9.27.2013

匙匙

小檬一見都我地拎鎖匙就好開心,又要攞,唯有比佢攞條信箱鎖匙去開。 


一面認真!

好似得喇~


恭喜哂,攞到信喇!


下,唔係有層樓咩?


不過信箱個角高度同佢好接近,好危險,所以我都會搵手封住個覺先比佢開。 

唔知點解咁多啲無謂嘅宣傳單章,好唔環保!





5 則留言:

  1. 田鼠b又係好like鎖匙. 但我會出左lift先俾佢, 唔知點解成日都覺得佢會跌左抽鎖匙落條lift 隙 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喎。所以我先比信箱鎖匙頂住先,唔肯出lift先再比。

      刪除
  2. 我個女都好中意玩鎖匙,有時都會自己想開門咁,好彩吾成功啫....

    回覆刪除
  3. 咁細個鎖匙窿都插到真係好叻仔呀~

    回覆刪除