4.28.2014

Blogger 探 B be

一開始寫blog係因為結婚嘅時候,到生B x 2,
都有寫低生活嘅一點一滴
(雖然yahoo blog嘅文章仲未搬嚟,係,仲未搬,我都唔知道點好。。。
因為有blogger 媽咪幫我搬都搬唔到,如果有高手想顯示實力,可以聯絡我!)

真係估唔到因為blog都結識到朋友仔! 
B be出世之後,佢地仲嚟咗探我添, 佢地對我地實在太好喇!!

回帶先。。。首先係隻腳好長嘅田鼠B先生。
睇佢地嘅裝束同B be嘅size就知係個幾月前嘅事。

B be 有sporty 型男嚟佢,就開心到暈低咗!
好明顯田鼠B唔知發生咩事啦~

跟住就係蛇仔明同水晶梨!! 


蛇仔明嘅身高同小檬差不多,而重量仲重過小檬添!
真係好佩服佢媽咪咩住佢去街街,比我條腰應該已經斷咗。

水晶梨真係好乖乖呀~

多謝你地嘅利是同禮物, 
多謝你地對我地嘅愛護呀~

22 則留言:

  1. bb一齊長大真係好開心既事~

    回覆刪除
  2. 田鼠B坐得好斯文呀!咁多朋友來探BB真係好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。不過差你未嚟探我喎,快啲book機票啦

      刪除
    2. 點都係你來探我先啦,我早生過你 :P

      刪除
    3. 我生小檬夠早過你啦⋯Wahaha

      刪除
  3. 寫blog識到朋友仔真係一件好開心嘅事, 雖然只係第一次見面, 但感覺已經好熟了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。不過大家顧住啲細嘅,都冇好好咁傾吓計,下次要啲爸爸湊仔,我地傾

      刪除
  4. 交到朋友真係好難得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過都係顧住啲BB,未傾夠
      下次細B團會預你同包包,你有冇我FB?

      刪除
  5. 下次嚟我度pizza party 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!!小檬好鍾意pizza 架

      刪除
  6. 我覺得寫blog有時會將心底說話講出黎,所以大家都好真實好交心,加上gen又有親和力,大家都好鐘意同你做朋友呢^^
    Btw你仲未搬post咩?咁個yahoo備份係齊晒嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你先呀!! 面仔都紅埋添~
      齊喇。。。但係妹豬媽試過幫我搬都搬唔到。

      刪除
    2. 我都係講事實咋 ^^
      妹豬媽試過點幫你搬呀?咁啲相upload左去googledrive未?睇下我可以點先可以幫到手

      刪除
    3. 哈哈。。。其實我都唔知差啲咩,等我whatsapp你啦

      刪除
  7. 寫blog識到一班媽媽朋友真係好開心....雖然只係見過一兩次咁, 但感覺好熟~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過都係顧住啲BB,未傾夠

      刪除
  8. 好熱鬧啊!! B be 相比下真係 BB 呢! (其他都大個仔大個女了!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。B be係細BB呀!

      刪除
  9. 我地都未見呀。等的搵日約埋K去探BB同小檬丫😚

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。。我都好想見吓靚姐姐呀! 我去你地屋企都得架,可以試吓你手勢,成日見到都口水流~

      刪除