9.25.2013

又迪~尼呀

@21/09 舅父朋友就離職迪士尼,於是有幸趁最後機會享受免費迪士尼一日遊。

12時先到,因要就朋友上班時間,所以我們入到去第一時間係。。。shopping!! 
點解咁心急?因為朋友買嘢可以用staff px 六五折, 趁她未回工作崗位就要先買。 
今次入嚟都諗住係hea吓買吓野,而家仲要有折,
即刻進入女士最興奮嘅狀態,立即大肆搜掠!

又唔可以慢慢喎。。人地等住我地。 

於是喺唔係好理智嘅情況吓買咗幾樣野。(其實買咁少都好理智架喇。。。哈) 

跟住就去醫肚。食左一陣,好快小檬就要地地,於是老公就帶小檬出去行行。 
返嚟居然拎住呢個氣球。。。。。 

大家知道唔知道佢價值幾錢? 

我地話咁貴都買?????
佢話小檬見到喺咁叫minnie,個賣汽球姐姐又同小檬玩(其實唔知同邊個玩呢)
所以就買比佢。 
小檬仲未識lur住要買野,睇一陣話Byebye都冇問題嘅。。。
相信今次爸爸咁貴都買係因為佢想快啲返嚟食野。。。。哈哈哈
(等我下次去廣東道又喺咁叫channel呀。。。 pride 呀。。睇吓可以唔可以lur到啲野返嚟先)

 拖拖手拍拖去 

食完都係點幾,開始有啲雨,拿拿臨喺城堡面前影吓


點知突然bomb 一聲,嚇到小檬即刻攬住我話驚驚,唔好話佢,我都嚇一跳,我要為係試煙花,點知同我影緊相嘅家人一齊話閃電呀。。。。

原來呢日有雷暴警告,好在又未落出雨。

繼續前行,呢日唔多人,我諗係係因為有雷暴警告,啲機動遊戲又唔開,
夜晚又有花花銀行攪包場玩南瓜節。所以啲大陸團又少咗。 

行到去反斗奇兵間shop出面就落大雨。好在我地早一步,小檬又趁呢個時候瞓咗,我都去坐低食野休息一吓,等佢眠一眠。

等舅父地玩space mountain行吓影吓相


玩下造金幣

喐〜

用八達通真係唔覺比咗錢,好危險!


揀邊個呢?


整好喇!


e e e e e 笑緊喎!


玩咗winnie the pooh 車車,小檬一坐都係驚驚,入到去有野睇就冇事 ;




行到去大街又見到米奇pancake,於是又坐低食吓。 


最後去咗學畫米奇,小檬應該係最細嘅學生,坐又唔夠高
 
企又危險。 
本來諗住捉住佢隻手畫,但佢只係亂畫 


結果就係我學


小檬: 畫完未?都唔多似喎



 隻老鼠點呀? 會唔會似咗貓呀? 


臨走出面又落雨,於是又叫朋友露面攞折,又再買! 

是日收穫 






爸爸同我都有份




仲有個巴C飛玩具喺婆婆屋企

大住肚行迪士尼都唔算辛苦,一來個肚未好大,二來唔多人,三來都成日坐下,不過如果唔係免費我都唔會自己入嚟!

返到嚟Minnie就霸咗黎坐!
Ps舅父冇計我買野嘅錢,真係又食又拎!嘻嘻! 記得估吓minnie幾錢呀?

21 則留言:

  1. 真係辛苦媽媽你了!!

    回覆刪除
  2. Minnie 價值 $160... hahahaha
    我都好想帶 JuJu 去迪迪尼呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好接近。係$150我覺得好貴。。。
      不過佢係咪都係驚大公仔呀??

      刪除
    2. 有少少驚呀,,,但人地行遠左佢又指住人 "呀呀" 聲咁叫囉, 唔知佢想點~ haahaa

      刪除
    3. 又要睇又要驚...哈哈

      刪除
  3. 呢隻Minnie $200得唔得?
    小檬係浴巾入面張相巧性感喔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係$150我覺得好貴。。。
      喺??喺婆婆屋企仲完涼。。試吓用

      刪除
  4. $200? 睇個樣都知吾方平!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係$150我覺得好貴。。。@-@

      刪除
  5. 小檬發達啦~!買左咁多 =]

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。其實我都發達,因為唔使我比錢。。嘻嘻

      刪除
  6. $180? 小 檬 媽 ,你 0既 畫 功 都 幾 好 0窩 !XD 好 彩 汽 球 姐 姐 無 晒 toy story0甘 多 個 characters0者 ...嘻 嘻 ...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係$150我覺得好貴。。。@-@
      哈哈哈。。。咁我地就即刻拉大隊走喇

      刪除
  7. 一個職員可以帶咁多個入去架? 我估$220

    回覆刪除
    回覆
    1. 係$150我覺得好貴。。。@-@
      一個員工三個,佢搵埋同事幫手

      刪除
  8. 又免費入場又65折,抵呀!
    我估$200

    回覆刪除
    回覆
    1. 係$150我覺得好貴。。。@-@
      係呀。。。真係全日免費任玩!

      刪除
  9. 免費玩真係好抵架!個米妮汽球其實吾算貴。開party 果d 都要啦!^^咁諗會平d

    回覆刪除
  10. 我有一次去廸廸尼食buffet, 有個姐姐喺餐廳入口攞住好大束氣球, 我好低次咁以為有得派, 點知個姐姐話我知要百幾蚊隻, 貴爆
    我聽日都帶蛇仔明去廸廸尼呀, 公司包場, 好期待呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司包場好啲。冇咁多外人,正!!而家應該涼啲,舒服啲!玩得開心啲啦

      刪除