
  4. 剪左頭髮有d似小霆鋒呀~~好靚仔>3<

    回覆刪除
  5. 呢個姐姐剪得好好多......

    回覆刪除
  6. 實在……太靚仔啦,好想攬住錫一啖

    回覆刪除