9.06.2013

Happy Friday

我返黎喇!試試一篇手機寫Blog先!

又到Happy Friday 喇!開心晒!


我冇咁快手執靚靚間屋,求其頂住先!

13 則留言:

  1. 我都仲未識應到呢個新BLOG 呀!
    舊的又要續篇搬, 都唔知幾時先有MOOD 寫返BLOG

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇mood,我啲舊文仲未下載哂添,唔知要等幾耐

      刪除
  2. 仲想問下, 點樣可以 show 到你右邊的 "訪客留言" 出來呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟呢個blog
      http://milkteayiu.blogspot.hk/2013/09/blog-post_4.html

      刪除
    2. 我都係跟住呢個BLOG做, 但係唔知點解SHOW出黎既唔係最UPDATE既?

      刪除
    3. 咁奇怪?咁出黎嘅係咩呀?

      刪除
    4. show極都係5/9既留言~

      刪除
  3. 有得手機寫blog好正喎,要download咩app架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺app store 到搵blogger呢個apps,不過冇得改字體,簡單好多,不過算啦!!

      刪除
    2. 我都係多數用手機寫blog,所以先咁多簡體字,但唔駛download apps,好似平時咁上網架。

      刪除
  4. 小檬媽,你個新blog名顯示有問題呀,有d符號同英文字母呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我都唔知點解,應該係個 Gen'dblog 嘅'
      所以我後來取消咗。但都有啲仲有。。好奇怪

      刪除