7.19.2016

故事爸媽{3} @小檬K1

話咁快就到最後一次故事媽媽。又係冇道具部,一腳踢!
差不多學期尾,又要準備吓妹妹開學,真係忙到暈!

喺屋企見到呢本書


好多動物

可以玩吓喎~

咁多動物,整啲帽仔先
手作時間!
 




    

剪剪貼貼

小檬都有幫手試位架! 


仲幫我綵排咗一次添! 

當日lunch時間講,又係飛返學校 
 先請猴子木匠

 獅子的新家,當然有獅子 

獅子 :你整得太細喇。。。我唔啱帶呀~
我: 你係咁意帶住先啦!!
獅子 : 唔得呀。。太細喇。。

我已經唔知道點應對佢!=___=

跟住仲有小豬

斑馬出場。。。

去到尾,四個小朋友真係好難handle,一人一句。。
我開始落雨收柴,
連浣熊都唔扮喇, 快啲講完就算!

之前講錯內容冇人知,而家小朋友會話你錯!叫錯小朋友名又會比人笑!
我都係鍾意同N班/K1上方學期小朋友講好啲

不過,我都好享受講故事比小朋友聽,
我知道小檬都好鍾意媽咪到學校講故事。。

雖然趕頭趕命,都係果句,能為你做的都會做到!

今次係最後一次故事媽媽,K2唔會再有,
媽咪終於可以抖吓!
(忽然諗起仲有妹妹豬。。。)

12 則留言:

  1. 檬媽好適合做故事媽媽,因為只有短短幾分鐘你都好花心思去準備,小朋友一定好鐘意聽你講故事 ^^
    原來K1下學期啲小朋友咁叻,講故仔講錯會駁故... ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做得嘅真係好簡單嘅先做,全個過程半小時唔使!
      K1上學期同下學期都已經唔同好多!K1上學期都仲係乖乖聽~

      刪除
  2. 現在既小朋友真係好叻~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係。。。比著以前我?小學都唔敢出聲啦

      刪除
  3. 檬檬扮馬騮好入戲, HAHA

    回覆刪除
  4. 你做故事媽媽真係做得好好呀!K2唔會再有就有點可惜了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亂咁嚟架咋
      K2小朋友要自己做天氣報告/新聞分享呀。。冇咩時間俾啲家長喇

      刪除
  5. 唔係個個都識講故事,其實我覺得檬媽好勁呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係求其對住講架咋。。今次講到尾仲老作添。。。哈哈哈

      刪除
  6. 做故事媽媽真係好開心呀, gen mami一定講得好生動, 小朋友實好鐘意你:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該鍾意呱。。不過大個啲難控制咗! 發現老師真係唔容易做

      刪除