5.26.2016

小檬@4Y4M

咁啱今日26號,寫吓小檬先!

小檬@4Y4M

叻仔咗好多,食多好多,放學食吓麵包,飲包奶,
夜晚都仲可以食到一大碗飯。

自己進食有進步
爸爸落咗個order,如果有人餵佢,就會鬧邊個,
我/婆婆一拎起匙羹小檬就叫唔好,唔想我哋比人話! 
愛護屋企人
當然有時出街掛住玩,進度都會差少少,唔太差我哋都算
我自己都有餵一兩啖,佢都好緊張話
你會俾爸爸鬧喇~

為鼓勵佢,終於買咗個磅同買咗度高尺!(鼓掌)
一高咗就好開心,好在佢都會在乎,有啲動力鼓勵佢食多啲。

 有進步肯飲返湯,不過只飲番茄薯仔魚湯,都好吖!
有時用其他野利誘佢都會肯飲其他湯兩三啖。
蔬菜水果水水依然好鍾意。

食雪糕/零食等等食兩啖就會話唔食,話係冇益食物

(學校有教分別有益食物/冇益食物)
不過我哋就要跟手尾~

活動能力
學校大肌肉訓練,有玩吓單腳跳,平衡木。。
去公園亦大膽咗,自己玩到消防員條柱sir落嚟。

自理能力
差不多都自己做晒,著衫(扣鈕嘅)著褲(會好努力綁帶
自己行去we we/poo poo, 
我都開始放心自己坐喺sofa佢自己刷牙,唧牙膏,
不過佢最後都會要求我補刷。

已經冇瞓到半夜大喊。
不過,就算講完故事臨瞓前都話要去大房瞓一吓(我哋唔瞓都得)
跟住一係爸爸抱佢返自己床,一係我等佢瞓一陣叫佢,
佢就會乖乖朦朦朧朧咁行返去自己床瞓。
都有試過瞓到半叫(應該發夢)
不過都好快攪掂返瞓。

情感發展
前一排多咗一有唔如意嘅事就爆喊發洩,
已經唔係BB,咁大個都咁樣,
令到我同爸爸都好炆憎,都一齊發顛!
學老師建議,叫佢有咩都要喊之前講出嚟。

小朋友小皮梗有,太乖我都驚。

不過小檬都算係乖, 都係一講就聽

小檬都關心別人

婆婆話腳痛,都會叫婆婆你小心啲呀~慢慢行呀~
媽咪整到,會問媽咪有冇事呀~
媽咪扮喊或者扁咀,小檬就會行埋嚟攬住叫"媽咪"(憂怨mode)

總括一句
小檬依然係媽咪眼中聰明乖巧嘅小檬~ 

7 則留言:

  1. 係ee 眼中小檬真係乖仔黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅。。不過呢排情緒化小小,我都要比多啲耐性

      刪除
  2. 係ee 眼中小檬真係乖仔黎!

    回覆刪除
  3. 叻叻小檬, 繼續進步啊~~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呢排情緒化小小,我都要比多啲耐性
      咦?係咪同大爺夾埋玩我哋呀?

      刪除
  4. 小檬係眾人眼中嘅聰明乖乖小朋友呀!
    食野叻叻會記住爸爸嘅訓話,肚B有一半就好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們不斷淹沒佢先有咁幾效果,仲有要爸爸出手先得。。

      刪除