5.27.2016

小檬茶聚@K1下學期

有日爸爸湊小檬返學,夜晚小檬同我講 

"今日爸爸湊我返學呀,媽咪你都可以架!!"

媽咪個心真係實在一吓。。其實媽咪都好想可以湊你返學
自從轉咗下午班之後,我都已經冇咩機會湊佢返學,
除非啲活動日子,啲生日放假都可以湊吓放學。

尋日係下學期學校茶聚時間,
就諗住安排吓湊小檬返學。。。不過爸爸又唔係香港=___=

於是睇吓舅父得唔得閒,好在舅父返晏,呢段時間OK。
(有時之前果晚放得夜都唔好意思叫佢早起身架!)
叫舅父中午去我屋企接小檬去學校,
我再喺公司出發,喺學校附近會合

Perfect!!

點知舅父話嚟接埋我,唔使我lunch時間周圍搵的士
梗係好啦。。更加Perfect! 
真感動!!

有人接媽咪,真係太好喇。。
有個小朋友興奮中!

感恩有個好錫我哋嘅舅父!! 
媽媽愛錫仔女都算天經地義,
難得舅父都咁錫小檬同我
感恩有個愛錫我哋嘅舅父!!

有時真係會為冇得湊而唔開心(雖然只係送上校車)
不過有時都叫自己唔好focus喺一點而唔開心,
成個畫面都係美好嘅
除咗返工我已經全部時間陪住佢地,好多時間都一齊!
小朋友成長媽咪都要開始放手。。
唔可以永遠躲係喺媽咪身邊。。。
我開始語無倫次!!哈哈

雖然落左車只係短短一段路,不過我哋好珍惜分秒

重質唔重量自我安慰中)
兩母子一齊嘅時光,永遠都咁開心!
又整蠱做怪~ =p

雖然呢次安排好無聊,特登車小檬出嚟,
為左我湊佢行入去嘅一段路

不過媽咪能夠做的,可以做的
都會為你做! 

8 則留言:

  1. 睇得出小檬好開心呢 :)

    回覆刪除
  2. 小檬好開心,有媽咪仲有舅父仔送返學。對於在職媽媽黎講,我都好同意重質不重量,雖然日頭見唔到,但小朋友知道媽咪錫同關心自己嘅 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係。。其實只要真心真意就得!

      刪除
  3. 一D都唔無聊! 睇見小檬開心滿足SWEET樣就抵返晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽最開心就係見到自己仔女笑

      刪除
  4. 我一啲都唔覺得無聊,反應好欣賞你為仔女嘅付出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹豬媽,做媽媽嘅。。就係一直的付出

      刪除