4.23.2014

Blog Blog BB Gathering @ 佐敦谷

Blog blog BB 又相聚喇, 今次揀咗去佐敦谷公園野餐!

雖然早上陰陰,不過約好哂,我地都一於照去~
出發前,小檬喺停車張叫我幫佢影張相先 ...

一去到就玩吓泡泡先,等我捉啲小朋友合照,
不過唔成功,得4.5個,跌低果個係邊個?
大爺贏在起跑線!!  叻叻~

行開吉吉島,買咗啲貼紙比小朋友們

好難得嘅一張BB合照,齊人頭就算得咗

大家好專心呀

肚B搶劫大爺水水

好爸爸好媽媽嘅背脊!! 

小檬食食食


有佢鍾意嘅藍莓

大合照!! 唔該檬爸! 

食野其間, 小檬好曳,唔食就lur,
話佢唔可以咁就薄皮爆喊! 醜C怪! 

鏡頭一轉,唔知點解小豆會餵小檬飲野。。
(呢包旺旺係小檬喺惠康扭計要買,我唔買應該嚟唔到同大家玩,
不過用家話好甜,大家之後唔好買呀!!)

之後叫佢地拖住手,小檬突然間錫佢隻手仔。。。。真係好好笑!!
 小朋友嘅世界真係好funny

小寶爺爺好記得小檬,於是小檬送個happy face比小寶爺爺,
祝佢早日康復!! 



與小B嘅正經合照
小B好有姐姐風範


晉晉隻眼繼續大過小檬好多

sir滑梯始終都係小朋友最愛

大爺好開心,成日都笑㗎

小心亦亦嘅燒腩仔

好動嘅肚B

好肥美嘅tarebaby


Hi~

Hi ~Hi ~

一家合照


同大爺排排坐

攬頭攬頸嘅好兄弟!

好肉緊, 不過後來太肉緊,兩個碌低咗。。哈哈

你睇大爺真係成日都好開心㗎


睇大爺個樣就知我地大家都好enjoy今日嘅gathering啦!!! 

p.s. 多謝比我偷相嘅大家


33 則留言:

  1. very happy baby gathering!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes....next time we can hv 2nd round "small BB" gathering

      刪除
  2. 檬爸都影左好多靚相喎!

    小檬同小豆既相處真係好可愛呀~

    回覆刪除
  3. 我睇相時都好鐘意你哋張一家合照,至衰多咗個燒腩仔出來阻住晒啦:P
    BTW,呢日真係玩得好開心呀﹗已經好期待下次嘅gathering啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅全家福呀! 燒腩仔好識搶鏡啫! 我地要諗吓下次玩咩喇。。。

      刪除
  4. 如果我好彩下次返HK時我地D小朋友仲未大,你都要幫我搞個呀!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算大家大晒都要約出黎呀~!

      刪除
    2. 大個左都可以一齊玩架嘛...^^

      刪除
    3. 我怕大到你地唔認得佢個樣ja hahaha

      刪除
    4. 我梗會幫你安排啦。。你快啲返嚟啦,唔好等我取新抱或者嫁女先返呀!

      咩階段都可以約出黎架,到時啲仔女大哂我地啲女人就去high tea同購物,打麻雀都可以架
      wakaka

      刪除
    5. High tea 好吸引呀, 到時佢地自己去玩,我地就自己去 high tea, 聽見就興奮呀,嘩哈哈哈哈

      刪除
    6. 一於約定喇!!! 你快啲返嚟啦!!!

      刪除
  5. 多謝檬媽約依個gathering,我第一次野餐咋(第一次畀左你啦),覺得好舒服好正!
    嘻,畀人影低肚B罪證,後尾大家食野時肚B又見到大爺個水壺,仲將條帶掛落自己條頸度添架 XD
    小檬真係溝死女呀,咁細個識得情深一吻,係咪檬爸成日示範所以學識呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實初頭係想同小豆媽見吓面去吓摘士多啤梨,之後不如約多嘅幾個媽咪,約吓約吓就咁。。我都係第一次野餐,不過顧住啲細嘅,都冇好好咁食,同傾唔到好多計! 等佢地再大啲,就可以自己玩就會好啲

      有時喺屋企佢都會攬住我錫吓我,可能佢開心就會咁喇

      刪除
  6. 轉眼間個個都大個晒
    檬檬仲識錫手冧女,哈, 好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。由細細個到而家喇! 小檬平時喺屋企到有錫吓我隻手同面面,可能佢見到靚女又咁做囉。。哈哈

      刪除
  7. 好肉緊, 不過後來太肉緊,兩個碌低咗--->反而想睇呢張相喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我掛住救佢地,冇手影喇。。。我驚小檬壓親大爺呀

      刪除
  8. 嘩...情深一吻呀~~~~~~
    下次ee都想要一個得唔得先, 哈哈!!
    期待我地下一個Blog Blog BB gathering, 快d諗下玩咩好啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次啲細B大啲可以一齊出埋嚟! 不過遲啲應該會夏天,所以可能要室內先得, 唔係我地實溶咗

      刪除
  9. 真係個個都大個晒啦, 好開心既gathering呀
    檬檬同大爺好friend呀,,肉緊既抱抱!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。friend到碌低咗,之後兩個仲傻笑。。wakaka

      刪除
  10. 豬脾返到屋企, 先係咁小檬小檬, 見到真人個時就唔叫... WAKAKAKAKAK

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。我睇相佢認得你,但係問大爺,提佢個"大"字。。。佢話"大田鼠B" 哈哈

      刪除
  11. 小豆會餵小檬飲野,好SWEET 呀,兩小無猜咁,甜蜜呀^^
    嘻...小檬個NEW LOOK,好似林峰呀,型仔^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 劇情真係佢地編架,我地都冇教。。好好笑!!
      夏天短啲都得吖嘛

      刪除
  12. WAKAKA, 你地一家三口合照好正喎!!!!
    小檬呢個親善大使好好啊....真係得人鐘意...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得大爺先係呀。。。佢成日自己喺到笑,好搞笑呀! 乖乖呀~

      刪除
  13. 見到你哋玩得咁開心~真係好羨慕呀!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使羨慕,好快再出嚟! 再組一團 "細BB團"

      刪除
  14. 好開心呀~! 木木同b be第時可以組另一團呀哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆細路,小B妹妹,妹豬妹妹,木木 同 B be又一團~ yeah~

      刪除
  15. 嘩好開心呀!細b團有無包包份呢?
    另外我想問嗰度多車位嗎?

    回覆刪除