6.21.2015

父親節快樂!

現今當爸爸嘅辛勞不比媽媽少!
雖然小檬爸爸工作需要有一兩天會不在家,
不過當他在家時一定會以我們為重,
以前打機/睇碟嘅所有時間精力
都已經變為放在兩位小朋友及家庭身上。

有時姐姐放假,
願意比我起得更早照顧妹妹豬,
等我瞓另一邊,妹妹醒可以先起身照顧佢(如果妹妹肯)
沖涼,換片,開奶,陪讀,陪玩,陪瞓,全部一一參與。
仲係我家的教育部部長及課外活動統籌主任
24孝爸爸,
就等我同小檬為你安排一份父親節禮物啦


祝父親節快樂!

4 則留言:

  1. 24孝爸爸, 讚讚讚

    回覆刪除
  2. 我鐘意爸檬爸「課外活動統籌主任」呢個post,咁檬媽是否「課外活動統籌總裁」??

    回覆刪除
    回覆
    1. 「課外活動統籌主任」呢個post唔容易架。。。
      我負責執行同埋比啲意見啦

      刪除