2.13.2014

拆利是

小朋友時候過年最開心,因為有得逗利是~

記得爸爸媽媽話要過咗初十五先可以拆利是,
不過到我同呀哥大啲嘅時候,
就已經將呢個期推前到初七~ 人日拆
(自己叫做係一個日子到拆囉。。哈哈)

到而家,已經結咗婚嘅我地,
只會收到長輩嘅利是,所以唔多,拆嘅只係小檬嘅利是。
今年公司好早返工,唔係好多假期喺屋企
(冇再攞假因想留返多啲假期之後用)
所以,都唔得閒去幫助小檬拆利是,
終於尋晚拆咗喇~


長輩利是加埋公司利是,
仲有有啲已經比緊B be 嘅利是,
因為收嘅時候就咁袋,好難再分開,
所以就全部豪比小檬啦!
(好在之後又入返佢嘅戶口which is under我嘅!!wakaka)

B be嘅,就冇辦法,未出世就益吓哥哥先啦!

之前一路都未有時間諗點處理啲利是錢,
而家再多咗啲,係時間諗諗喇。。大家又點安排呢??
有冇好提議參考一吓呢?

24 則留言:

  1. 用晒嚟買部相機影小檬and be b

    回覆刪除
    回覆

    1. 係喎。。咁咪使咗佢,唔使諗囉!! YEAH!

      刪除
  2. 我會選擇"SAVE"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年果啲都係淨SAVE,好似冇咩作為...

      刪除
  3. 用嚟買晒玩具~~~~wakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋晚婆婆先話小檬啲玩具多到成間房都擺唔哂呀。。。仲買?(可以改買"玩具"比媽媽??例如手袋?護膚品? wakaka)

      刪除
    2. 好提議! 等我suggest 俾小寶爸爸先~ :p

      刪除
    3. 我讚成買玩具畀媽媽呢個建議﹗

      刪除
  4. 大爺上年啲利是拆完放左O係櫃桶未郁過, 加埋今年個啲, 我都唔知點好, 可能都係繼續擺係櫃桶度..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家放屋企同放銀行真係冇咩分別。。。咁你要買個大啲嘅櫃桶先得喇

      刪除
  5. 我將我仔D利是 $$買左匯豐收息:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係投資羊太太,咩都唔識。。。所以應該會交比佢嘅投資顧問攪(即係小檬爸)

      刪除
  6. 大部份save 咋. 再用少少錢請公公婆婆食野, 答謝佢地一年來湊apple bb的辛勞, 同埋買份玩具送佢lor ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 分配下用都幾好。。。等我都分啲比自己先。。嘻嘻

      刪除
  7. 我自己就開左個 college saving account 比大女,有d 咩錢比個女就放入去,第時比佢地讀書

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有同佢開account,不過而家淨係放喺銀行好似冇做到啲咩,所以咪諗吓啲低風險投資囉。。(不過樣樣投資都係有風險嘅,我明。。哈哈)

      刪除
    2. 我地呢邊個 college saving account 會幫你投資下。。。不過return 就好少,好過無咁囉,哈哈

      刪除
  8. 我地冇開戶口比tarebaby, 因為佢既錢=我同老公既錢, 所以上年D 利是錢已然比我地洗左~

    不過我有記低收左幾多$既, 之不過而家又揾唔番mark左O係邊~!?

    回覆刪除
  9. 田鼠b既即係我既.
    過完年好一排都唔洗去櫃員機禁錢. heehee

    回覆刪除
  10. 仲有我呀!檬檬同be b未我利是呀,幾時得閒呢,好掛住檬檬個happy face呀

    回覆刪除
  11. 我暫時都係儲起佢咋,不過我地冇特別mark肚B有幾多,都係一個約數入埋自己戶口咋

    回覆刪除
  12. 我幫阿囡買金粒丫.

    回覆刪除
  13. 今年約唔到出黎見面呀~生等下年要俾利是小檬同be b 呀😘

    回覆刪除
  14. 我上年同燒腩仔開咗個戶口,好勁咁收咗幾毫子息囉,今年D錢都存晒任去lu

    回覆刪除