9.17.2013

B be 孕記@17/07

B be孕記@17/07 

呢個星期心情好複雜,由一開始未接受到有啲驚,又有壓力,瞓得唔好,成日醒。 

初初幾日都有抱小檬,不過就真係冇同佢換片,佢一換片隻飛毛腿真係唔係講笑。 坐喺sofa都有同佢reading,唱吓歌仔。有時佢都會扭我抱嗲我,唯有叫佢上sofa 攬吓佢。 我指住肚話佢知有BB喺到,佢話B be,佢嘅發音係B be,就叫佢做B be喇! 

發現B be到而家已經一星期。暫時都係得屋企人知,公司一兩個知,其他都冇再講,等遲啲先公佈啦。

好多野都要再安排,瞓教地方啦。。真係要請姐姐幫婆婆啦。。。咁姐姐喺我地屋企,咪要婆婆搬過嚟?淨係姐姐又唔放心…細房已經被供陷,要大執先可以。。 

由2個人變3個, 而家將會再加1個B be. 再加2個。。即係6個人 家真係變大咗,但係間屋冇大到。。。 好煩惱!!

17 則留言:

  1. 船到橋頭自然直;別想太多。好好享受,同埋保重自己的身子呀。
    不要太操勞。
    多個BB差不多日子,可以約埋OIYEE個AJAY一齊玩。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得到時就有辦法
      好呀。。到時小檬就係大佬喇。。哈哈

      刪除
  2. 我都煩緊咁上下的事,不過我地要時常保持好心情,所以我都係懶懶行由得bubu處理~總有辦法的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係交比我老公諗喎。。呵呵。
      迫到埋身,應該會有解決方法嘅!

      刪除
  3. 記得放鬆心情呀, B BE要好似小檬咁開朗成日笑架!

    回覆刪除
  4. 我想當日都為咗湊B要請姐姐煩咗好耐,結果搞完一輪係我自己返咗屋企湊,哇咔咔咔...
    唔好擔心太多,到時自然會搞得掂,最緊要有老公,小檬同埋你媽媽做你強大嘅後盾嘛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你係FTM,我都覺得逼到埋身就知點攪。。嘻嘻

      刪除
  5. 到細個個出世,小檬吾係應該已經讀書咩? 咁你媽媽可以幫手湊細個個啦..得吾得?

    回覆刪除
    回覆

    1. 就算係讀書都唔係全日,應該係半晝,所以都係要諗諗

      刪除
  6. 船到橋頭自然直. 慢慢再諗, 或者生完搬近婆婆度都得!!

    回覆刪除
  7. 恭喜!小檬就快做哥哥了!
    婆婆係長住定陪月呀?
    住的問題,仍有幾個月時間,慢慢再打算啦!
    反而請工人姐姐先最煩,因想請個好的啊!

    回覆刪除
  8. THANKS!!
    婆婆係長住定陪月呀? <== 諗緊呀
    諗到請工人就頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果安排到小檬返學,應該婆婆+家務助理都應該得.....

      刪除
  9. 唔好諗咁多喇~ 其實好多時, plan 得太多都無用~ 順其自然, 好好享受做孕媽媽啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知架喇最低限度都要plan邊個湊嘅

      刪除