9.09.2013

小檬剪髮~大成功!

小檬頭髮長得好快,今個星期先得閒同佢去姐姐到 

之前我同佢講話今日去姐姐到食薯條,同睇Ipad,佢就話好(聽住先) 
去到商場扶手電梯又認得,已經話驚驚! 
我話而家我地去食食薯條,同睇Ipad,唔使驚! 

買完薯條喺門口企咗一陣先有位坐,姐姐都話唔好一入嚟就即刻剪,
等佢覺得唔係入嚟唔係淨係剪頭髮。
於是,坐低就著咗帶嚟嘅ikea美勞圍裙,開住Ipad,食住薯條!

 到姐姐嚟到佢認得就開始嗌,不過我好快引開佢注意力,
同佢講話睇mickey啦!
(同周星星睇喊片分散注意力一樣!)
再用薯條點茄汁,佢好鍾意食茄汁,有時淨係lam咗啲茄汁就算,有時就成條食。
已經不停同佢掃, 不過都係成面頭髮碎,
好在都冇叫過,係喺隻手就叫咗兩聲,佢都好唔鍾意污jo

就係呢兩樣攻勢,今次就全程任剪,取得大成功!!

姐姐都好開心,唔使次次都做衰人,整喊佢,
梗係啦,平時冇咁好招待架
基本上今次係第二次食薯條,上一次都係為咗剪頭髮 

次次姐姐都唔收我地錢,不過我都識做,
入返啲零用錢比姐姐隻鴨仔錢 

剪完後,我問佢邊個係豬仔頭,
佢好叻咁指住自己。。哈哈


24 則留言:

  1. 我要同小檬玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快又一齊玩啦。。慶祝你得獎嘛

      刪除
  2. 照顧小朋友真不易為... 第時我湊小豆剪頭髮時不知道要出咩計仔先得呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 參考吓我地,或者諗啲新方法啦。。真係小丑都要做架喇
      (點解我啲post/reply時間錯哂嘅?)

      刪除
  3. 大爺都好鐘意薯條同茄汁架.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺?搵日一齊去開餐啦

      刪除
    2. 預埋小b啦, 小b都好like麥當當架~ ^^

      係啵, 我想問下, 人地回覆自己既留言, 係咪無通知架?

      刪除
    3. 好呀。。。一齊開餐。。
      冇啦。。我check 電郵都冇通知,入嚟先睇到。。

      刪除
    4. 小B, 小檬, 大爺一次去開餐.....
      有薯條, 大爺會好乖...

      我發覺人地去我度留言, 有E-MAIL通知
      我去人地度留言, 再回覆我既..就無通知...

      刪除
  4. 剪頭髮都要諗盡計仔...真係辛苦了媽媽, 哈哈~
    剪完頭髮, 成個唔同晒, 又靚仔左!! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗佢地,真係小丑都要做架喇。。真係靚仔咗?嘻嘻

      刪除
  5. 田鼠b無洗出街剪頭髮, 無得食薯條!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係慳兩筆,又可以shopping 啦。

      大C,我留言同回應啲時間錯哂,點解呢?


      刪除
    2. 你要set 番你blogger a/c個time zone ah!

      刪除
    3. 多謝大C指點,今晚返去搵搵先,搵唔到搵你

      刪除
  6. 剪完又做返男子漢!可愛左我覺得!

    回覆刪除
  7. 豬仔頭好可愛喔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢都係咁諗,因為問親佢佢都笑哂咁答。。哈哈

      刪除
  8. 剪完頭髮大個仔晒

    回覆刪除