9.24.2013

中秋+追月

放完假喇!

中秋有半天假,食完Lunch,行咗陣街就早d去食早中秋飯,去到小檬仲瞓緊,
咁啱㗎車條漏漏哋氣,老公喺停車場整埋先,
我就抱小檬去先,雖然短短路程小檬都唔係重,但抱完都好似好吃力!

食完飯就喺圓方上面嘅公園玩一陣,果到好熱鬧,
好多小朋友,又有好多踩單車之類,所以都係行咗一陣就走人!
果日月光真係好圓,仲教咗小檬今晚係睇Moon添! 


追月夜

約咗班朋友到屋企附近嘅沙灘追月
契仔女一家先到我家集合,小檬好鍾意見到哥哥同姐姐,
叫佢同Wayne Wayne 哥哥影相,佢就攬住佢唔放

攬到佢個頭扁哂

之後大家到酒樓食飯,好快食飽嘅小檬又要扭落地地,
帶被佢嘅玩具已經唔玩,好在有個叉電器,可以頂到走。

 食完飯就去行去沙灘,只係需要十分鐘,好方便,
重開之後都未嚟過,原來係超靚景! 

好友+靚景~真高興!

 
(有冇留意我帶埋張凳仔嚟坐,舒服啲!)

我教咗小檬今晚嚟睇Moon,佢就識指上天。 
我咩蠟燭都冇買,諗住小檬都未可以玩,
好在朋友們有準備
小檬都係第一次同啲火咁近距離


成班好似發現新大陸咁。


我攞咗對蟲蟲鞋比小檬諗住喺沙灘方便啲,
點知佢唔鍾意啲沙黐住佢隻腳,佢話好dirty
我冇諗過佢係潔癖成咁,隻手禁住起身又唔鍾意啲沙,
喺咁e e e e e 聲,真係冇佢辦法,唯有又著返對鞋先肯落地玩!

賞月梗唔少得生果月餅。。。 

全家福


玩到咁上下,

水開始漲,我地都撤退返屋企喇。 

Trevor 哥哥好鍾意小檬,話要拖住佢行

上返屋企食朋友送嘅雪糕月餅。
我就有得睇,冇得食啦 

臨走小檬又同妹妹姐姐影吓相。 

人哋唔望就擰人個頭望鏡頭

臨走Trevor哥哥走左過嚟錫咗我個肚一啖,哈哈,
佢真係好可愛,好鍾意BB。

開開心心又一晚!

12 則留言:

  1. 果晚個月亮真係好大好圓.
    帶埋凳仔黎咁醒目既你!
    雪糕應該食得架喎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知我要坐地下會好辛苦咪帶囉,又唔係行得遠,又有朋友幫手拎!!
      雪糕我唔敢喎。。。有李斯特菌就麻煩喇

      刪除
  2. 依家仲可以抱小檬架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少抱,呢吓唔係行好遠佢又唔會飛毛腿我先抱

      刪除
  3. 哈哈, 小檬同大爺一樣啊, 啲沙痴住隻手, 佢就"咦吔".....有潔癖咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見大爺喺沙灘玩得好開心喎,我仲同小檬講,你要學吓添。。。哈哈
      大爺都肯坐落沙到玩吖,佢直情黐住我唔肯落地呀。。

      刪除
  4. 成班小朋友圍著D火, 好正~
    我唔敢比晉豬睇火住呀~ 下年先啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢比佢行咁近,不過好在呢班小朋友都好斯文,唔會推嚟推去,我先比佢一齊睇,不過都係行到好開。。。嘻

      刪除
  5. 唔好抱小檬!! 小心些呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! =)
      我都好少抱,呢吓唔係行好遠佢又唔會飛毛腿我先抱。

      刪除
  6. 帶被佢嘅玩具已經唔玩,好在有個叉電器 << 哈哈,我地同肚B出街都唔帶玩具,因為反正佢鐘意玩啲唔係玩具XD
    小檬見住啲蠟燭有冇想撲埋去架?我覺得玩蠟燭先似番中秋節呀 ^^

    回覆刪除
    回覆

    1. 不過有時又搵唔到啲安全嘅野佢玩,點都帶支筆簿比佢畫畫

      我都覺得係,不過又唔會比佢玩住,所以我咩蠟燭啲冇買。好在朋友有準備,等小檬都有得感受一吓

      刪除