3.16.2014

N班大作戰~7th interview

首先,請比熱烈嘅掌聲小檬媽
~拍拍拍拍拍~

點解?係咁嘅...
承上次爸爸經歷慘痛失敗嘅interview之後,口裡滿是豁出去嘅我,
其實暗裡背負沉重嘅壓力再次踏上interview之路!
 (好明顯淨係得家長緊張)


首先,第一間係九龍塘嘅一間名校,好多人報,只係當參加大抽獎。
學校準備咗啲遊戲比小朋友玩
雖然喺車啱啱瞓醒,不過有得玩就好快醒神



bubble time

做手工,不過佢鍾意玩支膠水多啲

到我地嘅時間喇,排隊 =___= 交form準備入去室內嘅課室
(爸爸喺出面睇住架車,得我一個帶,
其實有啲難度因為要佢眼見住啲玩具遊戲冇得玩陪你排隊)

行到門口,突然小檬話: 唔入呀~唔入呀~ 
我嚇到個心跳咗出嚟!! 
果一刻真係想叫"呀星星都教授"嚟一個瞬間轉移入去

我即刻抱起佢同佢講: 入面好多woody巴C㗎,快啲入去啦!!
 好在果一刻扭轉到,緊張過自己interview
不過入到去又再排過 =___= 
啲壁報上嘅勞作真係有巴C,先可以令佢笑返。
交完報名費之後又等過,有好多玩具同sir滑梯玩,
我諗咗好耐比唔比佢玩sir滑梯級,
因為我好驚佢一開始咗之後,到叫名唔肯走,
但又諗會唔會入去之前唔比佢玩又唔心息呢?? 
我諗咗好耐....


好在開始叫名到我地,不過又要排隊 =___= ,已經見到好多小朋友想逃走!
我又抱住佢,話比佢聽一陣有玩具攞呀
好在真係見到個課室啲小朋友拎住玩具出嚟,我真係冇呃佢架!
入到課室,先坐喺張檯到玩吓玩具,之後就圍圈聽老師講故事

可能喺英文嘅關係,佢唔係好留心,有啲時候仲想走,
我喺後面唯有叫住佢,我諗老師都會見到,
聽到尾聲仲要話: 我要玩玩具呀。。。(指住張檯)
之後係聽音樂,跟住拍手step,佢都有做,
最後要捐過個圈,前面有個小朋友唔肯
佢媽咪堅持要佢捐
(我都明白呢位家長嘅,可能平時肯做,
到呢個時候嚟玩野,係人都會抆,不過interview就係睇臨場表現嘛)
我地就喺後面塞住哂,
小檬差啲想走~ 好在最後都可以捐到

老師比禮物佢嘅時候,佢呆咗望住老師冇講thank you 

呢間我冇期望過,所以都算輕鬆完成
都算係咁啦

4 則留言:

  1. 要大力拍手讚吓小檬....媽你呀﹗你D聲東擊西嘅策略好掂﹗

    回覆刪除
  2. 真係要讚小檬同小檬媽呀,所以話吸收面試經驗,如果畀我真係唔知點算好 XD

    回覆刪除
  3. 讚呀..gen mama你好叻架la, 其實自己搵工去interview我都覺好大壓力, 便何況同一個小朋友一齊去, 雖然我未試過, 但我都開始feel到呢d壓力...希望你地會搵到間心儀既學校啦:)

    回覆刪除
  4. 小檬媽, 你既執生能力真係好強呀~~~
    我地都有in lei 間呀...
    希望有機會做同學仔啦 XD... 雖然機會真係好微, 佢既學位實在太太太少啦...

    回覆刪除