5.10.2016

母親節活動~ family photo shooting @ NT photography

母親節,兩隻豬仔伶住由爸爸晨早走出去買嘅花花俾我


仲有一張小檬前一晚已經拎咗出嚟

星期日先會俾我嘅母親節咭




好似我呀。。一樣咁靚
媽咪梗係心都甜晒啦!
(其實冇花花我都好開心,爸爸下次唔使買喇!)

有冇發現我呀梅上身??

因為為咗一陣間嘅活動。。。
其實差不多兩三個月前
已經安排好呢日嘅活動~

 family photo shooting @ NT photography
(佢網站原來好多新相,好靚呀。。真係唔影都睇吓!)

今年婆婆大壽, 都唔知送咩俾佢
(其實真實年齡冇咁大,以前興報細啲搵工做,
anyway,到老咗, 三四年都唔係啲咩)
諗起佢平時都好鍾意影相,於是送輯family photo俾佢,
今次呢個family,唔係淨係我哋一家,連埋婆婆,舅父舅母
希望佢開心吓!

同NT/屋企人夾期果時,大家都冇為意呢日係母親節。。
到四月底先發現係母親節!都好,可以順便一家人和婆婆玩吓

為咗隆重其事,唔想嚇親人,於是搵埋化妝師,務求大家都以靚樣見人!!
衫褲鞋襪一家口都夾過吓,
盡量淺色為主,簡單舒服就得。
喺屋企出發,兩隻豬仔都瞓左。。
估唔到小檬都瞓,
去到吓快就有停車場,妹妹豬就醒小檬仲係瞓緊。
大家先準備好,抱住小檬繼續瞓就出發。


成個四月都落雨,夾到5月都冇想過咁快熱 呼~ 

第一checkpoint到達,唔係草地,係草叢。
眼見好多一隻隻咁,好驚
(好在噴咗莫釘我真係幾得,我哋都冇中招, 妹妹噴舅母果隻就中咗兩粒)

雖然冇太陽曬,不過好焗。

兩個小孩未在狀態,於是婆婆同舅父先影,
到我哋時都未ready,一個啱啱醒,唔鍾意草(啲草好長,好桔)
另一個唔笑,怕NT(唉,熟到爛都突然間咁,真係唔知啲小朋友諗咩)

婆婆最緊張兩粒孫,想同佢兩個影,點知小檬話唔同婆婆影!!
大佬呀。。成家勞師動眾,出錢出力都係想婆婆開心,
婆婆就係想同啲孫仔。我哋影吓靚相,
平時同婆婆friend嘅小檬,唔明點解會無啦啦咁~~ 
擾攘一番之後先肯企喺到影,
叫佢攬住又話唔好!!!

見到咁嘅情況, 爸爸又失控,其實我都有!
我哋好似zootopia啲猛獸咁,
輪流失控。。。到後來啲情況又好啲啲。。
不時吵吵鬧鬧,不過有小朋友大家好快又笑返~

離開草叢好啲,又晏啲,冇咁熱,小檬醒返啲,
舅父哋好有心買左啲bubble俾小朋友,
但其實小朋友只會顧住玩唔會影(婆婆都係要影啲一家人見樣果啲相)
=_____=

影咗差不多三個鐘,玩咗一大輪
終於完成收工喇~


知道我哋係心急人上嘅NT,
梗係送幾張相俾我哋做母親節禮物啦~

好靚呀~ 


呢張未warm up 一個憤怒了,一個變呀愁!!
希望兩隻豬仔其他相有啲笑容啦!

多謝NT
影相又靚,又有耐性,執相又快,
交相又快(呢點要讚多啲先!)

攝影師份工唔易做,
欣賞你嘅堅持,我哋一家會繼續支持你!

ps. 快啲交相! =p

9 則留言:

  1. 婆婆笑容好甜就知佢好鍾意呢份禮物,好有心思!
    NT 真係影得好好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆睇咗兩三張已經好鍾意。佢真係一個人好有heart嘅攝影師

      刪除
  2. 真係一個好特別嘅母親節活動同禮物呀,NT啲相真係好靚好自然呢!見到你最後一幅相見到佢嘅「背影」,都可以想象到有幾辛苦,但應該好滿足 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。諗唔到買咩俾婆婆,又知佢鍾意影相,咪送輯相俾佢囉!跟咗半日已經得返半條人命,呢份工真係唔容易做

      刪除
  3. 好有心思呀,婆婆一定勁鍾意呢份母親節禮物。
    憤怒了+阿愁呢個組合都唔錯吖:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呀愁加憤怒,婆婆就唔係咁鍾意,不過冇計小朋友就係小朋友。呢個都係一個經歷

      刪除
  4. 婆婆有兩粒甜孫陪伴就係最快樂既母親節~ ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。最開心嘅母親節

      刪除
  5. 靚! 你一家簡直係NT 哥哥fans,哈哈,成日都有靚相

    回覆刪除