9.18.2013

B be 孕記 @ 9W~ 14W

B be @ 09/08 9W 

呢個星期去checking,原來已經係9W,我仲以為係8W添,今次照B be已經有3cm喇,仲見到佢手仔腳仔郁郁吓添。。。老公同小檬都有陪我去,拖住小檬話比佢聽電視入面果個就係B be喇.
果刻有d感動! 之後佢再見到又叫B be~

本來諗住喺政府到照oscar,但啱啱睇BK見到有個媽咪嘅case好唔開心。所以都係算啦,喺私家照算喇~ 

呢排同差不多10個朋友同事見過面食過飯,到冇比人發現,可能身型都冇咩改變(都係肥) 睇返上胎好似都幾快見肚,懶嘅關係,仲未搽肚紋油,不過果日已經買咗啲底底同褲,個EE話第二胎會大得快啲,所以要快啲搽定喎。。。 (等我快啲摷返出嚟先,其實上胎啲大肚褲,底底我都有keep好,不過懶摷所以買住小小頂住當,今個星期要積極action唔係就side哂喇。。


B be @ @14/08 10W 

有小檬嘅時候,我有飲安怡媽媽奶,今次都有買,有時同鮮奶隔住飲,不過無論邊隻奶,我都好容易肚屙,雖然唔係好嚴重同唔係次次,不過都好經常會。所以我好似冇咩點肥到,反而仲有唔知道嘅同事話我瘦咗添。 唉。。食野又唔係食得好好,成日頂住,有時又冇胃口,想唔瘦都難,不過為咗B be我都會盡量食! 

B be @20/08 11W 
唔知係我,掩飾得好吖,定係我嘅身型冇咩點變呢?好多喺我身邊出現嘅朋友及同事都冇發現我大肚, 應該以為我點解個肚腩又肥返少少。 唔知點解反而唔敢比人知。。好似啲少女咁~ 

B be @10/09 14W 
已經14week喇。暫時都唔係好多朋友同事知,今日去咗政府醫院checking,其實前日已經見過一次護士,今日就見醫生。 今日見醫生聽下BB心跳,搵咗一吓,嘈到我都唔係好識聽,醫生話呢個週數正常。其實醫院有部機照吓BB係咪真係負擔唔嚟呢? 

今次呢位女醫生好好態度,之後就返去健康院喇。到後期先返醫院。 假紙寫11點到2點半。都唔知應該當請上午假定下午假。 

上次喺私家照嘅oscar都已經有結果,係low risk, 感謝!! 醫生好好,度頸皮之前睇埋B be 啲手手腳腳,仲想話我地知道係妹妹定弟弟,不過B be 好怕羞,交叉住對腳,我轉咗三面都未照到。 
我都唔係好渴求知道,因為仔女都冇所以謂,最緊要健康! 

對比小檬果時,今次真係冇咁緊張,唔代表我唔緊張B be只係有左小檬分散咗注意力。
14W,我個肚肚好似開始大得好快咁。。。
 當日發現B be時,揾個袋仔入住棒棒叫小檬拎比爸爸,點知道爸爸比返小檬。。。激C我! 最後連續三次佢先打開嚟睇。。。反應都係問我係咪真架?

28 則留言:

  1. 我今次唔知點解好似唔太想人知咁..所以到宜家都仲未係好多人知咋, 就連同事都未察覺到添啵, 除左自己team個幾個, 可能我瘦啦, 加上勁著鬆身衫, 所以到宜家就黎20wks都仲未有同事留意度, 哈哈~
    其實今胎我都無咁緊張, 可能已經有小B, 而且放工後都將d時間俾晒佢, 根本就無時間去諗細呢個, 不過其實我內心都係緊張架!!
    至於男仔女仔呢, 唔知點解, 今次好似無乜所謂咁, 上胎我地好早就已經想知, 可惜小B遲遲都唔俾我知, 要差唔多照結構時先知係女仔黎, 今次我13wk照過之後到宜家我都仲未去double confirm, 諗住等下個月照結構先算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你咁瘦就梗係啦,可能我肥啲啦,我已經好見肚喇!唔講都見到,咪把心一橫囉。
      我都冇好eager咁叫醫生睇,所以我都估唔到佢會幫我睇埋。

      刪除
  2. 你用呢個方法話比小小檬爸爸知又幾好喎,小檬爸嘅反應好好笑! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢老豆次次都唔醒水呢。好似上年父親節咁。。

      刪除
  3. 我好緊張WOR反而~ 點解O既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你等我咁投入=)
      好緊張係仔定女? 冇人唔想錦上添花,但係又唔想諗咁多。到BB出世健康就咩仔女都唔緊要,仲記得第一次抱住小檬餵奶同佢講我係你媽咪喇。。果一刻嘅感動,已經唔理仔定女啦(打出嚟又眼濕濕添。。)

      刪除
    2. 係wor係wor~ 我都好緊張呀!!!!!

      刪除
    3. 哈哈..不過點解呢,我反而就冇咁緊張喎。。嘻嘻嘻


      刪除
    4. 緊張x3,搞到我日日都心思思來追住睇

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 嘻嘻,十月尾又有得玩。一陣飛卜你地先

      刪除
  4. 恭喜晒你呀,看到你我咁多篇blog,感覺係今次好緊張呀,relax relax 啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大家替我緊張!不過點解呢,我反而就冇咁緊張喎。。嘻嘻嘻

      刪除
  5. 呢個方法話俾檬爸知都幾得意喎,都要檬爸咁矇先覺得好笑~

    回覆刪除
    回覆

    1. 佢爸爸有時真係激C我,咁都唔估到有古怪

      刪除
  6. 係啦,我都係吾多想比人知,而家就快生得都吾係好多朋友知,哈哈哈! 不過個肚就真係巨左好多,人都肥左好多,對比起上次今次有D衫都覺得窄....莫非第二胎真係大得多D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人話第二個肚皮鬆左容易啲漲大,所以會快大啲

      刪除
  7. 你收得好好, 睇你嗰輯相都唔覺你大肚 :) 再一次恭喜你們 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! =)
      唔係架,我嘅麒麟臂越來越勁喇。。嗚嗚

      刪除
  8. 好矛盾添, 又想睇你寫多d但又怕你掛住寫blog同照顧小檬唔夠休息

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尋晚10點半就瞓咗。。眼瞓我都唔會勉強自己! =)

      刪除
  9. 我23週個肚都好細..完全唔係人地講話第二肚好快見肚OR大得快好多...
    可能因為我本身太大隻...HAHA...
    剩係有一次我著左貼身衫先有人讓座...之後都無人讓...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個肚又唔知道點解好大咁喎。。係喎。今次都冇咩點影相。
      其實可能係我啲脂肪咋 =p

      刪除
  10. 真係唔覺唔覺,B be已經14w.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。湊住小檬啲時間仲快呀

      刪除
  11. 我 都 覺 得 報 喜 俾 男 人 知 都 係 無 咩 特 別 反 應..haha...我 0地 第 一 時 間 可 能 都 係 呆 一 呆 ,之 後 就 會 發 自 內 心 0既 笑 容 表 露 出 0黎 喇 ..wahhaha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通佢地真係遲鈍啲?定係冷靜啲?

      刪除