5.20.2016

妹妹豬@27M

妹妹豬27個月喇!!

開始揀食物有啲會話唔食。。我都唔係好記得係咩,
不過出現次數唔多。
近期鍾意食嘅有龍眼,通菜

唔多奶~
朝早已經可以唔使飲,keep返夜晚飲,
一如小檬,都係樽飲,跟住瞓教(冇眼睇)

 夜咗瞓,尤其放假去街之後,冇之前咁準時入房。
每次入房陪瞓嘅人選都唔同,
不過好快入到去又要轉人。。。越來越長時間先瞓得著
 zzz zzzz

活動能力
未係好識跳。。沿哋跳un吓un吓就當跳咗,好好笑
上個月嘅觸目驚心嘅跨床仔,
教過唔可以自己跨之後
今個月真係少咗

自理能力
好多野都自己做,食飯/飲水/抹咀。。。
自己著褲仔,自己孭背囊,千其唔好幫佢,一幫就麻煩!!!
會重覆三千次講"妹妹自己~妹妹自己"

說話能力
又叻咗好多,已經一句句子,有前文後理。
落咗車,吩咐我哋 "媽媽抱妹妹,爸爸自己行"
媽媽啪開安全帶之後,比隻手指公我,之後話"媽咪好叻!"
行得快,又會話等埋妹妹呀。
問返佢今日食過咩,做過咩都講到。

情感發展
開始揀衫著,試過俾哥哥啲牛仔褲佢,佢唔肯著,
鍾意啲粉紅色/花花/波點/花邊嘅女仔衫
到公園繼續會投訴啲小朋友玩佢條滑梯
用手指指住人,已經不停講要一齊玩,
唔係佢嘅。。
但有時候又會叫小朋友一齊玩。

好鍾意玩,好爛玩。
好鍾意啲女仔公仔/BB。。唔係男仔頭。

有時候唔啱佢心意,會突然扭計喊,
仲要係好激烈果種,
唉。。。脾氣真係差過哥哥(唔比較唔比較)

開始怕羞,會話唔鍾意啲男士
(佢頭號粉絲好傷心)
睇電視,會話鍾意啲靚姐姐

好多語氣口吻都學晒哥哥 "媽咪你下次買呢個俾我吖"

妹妹好為食,咩都食,有日我講笑問佢(其實只係我識笑)

媽咪問:妹妹,你咁為食 你有咩唔食架??
妹妹答: 核核同皮皮 !!

(因果日咁啱教佢食龍眼啲核核同皮皮唔食得)

好識冧人
我扮整親會即刻錫返我,攬住再o爹o爹豬咁叫媽咪
我扮喊又會即刻攬住我錫我。

又成日話我鍾意媽咪,跟住爸爸又會話"我又鍾意媽咪"
跟住明明玩緊lego嘅小檬哥哥
又會撲埋嚟話"我都鍾意媽咪"

呢個畫面
應該係我最好嘅禮物

比起哥哥妹妹豬真係o爹好多
 (唔比較唔比較)

8 則留言:

  1. 踏入二歲後, 妹妹多左少女味

    回覆刪除
  2. 轉眼間已經咁大個女了~

    回覆刪除
  3. 同ET 一樣,咩都自己0黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係好事嚟嘅~自理能力學得快啲

      刪除
  4. 咁快已經識自己襯衫,叻女

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔太鍾意哥哥果啲黑色藍色,最鍾意粉紅色!

      刪除